Mies harhaili viikon metsässä
1.8.2006 11:10 ILTALEHTI
"Viikon metsässä harhaillut 35-vuotias mies löytyi mökkitien varrelta Ruokolahden Hauklapista maanantaina iltapäivällä.
Mies ehti harhailla viikon maastossa, ennen kuin kesäasukas löysi tien vieressä lepäilleen miehen.
Kadonneeksi ilmoitettu mies löydettiin noin 10 kilometrin päässä katoamispaikaltaan. Hän katosi toissa maanantaina Vehkajärven itäpuolella.
Imatran poliisin mukaan mies oli fyysisesti olosuhteisiin nähden hyvässä kunnossa. Hänet toimitettiin terveyskeskukseen tutkittavaksi."
Se miten mies eksyi oli ns. metsänpeitto ilmiö. Tuttu vanhankansan tarinoista.
Metsänpeitto
Paikallinen shamaani
3
1060
Vastaukset
- Minttu-82
Tuokin tuli minulle mieleen kun luin uutisen netistä. Ei niitä tarinoita turhaan kerrota.
- AROSUSI-09
juttua tuolla vähän alempana palstalla...
- st.anger
kerrottinkos siinä miten se oli sen viikon selvinny?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764