mikä oli riparillanne paras laulu jota kaikki tykkäsivät laulaa??

riparilainen -06

niin, mitä laulua tykkäsitte laulaa riparillanne??
mun mielestä meidän leirillä oli se tuu mun vaimoksen sellanen laulu jota joka ilta laulettiin niin paljon ku kurkusta lähti..

50

35964

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Darkiara

      Meidänkin rippikoulussa laulettiin "tuu mun vaimoksen" laulua. Toinen yhtä suosittu laulu oli "mennään kotiin".

    • OneBrownMouse

      alussa kukaan ei laulanut melkein ollenkaa, mutta myöhemmin kaikki lauloivat mitä pyydettiin:) mm. evankeliumi, tuu mun vaimoksein ja tänään häneen uskon oli hyviä. Paitti et tänään häneen uskon kertosäe laulettiin:"ranteet kun AUKI ON.." alkuperäisen mennessä:"sydän kun auki on" :D

    • missdafatass

      Noita kaikkia tässä ketjussa mainittuja laulettiin meillä ja kaikki tosi kivoja..

      Mutta meillä äänestettiin parhaimmiksi Lapsuuden usko ja sitten se oliko se nyt joku Tartu käteen jumalan.. Jotain sellasta.

      • iPod

        meilläkin laulettiin kaikkia edellä mainittyja kappaleita, tykkäsin. :) konfislauluna meillä oli "laula ihmisille". :)


    • samasama

      meilläkin toi tuu mun vaimoksein oli tosi "kova juttu". konfislauluna meillä oli laulakaa herralle. myös pyhän kosketus oli laulu josta kaikki tykkäs. Tietääkö muuten kukaan mistä vois saada niitä nuotteja joita on Päiväkummun riihikirkko-laulukirjassa?

    • on aivan ehdoton

      Korkean vuoren rinteelle johti, Herra mut laupeudessaan...matkani kulki huippua kohti, sieltä mä näin uuden maan...

      • voi niitä aikoja

        Meidän riparilla oli tosi innokasta lauluporukkaa.
        Kovaan ääneen hoilattiin (myös laulutuntien ulkopuolella :)) mm.
        - Tuu mun vaimoksi (/mieheksi)
        - Pyhiinvaeltajan laulu
        - Tuulien teitä
        - Lapsuuden usko
        - Onneni on olla

        Heh, vieläkin muistaa laulujen numerot kirjasta, vaikka riparista on aikaa jo kolme vuotta :D


      • aihan vaan

        Martti Luther kingin biisi on ihan paras... tuli taas kerran todistettua sen voima ;)


    • uskoakovaikoei?

      herra kädelläsi, tilkkutäkki ja tuu mun vaimoksein. :) Porukat tykkäs kyllä laulaa.

    • No-Face

      Samaa laulua mekin hoilailtiin, mutta sen lisäksi myös Älä pelkää ja Evankeliumi oli suosittuja x)

    • kellään

      Nii oiske kellään, Evankeliumi,Älä pelkää, Niin kuin hopeaa, Lapsuuden usko, Laula ihmisille, Tuulien teitä ja Onneni on olla, laulujen sanoja??

      • riparilla 06

        Suosikkeja:
        - Evankeliumi
        - Tuu mun vaimoksein (äijäksein)
        - Siunaa koko maailmaa
        - Tilkkutäkki
        - Sama taivas, sama maa (konfis laulanki toimii)

        Onneni on olla:
        Herra, kädelläsi
        asua mä saan,
        turvallisin käsi päällä maan.
        Siellä kaikki saavat
        uuden sydämen,
        rauhan annat haavat sitoen.
        Onneni on olla
        Herraa lähellä,
        turvata voin yksin Jumalaan.
        Onneni on olla
        Herraa lähellä,
        tahdon laulaa hänen teoistaan.
        2.
        Herra, kädelläsi
        iloita mä saan,
        se on rikas käsi antamaan.
        Siellä armahdusta
        meille tarjotaan
        eikä kadotusta milloinkaan.
        Onneni on olla
        Herraa lähellä,
        turvata voin yksin Jumalaan.
        Onneni on olla
        Herraa lähellä,
        tahdon laulaa hänen teoistaan.

        3.
        Herra, kädelläsi
        itkeä mä saan,
        kohonnut ei käsi kostamaan.
        Sitä naulat pisti,
        pahuus ihmisten,
        anteeksi soi risti kaiken sen.
        Onneni on olla
        Herraa lähellä,
        turvata voin yksin Jumalaan.
        Onneni on olla
        Herraa lähellä,
        tahdon laulaa hänen teoistaan.
        4.
        Herra, kädelläsi
        uneen painan pään,
        kutsut ystäväsi lepäämään.
        Käsi minut kantaa
        uuteen elämään,
        ikirauhan antaa, valoon jään.
        Onneni on olla
        Herraa lähellä,
        turvata voin yksin Jumalaan.
        Onneni on olla
        Herraa lähellä,
        tahdon laulaa hänen teoistaan.

        Tuulien teitä:
        Tuulien teitä

        Lasken matkaan leijan kauneimman
        se saa lentää tuulien teitä.
        Toivo nousee yli ulapan
        anna rauha varjele meitä.

        Laitan matkaan toiveen kauneimman
        se saa lentää tuulien teitä.
        Pyyntö kantaa yli maailman
        anna rauha varjele meitä.


    • nadja

      Mie tykkäsin ihan hirveesti kans Tuu Mun Vaimoksen-laulusta, ja sitte toisia hyviä oli Älä Pelkää ja Martin Luther Kingin laulu :D ja Tilkkutäkki... Ettekö te mitään muuta laulanu siellä ;)

    • riparilainen :)

      en ole mikään kristitty, aion itse asiassa erotakin kirkosta, mutta ripari oli silti ihana kokemus... Tuulien teitä, Tartu käteen jumalan, Tilkkutäkki, Evankeliumi, Laula ihmisille, Älä pelkää, Varjoista maan ja Tuu mun vaimoksein (:D) jäivät päällimmäisinä mieleen :)

    • Miss Romantikko

      Parhaaat riparilaulut: Vaikka olen, Tilkkutäkki, Laula ihmisille, Ilta pimenee (etenkin pilaversio Vintti pimenee xD) ja tietyst jeesus on kingi ja Swing low

    • tarazu

      sun silmäs aina mä muistan niin en muista muita

    • riparilainen -07

      oli itseasias pari aivan upeaa laulua :) toinen niistä on pyhiinvaeltajan laulu ja toinen väsyneet maan

    • isonen-93

      Tuu mun vaimoksein
      Kuuntelen (tosin nykyään sitä on tullu isosena laulettua piikkasen liikaa)
      Tartu käteen jumalan
      Vaikka olen
      Tilkkutäkki
      Kuule minun ääneni
      Sama taivas sama maa
      Käy herra meitä siunaamaan

      Sit tätä ei riparilla taidettu laulaa, mut nyt isosena kylläki, ni Evankeliumi. Ja Riihikirkkohymni, sitä ainaki joskus viimevuonna isoskoulutukses laulettiin enkuks, ku meillä oli saksalainen vaihto-oppilas... :D

      • qawertyuiop

        -jumalan hullut
        -lapsuuden usko
        -tunnet sydämeni
        -tartu käteen jumalan..
        -evankeliumi
        :)


    • riparijonne

      Mun omasta mielestäni yks parhaimpia lauluja mitä mun riparilla laulettiin oli semmonen mis laulettiin kertosäkeessä "Jeesus, heitti kiven ikkunaan..."

      Mutta toisaalta en pysty missään olosuhteissa hyväksymään laulun sanomaa, sillä ensinnäkään Jeesus ei missään kohdassa raamattua tehnyt kenellekään mitään pahaa, puhumattakaan siitä, että olisi mennyt toisten viattomien ihmisten ikkunoita särkemään. Päinvastoin Jeesus kivitettiin ristillä kuoliaaksi ja ne kivittäjäthän olivat itse niitä pahantekijöitä, ja näin ollen laulu on jumalanpilkkaa.

    • vapaudenkaipuu

      tuu mun vaimoksen oli sellain laulettava, mut konfisbiisi oli laula ihmisille (mitä riparillaki sit laulettiin toiseks enite :))

    • ---

      Iltasin ainakin pimeessä akustisen kitaran säestyksel laulettiin et "kuuulkaa väsyneet maan, väsyneiden satamaan hän kuljettaa, kuulkaa masentuneet maan, teidän kyyneleenne talteen korjataan" ja miten se nyt ikinä jatkukaan. Kyl jonakin iltana kovakuorisimmillakin pojilla tippa linssiin, niin lohdulliset sanat ja tunnelmallinen hetki

    • vauhtihymy50

      stässä parhaita: sama taivas sama maa, sateenkaariunet, väsyneet maan, kuljeta ja johda, tilkkutäkki, kahden maan kansalainen, herra kädelläsi ja seitsemän viisasta miestä

    • viimekesältä

      meillä lauleskeltiin vähän kaikenlaisia, kirjasta "elämän siiville" tai jostain tollasesta. Viime kesällä oli ripari, mielessä vielä tämmösiä:
      -Tuu mun vaimoksein tietenkin :D
      -kuljeta ja johda
      -jeesus on kingi
      -tilkkutäkki
      -lapsuuden usko
      -evankeliumi
      Konfirmaatiolauluna oli "laula ihmisille". Ripari oli kyllä parhaat 9 päivää elämässäni.. ;)
      Ei näitä pitäisi muistella, alkaa aina kaduttaa kun ei tullut mentyä isoskoulutukseen..

      • sinne vaan sekaan

        Sekaan vaan, siis kotiseurakunnan muuhun nuorten toimintaan! Isoskoulutus on hyvä juttu, mutta ei ainoa hyvä juttu nuoressa seurakunnassa...


    • ikäväon

      "Tuu mun vaimoksein" ja sitten laulettiin myös paljon "jäähyväiset"-laulua. Melko herkkää:D

    • gfdsa

      EVANKELIUMI

    • J.Q

      Sama taivas, sama maa
      Hän on pyyhkivä kaikki kyyneleet♥
      Olet vapaa♥
      Sateenkaariunet
      Älä pelkää♥
      Pohjalainen uskontunnustus, kaikki vihas tätä :DD

      Kaksi tavallista kättä oli konffisbiisi, ihanin kappale ikinä :) ♥

    • minä vain

      meidän riparilla kaikki tykkäsi laulaa esimerkiksi Juha Tapion mitäsilmät ei nää. Se nousi ehdottomasti ykköseksi. Mutta meidän riparilla kaikki lauloi ihan mitä vaan käskettiin:D pappikin kehui ettei ole ennen ollut riparilla missä kaikki olisi heti ekasta päivästä lähtien laulanut täysillä mukana.

      Hienoin laulu hetki oli viimeisenä aamuna kun istuimme aamupiirissä ja lauloimme laulun Kaksi tavallista kättä. Kaikki lauloivat mukana kädet toisten hartoiden takana ja heiluttiin siinä sitten, pari tyttöä alkoi vielä siinä sitten kaiken lisäksi itkemään...

      Ihana ripari oli, pääsisipäs takaisin

    • mä!!

      No mä lauloin ryhmäni kanssa: Laula ihmisille
      se oli myös hyvä laulu..

      • mä!!

        Ja ainiin siis se "laula ihmisille" laulu laulettiin rippikonfirmaatiossa mut kyl mee laulettiin muitakin kuten: Tilkkutäkki, tuulien teitä.. En muista enempää mut kumminkin paljon..


    • poika -97

      Tilkkutäkki, Evankeliumi, Laula Ihmisille, Tuu mun vaimoksein. Ja sitte konffis lauluiksi valittiin Shine Jesus Shine sekä toinen, mitä en muista, mutta sellanen laulu, josta ei ihan heti tajua, että se on uskovainen laulu. Se oli myös aika tuttu radiosta kuuluva suomalainen laulu.
      Ripari kesällä 2012

      • Poika -97

        Nii se toinen konffis laulu oli Juha Tapion Mitä silmät ei nää.


      • tyttö -97
        Poika -97 kirjoitti:

        Nii se toinen konffis laulu oli Juha Tapion Mitä silmät ei nää.

        Meillä kaikki halus konffislauluks sen mitä silmät ei nää, kun sitä riparilla niin laulettiin mut meiän pappi ei antanu et lauletaan se D:

        Mut joo laulettiin kaikkii eellämainittuja ja monii monii muita


    • Riparilainen 2011

      Tuu mun vaimoksein oli lemppari. Lisäksi laulettiin Tilkkutäkki, Evankeliumi, Lapsuuden usko, Kuljeta ja Johda, Laula ihmisille yms. Kofirmaatiossa laulettiin Laula ihmisille

    • Tyhjänäeiosaarakasta

      Taisteluni, Tuuli kulkee, Älä pelkää, Tuu mun vaimoksein, Vaikka olen, Tänään häneen uskon, Niin on kaunis maa, Pyhiinvaeltajan laulu, Martin Luther Kingin laulu, Riihikirkkohymni HALUUN TAKAS RIPARILLE!

    • ihmehöpöttäjä

      yksi ihana on myö Exit - Askeleet

    • ripari <3 2013

      Meillä ohjaajat/isoset/pappi suostunu laulaan tuu mun vaimoksein biisä :D
      Eikä se edes oo niin hyvä. Tykkään ite: tartu käteen jumalan ja tuuli kulkee ja lapsuuden usko, rukous on silta, evankelimi ja tilkkutäkki nyt ainakin:DD
      konfisbiisinä on tartu käteen jumalan (:

    • fyffeli.

      meidän koko kaks viikkonen rippileiri ( muutki leirit joilla oon ollu) on ollu täynnä maailman mahtavimpia lauluja ja menis koko ilta, jos alkasin luettelee:D mut paljon löytyy elämän siiville kirjasta(:

      omalla riparilla konffislauluna oli pyhiinvaeltajan laulu ja se varmaan oli yks suosikeista muutenki. Toinen ehdoton ja ikuinen suosikki on tuu mun vaimoksein (tai tuu mun mieheksein:p), jota lauletaan aina pojat vs. tytöt asetelmalla ja kaikki kyllä laulaa ihan täysillä mukana(;

      mutta niitä on oikeasti niin paljon ihania lauluja, joita porukalla aina lauletaan leireillä. Välillä naurattaa ja välillä kaikkia itkettää - ja siellä voi oikeasti nauraa ja itkeä. Ja kotona on mahtia palailla niihin fiiliksiin näiden biisien kautta!

      riparilainen vuosimallia '12

    • öööööhhrö

      the rain - tuuli kulkee. Se löytyy youtubestakin
      Ja olihan niitä muitakin, ei vaan tuu nimet mieleen.

    • LALLALALALAALALALALA

      SATEENKARI UNET LAULU

    • 121211

      Laulettiinhan noita, tosin itse en jaksanut liiemmin innostua laulamaan. Aika paska porukka oli, ei siinä.

    • ivitlvfu

      Suosikkeja oli tilkkutäkki, evankeliumi ja mitä silmät ei nää. Ei ollu kontio biisii, koskame ei saatu laulaa mitä silmät ei nää.

    • riparilainen -13

      tuu mun vaimoksein
      lapsuuden usko
      tilkkutäkki

      parhaat ripari laulut!! :)

    • pasiradioooo

      paras oli tietysti kukkuravittu

    • trållerman

      Täss ois muutama suosittu meiän riparilla :

      Scatman John - Scatman (ja myös Scatman's World)
      Teletappien tunnusmusiikki
      MLP:n tunnusmusiikkiakin hoilasivat kaikki pojat
      Muutama kappale Skrillexiltä.
      Spekti - Juomalaulu (feat. Tasis)

    • Anonyymi

      Me ei kai laulettu, mutta varjoista maan, tänään häneen uskon, tilkkutäkki, isä jää meitä rakastamaan, Jumala loi ja vanha kunnon Evankeliumi

    • Anonyymi

      olikohanse jota laulettiin ku käveltiin kirkkoon joku siskosta ja veljestä kertova laulu

    • Anonyymi

      Juha Tapion "Sitkeä Sydän". Oli myös konfirmaatiobiisi

    • Anonyymi

      Tilkkutäkki, evankeliumi, halleluja tunnet sydämeni, sitkeä sydän rauhanruhtinas, kahden maan kansalainen yms.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe