Tatuointi vankilassa

Sulo.S

Vieläkö vankilassa tatuoidaan?
Aikoinaan se oli yksi tapa kuluttaa aikaa ja tienata jotain, pimeää rahaa tai kahvia. Vastoin yleistä luuloa se ei ollut sallittua vaan rundia sai ainakin Keravalla ja Rixussa. Monissa muissa taloissa pamput olivat suhteellisen välinpitämättömiä koko asialle. Kavereille tai muuten hyville tutuille kuvat oli ilmaisia.

Onko hepatiitin ja HIV,n väijyessä koko homma loppu?
Itse olen ollu pois kuvioista mutta en huomaa linnasta päässeillä kuvia kuten hampeilla ennen vanhaan, mukaan lukien minä.
Moni ehkä ottaa sivilissä tatuointiliikkeessä kuvan jotka ovat usein mitäänsanomattomia. Tribaleita en ymmärrä ollenkaan. Naisille ei tatuoinnit sovi vaikka juuri he niitä sivilissä eniten ottavat. Sitäpaitsi tatuointiliikkeen tatuoijat yliarvioivat työnsä nylkien sikahintoja roiskeista.

Sitä minä ihmettelen kun se otetaan selkään, olkavarteen tai rinnan päälle. Kesällä sitten yläkroppa niin paljaaksi että kuva varmasti huomataan. Miksi sitä ei suoraan lyödä kämmenselkään tai niin alas että tatuointi näkyy aina?

42

33379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä

Tässä osoitteessa on kuvattu paljon (ulkomaisia)
      vankila-tatuointeja: http://www.tattoo22.com/pr.html

Entisaikaanhan sanottiin,että tatuointeja ei ollut
      kuin rikollisilla ja merimiehillä,nykyään todellinen
      muoti-ilmiö. Erikoisin itselläni oleva kuva on tehty
      käsin Englannissa, uusi-seelantilainen kaveri hakkasi sen sellaisella vehkeellä,jossa oli viisi
      todella terävää piikkiä,olivat muistaakseni albatrossin luuta. Vankilassa en ottanut yhtään kuvaa,no en mä ollut siellä kuin 10kk,mutta siviilissä yksi linnassa paljonkin tatuoinnut teki
      mulle olkapäähän kompassiruusun perinteisellä rotring-perhosneula tyylillä,hyvä tuli. Muut kuvani on koneella tehtyjä ympäri maailmaa ollessani merillä ja kämmenselistäkin löytyy kuvat
      otettuna tuhannen kännissä Ranskassa satamassa.
      Nämä ovat ainoat kuvat,joita kaduin katkerasti,
      mutta nyt ne vain muistuttavat entisistä nuoruus-
      ajoista.

• Keikka-Eikka

Siinä alkupäässä on sitä vanhan ajan linnan tyyliä.

Vahinko kun sivustoissa on viruksia!

• Sulo.S

En itse kadu yhtään kuvaa jonka olen lyönyt. Ensimmäiset tatuoinnit minulla oli 14-15 vuotiaana, tosin päälle on lyöty peitekuvat moneen kertaan. Itsekin hyvänä piirtäjänä hakkasin tatuointeja Rotringilla ja hyöteisneuloilla maksua vastaan. Joillakin nuorena aloittaneilla jengiläisillä on minun kuvat jossain.

Aika ajoin koko selkää peittävä kuva ajatuttaa, että olisi saanut jäädä tekemättä tai tehdä vielä isompi. Kumpi jompi, sama näin!

• Sotamursu

Nykyään tatuoijat ainakin parhaat ovat 43kiloisia tai suatanan moisia sotanorsu naisia , jotka opiskelleet taidekorkea kouluissa!
        Nykyään kaikilla poikaPissiksillä ja 48kg fruittareilla pääkalloja kynäkauloissaan.
        Nykyään jopa erikoista jos ei löydy koko selän peittäviä kuvia..
        Kaikki laumasielut lähteneet hypetykseen mukaan!

• Stewari

ihmisen itsetuhoisuudesta !

• lp1

Voisitko hieman perustella mielipidettäsi.
        Olisi kiinnostavaa kuulla lisää.

• on seuraava

"Sitä minä ihmettelen kun se otetaan selkään, olkavarteen tai rinnan päälle. Kesällä sitten yläkroppa niin paljaaksi että kuva varmasti huomataan. Miksi sitä ei suoraan lyödä kämmenselkään tai niin alas että tatuointi näkyy aina?"
      Keskivertovenkuloita hieman älykkäämmät ihmiset haluavat tatuointinsa sellaisiin paikkoihin jotka voi tarvittessa peittää näkyvistä.Vaikka kuvia tuntuukin olevan nykyään jokaisella on silti tilanteita joissa halutaan antaa neutraali vaikutelma.Tunnen tyyppejä joilla on leimoja kaulassa,päässä,kämmenselässä jne.Aika yksinkertaisia tapauksia kaikki.

• J. Hantunen

Miksi sitten täälläkin chatissa jos on kuva se tällätään näkyviin?

• itseäni varten"
        J. Hantunen kirjoitti:

Miksi sitten täälläkin chatissa jos on kuva se tällätään näkyviin?

Se on kieltämättä hupaisaa,kun olkapäässä on joku
        pikku leima, niin hihaton t-paita on yllä heti,
        kun lämpötila on noussut plussan puolelle.

• sinun¤

tatska roiskeesi on eli mitä kuvia ja symbolisoiko ne sinulle henkilökohtaisesti jotain tai liittyykö niihin mitään tarinaa? T: Milla

• Sulo.S

Jos tuon tiedät niin se on ainoa minun synboli.

• Kieku ja Kaiku
        Sulo.S kirjoitti:

Kysyis tuota Sulolta? Millainen toimitus se on käsipelillä, eli onko kivun suhteen eroja?

• on monta
        Kieku ja Kaiku kirjoitti:

Kysyis tuota Sulolta? Millainen toimitus se on käsipelillä, eli onko kivun suhteen eroja?

linna kuvaa,mä oon matkinut muita linna kundeja ketä tunnen,löytyy pummin merkit,kakolan ruusut,lepakko merkki,prosentti merkki sellanen keltapunanen,vaikka en ole yhtään rikosta tehnyt...mutta mitä sitte

• Oikeuden puheenjohtaja
        Sulo.S kirjoitti:

Mistä moiset pummin merkit on peräisin ja miksi semmoisia pidät?

• Tuula.

Ai, ihopiirroksia. No, se on taiteenlaji, joten hintahan määräytyy sen mukaan miten työnsä jäljen arvostaa. Ei silti, ei minulla ole tatuointeja eikä ole tarkoitustakaan niitä hommata. Minusta se on osa huomionhakuisuutta, kun niitä on lätkittynä ympäri kroppaa.

• Iisa J.

Onko tuo galleria-kuvassasi rinnassa oleva tatuointi
      nk. "Kakolan Ruusu", olen kuullut vain sen nimisestä
      tatuoinnista, mutta en tiedä, miltä se näyttää.
      Entä onko nuo kuvasi tehty kaikki käsin, vai onko
      koneella tehtyjä? T: iisa :)

• Sulo.S

En tiedä onko se 'Kakolan ruusu', mutta Kakolan mies sen on tehnyt käsin. Ei ehkä se perinteinen ruusu mutta aika paljon sinne päin.

Osa on tehty käsin ja osa koneella.

• Sulo.S
        Sulo.S kirjoitti:

En tiedä onko se 'Kakolan ruusu', mutta Kakolan mies sen on tehnyt käsin. Ei ehkä se perinteinen ruusu mutta aika paljon sinne päin.

Osa on tehty käsin ja osa koneella.

Kakolan verkkoa ainakin siinä on.

• tatuoinneista
    • Ex vaNki

Aasin silta saatiin tästä siihen, että muistaakos kukaan kenellä oli Suomen ensimmäinen rekisteröity tauointiliike..?? Palstaan sopii kyllä koska hänellekkin vankilat tuttuja.

• mr. ink

- tai ensimmäisten ns. ammatikseen ilmoittavien joukossa ainakin: Iivu Asunta.

• IIVU ASUNTA!!!!!!11

• Ex vaNki
        mr. ink kirjoitti:

- tai ensimmäisten ns. ammatikseen ilmoittavien joukossa ainakin: Iivu Asunta.

SAnookos Puolitaival mitään?? Tais olla se...

• Tatskattu

Pienonen tytön tyllerö pyysi sikakalliita hintoja. Lisäksi tytön ammattitaito arvellutti. Miten ne ilkeää?

• Oulusta

ja sillä on siellä vanhin liike.

• Rappusten alla
        Tatskattu kirjoitti:

Pienonen tytön tyllerö pyysi sikakalliita hintoja. Lisäksi tytön ammattitaito arvellutti. Miten ne ilkeää?

Huonolla paikalla.

• Marjo-R

Olen harkinnut tatskan ottamista mutta mitä haittaa/hyötyä siitä on?

• Ja Lue

Mitä sä tatskalla teet?

• Tatuoija.

Ei edes kivun pelossa uskalla tatuoida vaikka se on ikuinen haave.

Sippiukko se on.

• on vain

suuri suu.

• Ei vastausta

Vastatkaa nyt!!!

• vastailla

...

• Kysyn vaan
        vastailla kirjoitti:

...

En enää kysele.

• sheidi
        Kysyn vaan kirjoitti:

En enää kysele.

kyllähän siellä vielä nykyäänkin kuvia hakataan..

• tatuointikone

noin on moni saanut kuvan.

• tatuoidaan,

jonki verran.

• /kannattais..

//Haluaisin tatuoinnin peppuuni? Voisitko sinä sulo tehdä sen.Maksan kyllä, vaikka luonnossa.,/t.erkki..

• nähnyt tatuointeja
        /kannattais.. kirjoitti:

//Haluaisin tatuoinnin peppuuni? Voisitko sinä sulo tehdä sen.Maksan kyllä, vaikka luonnossa.,/t.erkki..

No, kova on halu erkillä saada jotain peppuun. Älä viitsi lavastaa juttua tatuoinniksi. Taipumuksesi veijo53 kyllä tiedetään

• hörhö 63

Juu pitää paikkansa toi juttu,että tatuoijat siviilissä eli niin sanotut ammattilaiset (liikkeen yrittäjät) hinnoittelevat tatuoinnit tosi kalliiksi.Hirveetä! Itse aikoinaan kun linnassa olin niin ei siellä kaverilta pyydetty mitään kato meikäläiset lyö meikäläisille ilmatteks.sellainen on perinne siellä ja jos joskus vähän vieraamalta sai kahvi rahaa.niin se oli kahvi rahaa eikä kiskuri hintoja.Lyön edelleenkin siviilissä kuvia kahvi rahastaja ja meikäläisille ilman rahaa värit ja neulat jos maksaa niin hyvä on enhän sentään ole mikään rikas mies vaikka näillä kyllä rikastuis kun kattoo noit hintoi ja nykyjään joka toisella on kuvia vaikka ei ole ees linnassa käynytkään ,itse kierrellyt kyllä moniakin konkia.

• skinheadwithtattoo

Kyllä sonkajärven Sukevan vankilassa tehdään edelleen päivittäin tatskoja!

• Korhosen HOMPPA

puhumattakaan ns. pepputempuista!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60