MF3060E mallin nostolaite halvaantui alas karhia vedettäessä. Ei toimi mistään kytkimestä. Mistähän voisi alkaa metsästämään vikaa?
MF3060E
13
7515
Vastaukset
- löytynee
oikealla puolella, lattian alla olevasta tietokonelaatikosta. Melko yleinen vika massikoissa. Maksaan noin 1000€, ellet satu saamaan korjattua. Siitä boxista seuraa yleensä muutakin, esim. neliveto ja ulosotto ei kytkeydy päälle, jarrutettaessa ei etuveto mene päälle jne..
- ose
MF 3060 E ja MF 3070 E malleissa on vain yksi tietokoneboksi toisin kuin A ja D malleissa joissa on kaksi boksia: E mallissahan ei ole nelivetoautomatiikkaa, 1000 kierroksen ulosottoa, ulkopuolista hallintaa oikealla puolella lokasuojassa ja A/B suunnanvaihtoa eli laatikko on 16 vaihteinen. Päävaihteiston vaihdekaavio on myös erilainen. Vikaa voi olla myös nostolaitteen asentoanturissa joka likaantuessaan hajoaa ja nostolaite jättää sitten alas. Noita bokseja on sitten ainakin uudemmissa erityyppisiä, kannattaa varmistaa sopivuus tai palautusoikeus jos ei ole sopiva. Vääränmallista boksia ei tule asentaa.
- löydy!
E- mallissa tila on tyhjä siellä ei ole mitään askia. Nostolaitteen aivot ovat hallinta paneelissa kiinni sen ala puolella.
Virran syottö, asennontunnistin, nostolaskukatkaisin, tai itse ohjainyksikkö.... Joku nuista. - ose
löydy! kirjoitti:
E- mallissa tila on tyhjä siellä ei ole mitään askia. Nostolaitteen aivot ovat hallinta paneelissa kiinni sen ala puolella.
Virran syottö, asennontunnistin, nostolaskukatkaisin, tai itse ohjainyksikkö.... Joku nuista.Sitähän minä juuri tarkoitin että vain nostolaitteella on E-mallissa boksi. Mikähän E:ssä sitten mättää kun se pitää pikavaihdetta päällä kokoajan, ei aivot ainaskaan, joku muu sähköhärö.
- irronnut
ose kirjoitti:
Sitähän minä juuri tarkoitin että vain nostolaitteella on E-mallissa boksi. Mikähän E:ssä sitten mättää kun se pitää pikavaihdetta päällä kokoajan, ei aivot ainaskaan, joku muu sähköhärö.
Mulla ainakin irtosi metsässä mahan alta johto, mikä antaa komentoja alueenvaihto kelalle. Löytyy läheltä vaihteen siirtäjiä.
- eeppa
Kurkkaapas hytin alle oikeelta sivulta ja katto onko maadoituskaapelit (ne punotut lattajohdot)kiinni hytin ja rungon välissä. Samalla puolella on oven alareunan kohdalla hytin alapalkissa kaksinapainen liitin joka tahtoo saada joskus kosteutta ja paskaa osakseen. Irrota ja puhdista. Hurjimmat on heittäneet koko liittimen mäkeen ja kolvanneet johdot kiinni toisiinsa.
- sulakkeesta
nostolaitteella oma sulake
- sulakkeesta
Joo soitin huoltoon ja sanoivat että katsoa ensin sulakkeet akun päältä ja sieltähän tämä vika löytyi ja korjaantui.
Jos ei olisi ollut sulakkeissa vika toiseksi kehottivat katsomaan nostolaitteen asentoanturin liitokset (oikealla puolella nostolaitteen kynkässä).
- -asentaja-
Liekö traktorin laturissa vikaa????? MF 3000 sarjassa on ollut sellaista vikaa että kun laturi menee epäkuntoon niin nostolaite ei toimi. Syynä tähän on se, että laturista lähtee suoraan johtimet nostolaitteelle.
- Wernerska
Jos laturin valo palaa, niin nostolaite ei toimi.
- Anonyymi
Laturiin menee nostolaitteen johto, voi olla löysässä tai irti, tai sitten laturi on rikki.
MF 3060 E Kaasuvaijerin vaihto,täytyykö hytin lattia irroittaa?
- Anonyymi
Tuola nostolaite asiaa:
https://ylilauta.org/satunnainen/27q0nt#post-269369134
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4523849Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743036Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461440- 831254
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m19117817-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291112Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14892- 57854
Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen58846Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä68770