Elikkä kävisin painattamssa siskoni polttareihin hänelle paidan jollakin hauskalla tekstillä,jota hän voisi pitää sen päivän ajan, mutta omien ideoiden ollessa vähissä joudun pyytämään teiltä fiksummilta apua :)
Mikä teksti paitaan?
3
2359
Vastaukset
- minä vaan
Olen nähnyt eräällä polttarisankarittarella lapun selässä, missä luki: "Viikon kuluttua teurastajan oma".
Miehensä oli nääs lihanleikkaaja.
Voisiko teidän tapauksessannekin paidan teksti viitata tulevaan sulhoon?
Tai voisitko ajatella tämäntyyppistä tekstiä; "Varattu vasta (esim.) klo 24.00 / huomenna / viikon kuluttua",
tai
"vapaa klo 24:ään saakka"- ~Sini~
Siitäpä sainkin idean...thnx!
Eli painatan siihen kaltereiden takana olevan miehen kuvan ja laitan et "viikon kuluttua sellistin oma".
Sulho kun on sellonsoittaja :D
No joo, we'll see.
- hellou200
Laita siihen paitaan siskosi kuva ja alle teksti, että mitä sitä turhaan muiden kuvia paitaansa laittamaan.
p.s saanko suukon hyvästä ideasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164512
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2701532Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013