Kolikon kadotus

123231

Kertokaas miten tehdääs esim. sellanen kolikon kadotus, että pidetään avoimessa kädessä kolikkoa, ja vedetään toinen käsi siitä yli, ja se on kadonnut.

8

3447

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make Magic

Palmeeraamalla tietenkin.

• Peli-expertti

Kun vedät käden sen käden yli missä on kolikko niin siinä kohtaa missä kätesi on menossa toisen yli niin nappaa se kolikko sen käden sormiesi väliin mikä menee sen käden yli missä kolikko alunperin oli. Älä kuitenkaan ota sitä liian kovasti kiinni, että se näkyisi sormien välistä.

Taas kirjoitin sekavasti koita ymmärtää.

Pitäisköhän käydä joku näin rakennan lauseen kurssi heh.

• kope92

se kolikko on sellanen että siitä saa magneetilla otteen. Siinä kädessä mikä menee sen toisen yli on laitettu kyynerpäähän kiinni teipillä voimakas kuminauha, kuminauhan toisessa päässä on magneetti joka on narulla kiinni kynnen alla, kun magneetti menee kolikoon yli niin se imaisee sen itseensä ja tempun tekiä liikautta keskisormen päätä hieman alas jolloin kuminauha vetäisee sen hihaa helppoa

• ruokahirmu

ei oikee onnistunut

• Vinkkki

No jos ammattilaisen työkaluja haluat käyttää niin Raven tai Black Widow.

• E.V :)

Ei ole pakko käyttää kolikkoa siinä voi käyttää myös polettia ja se toimii kun sitä harjoittelee paljo

• paljastaja

kolikon kadotus ja palautus

Näytä että kolikko on kädessäsi. Laita se niin että se on kuin jumissa kämmenessä (salaa).Näytä että muka laitat kolikon toiseen käteesi. Laita käsi nyrkkiin ja hiero nyrkkiä kädelläsi jossa kolikko oikeasti on. Avaa nyrkki ja kolikko on poissa.
      Tee sama juttu uudelleen mutta hieroessasi nyrkkiä tiputa kolikko nyrkkiin. Avaa nyrkki ja kolikko on siellä!

• alex ollilainen

Mi kaikki mulla on paljo videoita youtube Alex ollilainen :) kattokaa esim kortti ja kolikko videoit kannattaa kattoo osa on hyviä ainaki uuet videot voin laittaa temppujen ohjeet youtubee jos kommentoitte että tarviitte.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8316
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4518
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4088
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      51
      3365
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3106
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2546
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2139
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2003
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1996
    Aihe