miten noin kauheelta kuulostavaa live esiintyjää joku kehtaa mennä kuuntelemaan. äsken ylex pop uutisissa kuulin pari pientä pätkää ja kyllä teki oikeen pahaa. levyillä vissiin ääntä säädelty ihan rankalla kädellä.
ei herran
5
564
Vastaukset
- en sanoisi mitään
Olen kuullut ja nähnyt paljon bootleg pätkiä uudelta kiertueelta. Madonnan ääni ei kuulosta aina hyvältä. Varsinkaan hung up ei oikein suju, mutta suurimman osan biiseistä se vetää tosi hyvin. Madonnalla on 2000-luvulla ollut nyt kolme kiertuetta, joista sekä kriitikot että yleisö ovat pitäneet. Sä et ole nähnyt näistä yhtään.
- liian lievä ilmaisu
Madonnan kiertueet ovat olleet suorastaan järisyttäviä menestyksiä joten voisi sanoa että sekä kriitikot että yleisö ovat RAKASTANEET niitä!
Ps. Mikä se 3.kiertue on ollut 2000luvulla kun v.2004 reinvention ja v.2006 confessions tour?? - idiootti
liian lievä ilmaisu kirjoitti:
Madonnan kiertueet ovat olleet suorastaan järisyttäviä menestyksiä joten voisi sanoa että sekä kriitikot että yleisö ovat RAKASTANEET niitä!
Ps. Mikä se 3.kiertue on ollut 2000luvulla kun v.2004 reinvention ja v.2006 confessions tour??sehän oli vuonna 2001 Drowned World Tour -kiertue
- oliki mut
idiootti kirjoitti:
sehän oli vuonna 2001 Drowned World Tour -kiertue
kelle toi "opettele lukemaan idiootti"oli suunnattu ja mitä varten!?
- Erizo
Madonnan konsertit ovat elämys. Kukaan muu artisti ei ole koskaan kyennyt tekemään konserteistaan teatteriesityksen/musikaalin veroista kokonaisuutta kuin Madonna.
Laulu voi olla mitä on, mutta itse ainakin haluaisin päästä joskus vielä Madonnaa katsomaan itse show:n takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780