HUOMIO SAMURAI 110cc omistajat! ja tulevat ostajat

samurai

Samurai 110cc on hyvä ostos on halpa ja niin edespän.. noni asiaa... ku sen ootte hankkinu ni kannattaa seurata kaikkia ruuveja ja muttereita itselle kävi näin. ajelin kaikessa rauhassa kaverin kanssa sitten kuuntelin kun takana rämisi.. arvaas mitä takahammasrattaan kuusiokolo mutterit olivat melkein irti niitä pystyi käsin vääntämään.. eli käväsin kiristämässä ne nyt ne on pysyny hyvin.

ja toinen melekin samanmoinen



ajeltiin taas kaverin kanssa ja huomasin että miten tämä röplöttää ja jossain kilisee mutterit katsoin pakoputkea ja aloin kuuntelemaan.. ne mutterit joilla pakoputki on kiinni moottorissa .. ne mutterit olivat puolta milliä vaille irti kiristin ne ajelin ne ooli taas löysällä sitte kiristin ja laitoin toiset mutterit siihen ppäälle nyt n o pysyny ...

vielä yksi juttu


kannattaa kiristää pinnat renkaista nekin ovat 90 % melkein irti

13

2032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin

      38 vuotta sitten, kun ajoin Tunturi Super Sportilla ja Vespalla myöhemmin.

      Pinnoja ja ruuveja kiristelin viikottain.

      Mutta, tämä on sitä pyoräilyä ja siinä on se suola.

      Nykyisistä uusavuttomista nuorista kehittyy, kuin varkain käteviä käsistään.

      Eipä ole tekniikka kehittynynyt pyörien ja mopojen sektorilla mihinkään. ( Locktightia voitte laittaa kierteisiin )

      Pyörissä on aina ja tulee olemaan se "mikrotärinä",joka aukoo muttereita, mutta melkein puoli vuotta on aikaa suomessa huoltaa ja kiristellä seuraavaa ajokautta varten.

      Nyt on alla Qingqi 250 cc, vaikka olin ilman kaksipyöräistä peräti 32 vuotta.

    • Pikku Samuli

      Mullaki on samurai.SE on ehkä maailmann nopein!!menöö tosi lujaa ku iskä laitto siihen 24 venttiilisen kaasarin 17 eturattaan ja meno päätä huimaa ,silmiss sumenee ja korvizz soi ku vetää täysi'ä PZZZT VIUH"MOOO OOOO!!Joskus lähtee ketjut vauhdistya päältä!Mutta sitte mä talutan sen kotia ja pyyrän iskää auttamaan!ja sit taas ajan samurailla oikeen kovaa ehkä täysiä! Pitäs oikee käyä kiihytyskisoissa joskus ajaas,näkis kaikki miten lujaa mä vedän ..en tiä toista yhtä nopeeta laitetta.!!!OStakaa tekin Samurait nii pääsettä ajaan keulilla"mun iskä voi virittää ne teille!!

      • joku vaan

        joo oon itekki miettiny ton samurain ostoo ja päädyin että käyn ostaa kohta oon kuullu paljon kehuja sekä haukuntoja mut en oo kuunnellu kaikkea mutta silti se kai kulkee kovaakin vakiona


      • Tomppa12

        Mulla on samurai 110 ja en ole virittänyt enkä mitään ja se on ihan hyvä tollasena.


      • Tomppa12

        mulla kävi kesällä silleen kun olint ajamassa ja kuului räminä ja en välittänyt ja jatkoin matkaa hetken päästä kolisi kun kuuma pakoputki tippui jaloille.sieltä oli murtunut se pidike sieltä perästä laitettiin reikäraudalla takasin kiinni ja hyvinhän se siinä on pysyn


    • ajaja

      Mulla on kans tommonen samurai 110cc, ja kävi sama juttu ton takahammasrattaan kanssa, mulla vaan pyöri ne mutterit niin pahasti irti että ne osu takahaarukkaan ja katkes XD

    • Tomppa12

      Minullakin kävi lauantaina silleen kun ajelin ja yhtäkkiä kuului hirveää vikinää katsoin taakse ja huomasin että takarattaasta oli lähdössä mutteri irti.vikinä kuului siintä kun mutteri hankasi takahaarukkaa.pysähdyin ja otin mutterin irti ja se oli ihan vääntyny,eikä siintä ollut enää mihinkään.en välittänyt että se lähti ja lähdin taas ajamaan ja taas kuului vikinä ja vinkuna ja sama juttu taas oli toinen mutteri lähdössä irti ja sitten en enää ajanut.nyt pitää jostain löytää uudet mutterit.Ja ennen kaikkea kun ostatte samurain kiristäkää jokikiset ruuvit.

    • samurai innokas 12v

      kannattaako semmosta halpaa 110cc samuraita ostaa kun se maksaa 379e ja tääl puhutaan että takarattaan pultit ym:ruuvit irtoilis ja löystyis

      • todellakin

        itselläni ollut aktiivisessa käytössä vuoden ja ei ole ongelman ongelmaa esiintynyt..hyvä peli ei mitään vikaa!


      • paakee

        Heti kun olet lukenut tämän niin toimi kuten sanon.

        Kiristä kaikki pultit kunnolla! etenkin! taka hampin pultit, takarenkaan pultti, moottorin kiinnikkeet,
        magneeton kopan pultit, eturenkaan pultit,
        etujarrun kiinnike pultit, takajarrun kiinnike pultti, pakoputken kiinnike pultit ja takahaarukan pultti.


    • eog

      Joo mullakin on Samurain 110cc crossi.

      Olen ajellut parikesää vaivattomasti serkun kanssa jolla on siis samanlaine, ja samastakaupasta ja samaan aikaa ostettiin, kunnes löytyi vikoja:

      - Pakoputki tippunut kummastakin kunnes minulla tippui jo toista kertaa.
      - Kaasuvaijeri poikki
      - Kytkinvaijeri poikki
      - Venttiili vääntyi ekana päivänä.
      - Takarenkaan mutterit ottavat kiinni runkoon joten vaihettiin pienempii, Huom! Mutterit ovat aluissa löysät.
      - Korjailtu kymmeniä kertoja

      ...mutta kunnes olet kunnostanut/huoltanut se on aivan huippu peli :) Kovaa vääntöö, ei ime minusta ainakaan paljoo bensaa. 4t näkyy ja kuuluu kun käynnistät heti ensimmäistä kertaa. :))

      Suosittelen


      Ja varaosia saa aika harvasta kaupasta mutta riippuu tarvitseeko kunnostaa, paljoa. Jos käyttää hyvin.

    • J365

      Itse sain samurain viikko sitten vaihdossa. mulla ainakin on jo valmiiksi, tiedä sitten onko edellinen omistaja kiristänyt vai kuka mutta kaikki mutterit tosi kireällä.
      Ajelin siinä sitten 1,5 tankillista kunnes ajoin n. 75km/h ja alkoi mopo tärisemään ihan mahdottomasti, hiljensin sitte vauhtia ja katoin taakse niin takarengas vippas erittäin kivasti. ajoin sitten kotiin hiljalleen ja katsoin tarkemmin kotipihalla ja totesin et 5 pinnaa poikki takavanteesta ja 1 kokonaan pudonnu matkan varrelle.
      Yritän nyt sitte ettiä jostain uusia pinnoja siihen. Muuten erittäin hyvä crossi piha käyttöön, radalle en suosittele kun runko ei kuulemma kestä yhtään hyppyjä.

    • samu on paska.

      ennen ajoin samulla radalla olise vissii se 125 nykyään ei tuu ees mieleen et lähtis ajaa radalle samul kyl se uus yamaha tt-r 125 vie voitin samurai on paska

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe