Olisiko missään nettisivulla B2B albumin kappaleiden klippejä. Olen kuullut 25 sekunttia Candymanista ja Back to Basicistä mutta muista biiseistä en tiedä mitään. Still Dirty biisi ois kivaa kuulla :)
B2B biisejä kuunneltavissa?
4
217
Vastaukset
- simple
Annanpa linkin. Tässä on pieni pätkä joka kappaleesta. Understand on oikeasti 5. kappale, mutta tässä se on viimeisenä.
http://www.youtube.com/watch?v=_8dXTucnavI&search=Christina Aguilera album preview- Hippo
Kiitos linkistä, upealta kuulostaa! :)
Varmasti tuo on todella laadukas albumi, ja muutamat kappaleet saattavat hyvinkin olla Beatifulin kaltaisia hitteja, vai sanoisinko klassikoita?
Hyvä että Christina ottaa välimatkaa purkkapoppiin ja profiloituu laatumusiikin esittäjänä. Voi olla ettei tämä levy välttämättä myy paljoa, koska se ei ole tanssittavaa musiikkia, eikä kovinkaan radioystävällistä?
Mutta upeaa että tällaisia jazz/blues julkaisuja tehdään, sopii Christinan äänelle täydellisesti. - simple
Hippo kirjoitti:
Kiitos linkistä, upealta kuulostaa! :)
Varmasti tuo on todella laadukas albumi, ja muutamat kappaleet saattavat hyvinkin olla Beatifulin kaltaisia hitteja, vai sanoisinko klassikoita?
Hyvä että Christina ottaa välimatkaa purkkapoppiin ja profiloituu laatumusiikin esittäjänä. Voi olla ettei tämä levy välttämättä myy paljoa, koska se ei ole tanssittavaa musiikkia, eikä kovinkaan radioystävällistä?
Mutta upeaa että tällaisia jazz/blues julkaisuja tehdään, sopii Christinan äänelle täydellisesti.Oikeassa olet. Suuri yleisö ei varmaankaan innostu niin hirveästi, mutta minä kyllä pidän.
- Hippo
simple kirjoitti:
Oikeassa olet. Suuri yleisö ei varmaankaan innostu niin hirveästi, mutta minä kyllä pidän.
Nämä vaikuttivat mielenkiintoisilta...
Welcome
Hurt
Mercy on Me
Save Me from Myself
The Right Man
Candy Man
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142