Millä fiiliksillä olette lähdössä merenkulkua opiskelemaan?
Itse aloitan kotkassa ja mieli tekisi jo kouluun!
Onko jollain jotain pahaa sanottavaa kyseisestä koulusta, ja jos niin mitä?
Ja miten valmistautua alkavaan opiskeluun?
Merenkulku kotka!
3
691
Vastaukset
- '06
merikoululla on mukavaa porukkaa. Tiedän kokemuksesta kun olin siellä töissä vähän aikaa... avoimin mielin vaan opiskelemaan, kyllä se siitä lähtee sujumaan. Onnea opiskeluihisi.
- merinainen(ko?)
Hyvillä fiiliksillä odotan opiselujen alkua. Oon ainakin kuullut pelkkää hyvää koko koulusta.
Ainut asia mikä tietty askarruuttaa on se, että meitä naisia siellä ei kovin montaa taida olla. En kyllä anna sen hirveesti vaivata, kokemuksia sinne lähdetään hakemaan.
Ensimmäinen vuosi on kuulemma aika käytännönläheinen. Eli on meripelastautumisen harjoittelua, solmujen opettelua, ensiapukurssi jne..Ja sitten on tietysti se ensimmäisen viikon purjehdusreissu, siellä pidetään kuulemma aikalailla hauskaa ja kallistetaan kuppia..
Työharjoittelu on isossa roolissa ja ainakin mulle sanottiin että ens kesänä voi varautua tekemään töitä, lomailla ei hirveesti ehdi.
Voi ainakin valmistautua saamaan paljon uusia kokemuksia ja oppimaan uusia taitoja. Nenä kirjassa ei tarvitse ainakaan istua..
Onnea kouluvuoteen, ja kenties törmätään..- Anonyymi
Ootteko merellä töissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764