oon turhaan yrittäny eri hakukoneilla ettii tietoa kyseistä opinahjosta... mitään ei löydy...
eli tietäisköhän joku jotain sivustoa tai mailiosoitetta, josta voisi saada tietoa kurssien hinnoista, sisällöstä yms.?
irlannin noita akatemia
6
790
Vastaukset
- Vilja
...maksa tiedosta ja taidoista. Opiskele itse ja opiskele niiltä opettejilta, jotka eivät veloita. Silloin et tule höynäytetyksi. Kaikenmuotoista turhaa rahastusta kannattaa välttää.
- Hese
Ja sitten se että tuo opisto on roskaa.
Se tyyppi sanoo "maksa niin paljo ku haluat, tai älä ollenkaan", tuo koskee vain sitä yhtä opettajaa. Muut velottaa, ja paljon... Eikä se yks opettaja ees opeta...
Suosittelen juttelemaan ja ottamaan yhteyttä kavereihin jotka tuntee alaa. Paljo parempaa. Mikään ei voita keskustelua.. - witchi
Muista ottaa oma luuta mukaan, Harry Potterin olet näköjään katsonut joten alkeet ovat hanskassa, etköhän sinä pärjää.
- anonyymi
no potterista en kyllä tiedä mitään, vaikka niin näytät luulevan.. satuinpahan vain katsomaan 45 minuuttia ja kiinnostuin asiasta.
- LJ
Missä tuollainen on ja mitä siellä opetetaan? Kauanko ollut pystyssä?
Mielenkiinnosta lähinnä kyselen...? Utelias kun olen. - Wiccaksi isona
Tai siis koulu noidille (?) löytyi Googlella.
Sen nimi on Pook Castle. Ja se sijaitsee Corkin maakunnassa, etelä-Irlannissa.
Mutta se ei ole varsinainen oppilaitos, siellä järjestetään työpajoja, ja siellä opetellaan hieman kaikkea taikuuteen liittyvää. Rentoutumista jne...
Uskoisin, että monet piirit vuokraavat sieltä tiloja sabattien viettoa varten.
Sivut, jotka löysin olivat täynnä vanhaa tietoa, joten päivitys lienee tulossa?
Niillä sivuilla sanotaan, etä he ovat laittaneet hakemuksen koulun nimen ja opetusluvan saamiseksi, mutta siinä ei ollut mainintaa, onko lupa jo saatu.
Täällä Irlannissa ei asiat oikein suju hetkessä, byrokratia on hidasta, ja lupien odottelu saattaa kestää kauankin...
Siis, kursseja ei ollut vielä, odottelen niitä mielenkiinnolla itsekin. Samoin hintoja...
Blessed be
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734