About Em

*Hailie Jade, I love that n...

Suurin osa tietää varmaan biisin "Kim" Emin albumilta "the marshal mathers LP"? No, musta se on ihan hirvee. Jos mä oisin Kimberly nii oisin haastanu Masrshalin oikeuteen, vaikka se biisi ois tehty kuinka vitsillä! Mutta kuitenkin, eihän Emi oikeesti tappais Kimiä eikä saati sitten vihaa sitä ihan täysin, mix se sitten on menny sen kaa naimisiinkin?! Ja musta on tyhmää että koska Eminem "vihaa" Kimberlyä nii kaikki fanitkin vihaa sitä! (tai ei ehkä kaikki..) Nii, kummiskin, et mitä se on muka tehny? Ja se naisviha teema niissä biiseissä on aivan ällö, mut sehän kuuluu rap kulttuuriin..? Mut kaikkihan tajuaa ettei niitä sanoituksii pidä ottaa haudan vakavasti! =) Tosin Debbien puolella mä en oo ja siihen os syynsä..
Sillä Curtain Call kokoelma levyllä ois kyllä pitäny olla "business"!
Hyvää loppukesää kaikille!! xD
P.S jos joku on tästä eri mieltä, nii olkoon, mut mä en haluu alottaa mitään väittelyy täällä!

5

795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BuZzZ

Kuuntele pari Freestyle batlee Eminemilt tai lue Emist jotn..

Räppi on rajuu ja Battlejen takii sä tiiät emin jos et tiiä mitä ne Battle o ni kato 8mile..

Tarkotus on ki saada toisilt paskat housuu...

• *Hailie Jade, I love that n...

vai niin..

• *Hailie Jade,I love that name*

oon kyllä nähny 8milen mut mitennii en tietäis sitä muuta ku battleista? (en osaa kirjottaa..)

• jou8947758932
        *Hailie Jade, I love that n... kirjoitti:

vai niin..

onse kyllä aika paha,mutta ookko sä kuullut mitä sen on tehnyt eminemille...mutta siinä on hyvä kertosäe

• fani since'99

on ihan saatanan hyvä biisi. ja m on tuntenut niin vaimoonsa kohtaan, siks se on tehnyt sen biisin. elämä vaimon ja lapsen kans on kovin erilaista ku teinifanien elämä. ei sitä voi käsittää jos ei sitä ole kokenut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe