moi!
eli olen muuttamassa työn takia englantiin, ja pitäisi saada asunto. Tuleva työpaikka on Stanstedissa, lentoasemalla. Elikkä etsin huonetta/kohtuu hintaista vuokra-asuntoa lentokentän läheltä. Mieluiten Bishopista tai Great dunmow:sta. Hyvät bussiyhteydet olisivat tärkeitä. Muutan syyskuun alussa. Eli jos jollakin olisi tietoa tai tarvetta kämppikseen niin oisi kiva jos ottaisitte yhteyttä.
Asuntoa?
2
428
Vastaukset
- emilialontoossa
Moi
Mun huone olisi vuokrattava 15.9. asti. Olen itse Suomessa tällä hetkellä, mutta kämppä on tyhjänä tuohon asti. Asunto on Elephant&Castlessa (tammikuussa valmistunut kolmio, kämppiksenä huippurento saksalainen 23 v. tyttö), mutta siitä on loistavat kulkuyhteydet kaikkialle Lontooseen. Jos haluat mennä Lontooseen ja etsiä rauhassa oman kodin, tää vois olla hyvä vaihtoehto.
Ota yhteyttä, mikäli kiinnostaa.
[email protected] - Turistina liikkunut
Vietimme viime viikon Chelmsfordin keskustassa. Ainakin sieltä oli ympäri vuorokauden bussiyhteys Stanstediin, jonne bussimatka kesti puolisen tuntia. Samassa ajassa sieltä pääsee myös Lontooseen junalla.
Sijainniltaan Chelmsford oli todella hyvä, samoin palveluiltaan, kun otetaan huomioon, että sikäläinen yhteiskunta ei toimi esim. vuorotyöläisen kannalta yhtä hyvin kuin suomalainen. Täytyy ainakin oppia tietämään, että missä voisi asioida hiemankaan poikkeaviin kellonaikoihin, jos kotona ei ole joku päivisin huolehtimassa vaikkapa ruokaostoksista.
Laita Googleen vaikkapa Chelmsford rooms, niin sieltä löytyy paljon linkkejä, mm. tämä:
http://www.spareroom.co.uk/flatshare/?posttown_id=17
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882