Uimahallilla

Sam Makko

Olen jo pitkään harrastanut uimista, mutta eräänä iltana mennessäni uimahallille lamaannuin täysin. Hallin kahvioon oli nimittäin tullut uusi myyjä. Entisen n.60 vuotiaan ilkeän näköisen rouvan sijasta tiskin takana notkuikin ehkä noin 18-vuotias tai allekin nuori neito. En saanut edes sanotuksi kassalla olevani tulossa uimaan, koska keskityin tutkimaan hänen olemustaan. Hän oli hieman ylipainoinen, ehkä c-tai d-kupin ihanan isot rinnat ja kasvoiltaan uskomattoman kaunis. Ja kaikesta näkyi, että hän tiesi olevansa seksikäs, ylipainosta huolimatta. Hän oli nimittäin pukeutunut kireisiin farkkuihin ja paitaan jossa oli avonainen kaula-aukko joka osittain paljasti nuo uhkeat rinnat. Sain jotenkin maksettua ja siirryin uimahallin pukuhuoneeseen.

Koko ajan uidessani ja saunoessani kuitenkin mietin tuota upeaa tyttöä ja tunsin kaluni olevan puolitanassa viileästä vedestä huolimatta. Kello rupesi lähenemään iltayhdeksää, joten oli aika ottaa viimeiset löylyt ja ruveta tekemään lähtöä, sillä halli suljetaan yhdeksältä.

Menin pukuhuoneeseen kuivattelemaan itseäni kun pukuhuoneen ovelta kuului nuoren tytön heleä ääni:"Onko täällä ketään? Tulen siivoamaan pukkarin." Se oli juuri tuo samainen kahvion tyttö. Häkellyin hieman kun hän katsahti alastonta vartaloani ja sanoi:"Älä anna minun häiritä, eikä tarvitse pitää mitään kiirettä minun vuokseni." En saanut tuohonkaan tokaistua mitään takaisin sen verran hämilläni olin. Tunsin kaluni jäykistyvän kun katsoin tytön pyörittävän herkkupeppuaan mopatessaan lattiaa. Yht´äkkiä tyttö kääntyi minun suuntaani ja suuntasi katseensa suoraan etumukseeni joka pullotti pyyhkeen takana. Olin kääntämässä tytölle selkäni häpeissäni kun hän tokaisi:"Älä käänny. Ota pyyhe pois." Olin kuin hypnoosissa ja annoin pyyhkeen pudota lattialle. Tyttö katsoi hetken jäykkänä sojottavaa kaluani ja sanoi:"Pitäisiköhän illan viimeiselle asiakkaalle antaa erikoiskäsittely?"

...jatkuu myöhemmin.

13

24046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sam Makko

      Tyttö tuli lähellleni ja sanoi että oli huomannut minun katselleen häntä jo hallille tullessani. Hän väitti tunnistavansa himokkaan katseen. Tyttö polvistui nopeasti eteeni ja teki muutaman runkkausliikkeen ja kyrpäni meinasi räjähtää. Tyttökin huomasi kaluni olevan kivikova ja laukeamispisteessä. Hän antoi nopean suudelman kullini päähän ja toisen suulleni ja sanoi palaavansa pian. Tyttö poistui pukuhuoneesta ja tuli pian takaisin pyyhe käsivarrellaan ja tokaisi:"Eiköhän mennä pesulle ja saunaan, meillä on vaikka koko yö aikaa. Olen lukinnut uimahallin ja koko talossa ei ole muita kuin me kaksi." Ensimmäisen kerran koko aikana sain vastattua tytölle että tuohan kuulostaa hyvältä.

      Aloimme suudella ja kopeloida toisiamme pukuhuoneessa samalla riisuin tätä uskomatonta pakkausta. Kun sain hänet riisuttua huomasin että nuo isot rinnat eivät edes roikkuneet hirveästi vaan olivat itse asiassa melko kimmoisat. Annoin kieleni kulkea pitkin molempia rintoja jakaen kosteita suudelmia ympäri hänen ylävartaloaan. Käytin kättäni hänen pillullaan ja totesin sen olevan täysin posliini. Samalla kun sormeni kulki hänen litimärässä vaossaan tunsin kuinka lasti lähti liikkeelle. Sanoin tytölle laukeavani ja hän nappasi nopeasti kullini suuhunsa ja alkoi tehdä nopeita ja voimakkaita suihinotto liikkeitä. Voihkin orgasmin kourissa kun tyttö nieli koko lastini ahnaasti. Hän otti löystyvästä elimestäni kiinni ja lähti taluttamaan minua kohti pesuhuonetta.

      Pesimme toisemme hellästi hyväillen ja jo pesun aikana kullini rupesi saamaan uutta eloa. Siirryimme jo viilenevän saunan puolelle suudellen ja hyväillen. Tyttö ohjasi minut selälleen makaamaan saunan leveälle alalauteelle ja rupesi ottamaan suihin. Hän antoi syljen valua suustaan tehden koko kullin niin liukkaaksi että hän pystyi vaivatta liu´uttamaan kättään kullin vartta pitkin. Haroin sormillani hänen vittuuan ja kahmin hänen rintojaan. Käytin sormiani suussani että saisin tuntea hänen makunsa. Tyttö tajusi vihjeeni ja asettui päälleni kuusysiin. Voi jestas tuota kaunista ajeltua pillua, annoin kieleni kulkea pitkin vedoin klitorikselta välilihalle ja takaisin. Tyttö ohjasi persettään niin että minulla ei ollut enää muuta mahdollisuutta kuin pyörittää kieltäni klitoriksen ympärillä. Samalla kun aloin työntää sormeani hänen sisäänsä hän laukesi huutaen. Tyttö nousi ja kääntyi aloittaakseen ratsastuksen.

      Hän ohjasi kyrpäni pillunhuulilleen jonne se upposikin vaivatta liukastuksen ollessa kunnossa. Nuo jumalaiset rinnat heiluivat kasvojeni edessä kuin kutsuen. Puristelin, näykin ja nuolin hänen rintojaan kehuen niitä maailman parhaiksi. Hän piti selvästi itsekkin rinnoistaan puristaen ja nuolaisten niitä aika ajoin. Tyttö siirtyi polviratsastuksesta kyykkyratsastukseen jolloin hänen pillunsa tuntui entistä tiukemmalta ja näkymät olivat mahtavat. Kullini liukui hitaasti sisään ja ulos hänen karvattoman vittunsa uumeniin ja tytön huudahduksista hän taisi saada orkutkin siinä rytkytyksessä. "Eikö kolmekymppinen kolli meinaa laueta helposti enää toisella kierroksella?" tyttö kysyi huohottaen. Sanoin että anna mennä vaan kohta lentää. Tyttö sanoi kuitenkin että vaihdetaan vähän asemia ja kääntyi kontalleen pyllistäen estottomasti.

      Näkymät olivat niin mahtavat että en voinut muuta kuin aloittaa tuon ihanan vitun nuolemisen takaapäin. Samalla kun nuolin hänen vittuuan huomasin tytön levittävän kosteuttaan sormellaan peräaukolleen. Tämä kiihotti minua, koska en ollut koskaan nussinut ketään perseeseen. Aloinkin varovasti nuolemaan myös hänen anuksen ympäristöä pikkuhiljaa voimistaen kieleni kosketusta ja lähentyen itse reikää. Tunsin hänen anuksensa jo rentoutuneen hieman ja kokeilin työntää etusormeni sisään. Tyttö voihkaisi ja sanoi että hitaasti. Sylkäisin lisää kosteutta sormelleni jä aloin voimistuvin työnnöin liikuttaa sitä hänen perseessään. Työnsin kullini hänen vittuunsa ja tyttö laukesi melkein välittömästi sormeni ja kullini yhteisvaikutuksesta. Kun hänen laukeamisensa oli laantunut hän rukoili minua nussimaan perseeseensä ja päästämään lastin sinne.

      Otin kullini hänen sykkivästä pillusta ja aloin hitaasti työntymään hänen toiseen reikäänsä. Voimistuvin työnnöin tunsin että nyt ei mene kauaa kun kuuma spermani lentää tytön suoleen. Kun huomasin tytön kahmivan omia rintojaan ja pilluaan sekä kullini soutavan tuossa ahtaassa anuksessa oli tämä näky liikaa. Laukesimme samanaikaisesti lysähtäen lauteille.

      Olen nähnyt tytön muutamia kertoja tapaamisemme jälkeen ja kerran hän otti myös ystävänsä mukaan, joka ei ollut ikinä aikaisemmin ollut miehen kanssa. Ehkä kerron siitä joskus toiste.

      Sam

      [email protected]

      • anakonda

        JUma oli hyvä juttu...ittekki melkein kiihoitun!


      • harri

        Kuinka tällaisia kirjoituksia voi ollenkaan olla julkisuudessa? Aikuinen mies ja sekaantuu tyttöön! Ei tuon ikäiset vielä tarvitse tietää mitään seksiistä. Tällainen juttu on melkein poliisiasia. Missä on laki kun sitä tarvitaan??


      • peczi80
        harri kirjoitti:

        Kuinka tällaisia kirjoituksia voi ollenkaan olla julkisuudessa? Aikuinen mies ja sekaantuu tyttöön! Ei tuon ikäiset vielä tarvitse tietää mitään seksiistä. Tällainen juttu on melkein poliisiasia. Missä on laki kun sitä tarvitaan??

        vitun urpo etkö tajuu et toi oli keksitty juttu ja aivan vitun paska semmone! tollaset moralistit ottaa kyl päähä!


      • harri
        peczi80 kirjoitti:

        vitun urpo etkö tajuu et toi oli keksitty juttu ja aivan vitun paska semmone! tollaset moralistit ottaa kyl päähä!

        Vai niin. Minkalainen ihminen sitten tuollaisia juttuja oikein keksii? Onko hän ollenkaan tasapainoinen ja luotettava? Toivottavasti olet oikeassa jutun todenperäisyydestä. Ihmettelen kyllä vieläkin, on mennyt mailma kummalliseksi...


      • Jutun kirjoittaja
        harri kirjoitti:

        Vai niin. Minkalainen ihminen sitten tuollaisia juttuja oikein keksii? Onko hän ollenkaan tasapainoinen ja luotettava? Toivottavasti olet oikeassa jutun todenperäisyydestä. Ihmettelen kyllä vieläkin, on mennyt mailma kummalliseksi...

        ...että tarinani herättää keskustelua. Tälläisiä juttuja keksii suht´tasapainoinen ihminen jonka luotettavuus on kohdallaan. En missään nimessä sekaantuisi lapsiin, en edes lapsenmielisiin aikuisiin.
        Tarinan "tyttöhän" vain näytti n.18 vuotiaalta, ja on töissä kahviossa jossa on B-anniskeluoikeudet, joten hänen on täytynyt olla vähintään sen 18 vuotta saadakseen myydä alkoholia.
        Se, että onko tarina totta, vai väritetty totuus vai täysin potaskaa saa kukin päättää itsekseen.


      • Kukkanen!!!!OON KUKKANEN!

        OOTKO VÄHÄN JÄRKEVÄ???? OLLA NY ALAKISKA KANSSA KASALLA!


      • jeesjees
        harri kirjoitti:

        Kuinka tällaisia kirjoituksia voi ollenkaan olla julkisuudessa? Aikuinen mies ja sekaantuu tyttöön! Ei tuon ikäiset vielä tarvitse tietää mitään seksiistä. Tällainen juttu on melkein poliisiasia. Missä on laki kun sitä tarvitaan??

        sinä ölet kyllä melkoinen ihminen!!!!!!!!!minä olen nussinut ekan kerran 15 vuotiaana ja sinä sanot että ton ikäsen ei tarvi tietää seksistä mitään!!!!!!!!


      • runkkuman

        olipas hyvä tarina mukavasti mällit lenti ;)


      • jaana

        Tähän väliin sopisi kunnon pano. Mä oon niin valmis...


      • Tico
        jaana kirjoitti:

        Tähän väliin sopisi kunnon pano. Mä oon niin valmis...

        Tuu hakee nii saat munaa! ja voit vuorostas pettää omaa äijääs!!! ps. ookko posliini?


      • Kirjailija
        harri kirjoitti:

        Vai niin. Minkalainen ihminen sitten tuollaisia juttuja oikein keksii? Onko hän ollenkaan tasapainoinen ja luotettava? Toivottavasti olet oikeassa jutun todenperäisyydestä. Ihmettelen kyllä vieläkin, on mennyt mailma kummalliseksi...

        Katsoppa vähän tarkemmin tämän alueen nimeä.. Se sisältää sanan NOVELLI, eli tarina joka on enemmän tai vähemmän keksitty!


      • Stick out
        harri kirjoitti:

        Kuinka tällaisia kirjoituksia voi ollenkaan olla julkisuudessa? Aikuinen mies ja sekaantuu tyttöön! Ei tuon ikäiset vielä tarvitse tietää mitään seksiistä. Tällainen juttu on melkein poliisiasia. Missä on laki kun sitä tarvitaan??

        Et vaan ite saa nuorta pillua ja sen takia sua vaan vituttaa! Äitis oli moraaliton! Kaikkien oma asia kenen kans nussii! Et ime lekaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe