Jalka ja pakarahierontaa

Tuija

Olisi kysynyt että kun minulla on jalka ja pakaralihakset aivan jumissa ja nyt on hierojalle aika varattuna niin minkälaisessa asussa hierontaan kannattaa mennä niin että myös pakarat olisi helppo hieroa? Entäs mitenkä miehet, onko he yleenä alasti kun pakarat hierotaan? Kiitos vastauksista.

23

19343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2141

      Niin, kun menet Koulutetulle Hierojalle,asullasi
      ei ole mitään merkitystä. Laita vaatteet missä itse
      viihdyt,hierojalle se on täysin yhdentekevää.

      • hieroja...

        mielellään kuitenkin semmoista materiaalia olevat jotka antavat vähän periksi että pakarat ovat helpompi hieroa. Älkää miettikö liikaa pukeutumista, koska sillä ei ole yhtään mitään väliä! Kuten aikaisempi kirjoittaja laittoi sellaiset vaatteet missä itse viihdyt ja tunnet olosi hyvältä! Ei meille hierojille ole väliä teidän pukeutumisella!


      • oman mielen
        hieroja... kirjoitti:

        mielellään kuitenkin semmoista materiaalia olevat jotka antavat vähän periksi että pakarat ovat helpompi hieroa. Älkää miettikö liikaa pukeutumista, koska sillä ei ole yhtään mitään väliä! Kuten aikaisempi kirjoittaja laittoi sellaiset vaatteet missä itse viihdyt ja tunnet olosi hyvältä! Ei meille hierojille ole väliä teidän pukeutumisella!

        mukaan. Niin kuin edelliset totesivat niin ei juuri väliä millaiset alushousut on jalassa. Toki pieniä alushousuja ei tarvitse siirrellä niin paljoa. Myöskin miehille löytyy pieniä/lyhytlahkeisia alushousuja.


      • Tina
        oman mielen kirjoitti:

        mukaan. Niin kuin edelliset totesivat niin ei juuri väliä millaiset alushousut on jalassa. Toki pieniä alushousuja ei tarvitse siirrellä niin paljoa. Myöskin miehille löytyy pieniä/lyhytlahkeisia alushousuja.

        Hierojat kyllä yleensä siirtelevät alushousuja melko reippaasti tieltä, kun hierovat alaselkää ja pakaroita. Käytännössä siinä joutuu silloin makaamaan peppu täysin paljaana. Naisille on minusta hyvä vaihtoehto olla stringit jalassa, jos pakaroita hierotaan, eivätpähän ole ainakaan edessä. Miehille jotkin pienet, joustavat, lahkeettomat alkkarit jalkojen ja pakaroiden hierontaan.


      • uh-94
        Tina kirjoitti:

        Hierojat kyllä yleensä siirtelevät alushousuja melko reippaasti tieltä, kun hierovat alaselkää ja pakaroita. Käytännössä siinä joutuu silloin makaamaan peppu täysin paljaana. Naisille on minusta hyvä vaihtoehto olla stringit jalassa, jos pakaroita hierotaan, eivätpähän ole ainakaan edessä. Miehille jotkin pienet, joustavat, lahkeettomat alkkarit jalkojen ja pakaroiden hierontaan.

        ...stringitkin ovat tiellä,ei viitsisi rasvalla sotkea!


      • alushousut
        Tina kirjoitti:

        Hierojat kyllä yleensä siirtelevät alushousuja melko reippaasti tieltä, kun hierovat alaselkää ja pakaroita. Käytännössä siinä joutuu silloin makaamaan peppu täysin paljaana. Naisille on minusta hyvä vaihtoehto olla stringit jalassa, jos pakaroita hierotaan, eivätpähän ole ainakaan edessä. Miehille jotkin pienet, joustavat, lahkeettomat alkkarit jalkojen ja pakaroiden hierontaan.

        Stringit ovat hyvät hieronnassa niiden helppuoden takia. Miehille on myöskin stringejä jotka ovat hyvät kun pakaroita hierotaan.


      • Tina
        alushousut kirjoitti:

        Stringit ovat hyvät hieronnassa niiden helppuoden takia. Miehille on myöskin stringejä jotka ovat hyvät kun pakaroita hierotaan.

        Kyllä ainakin minun hieroja on aina pyyhkeellä suojannut alkkarini, olkoon ne nyt mitä mallia tahansa. Tarvittaessa hän siirtelee niitä edestä pyyhkeen kanssa, jolloin öljyä ei housuille mene.

        Stringit olisivat varmaan miehilläkin ihan kätevät, mutta harvassa taitavat olla miehet, jotka stringit jalassa uskaltavat hierojalle mennä!


      • Tomppa__
        Tina kirjoitti:

        Kyllä ainakin minun hieroja on aina pyyhkeellä suojannut alkkarini, olkoon ne nyt mitä mallia tahansa. Tarvittaessa hän siirtelee niitä edestä pyyhkeen kanssa, jolloin öljyä ei housuille mene.

        Stringit olisivat varmaan miehilläkin ihan kätevät, mutta harvassa taitavat olla miehet, jotka stringit jalassa uskaltavat hierojalle mennä!

        Itsellänikin oli joskus vaikeuksia hieronnassa noitten boksereitten kanssa mut kyllä hieroja aina ne laski pyyhkeen avulla alas, kun pakaroita hierottiin.
        Talvella sitten kun mulla oli pitkät alushousut, niin ne otin kyllä kokonaan pois... ensin kun kysyin kyllä hierojan mielipidettä... ei siinä sen kummempaa.
        Paitsi että sen jälkeen olen kyllä ottanut bokseritkin pois... helpottaahan se hierojankin työtä.


      • ...
        Tina kirjoitti:

        Kyllä ainakin minun hieroja on aina pyyhkeellä suojannut alkkarini, olkoon ne nyt mitä mallia tahansa. Tarvittaessa hän siirtelee niitä edestä pyyhkeen kanssa, jolloin öljyä ei housuille mene.

        Stringit olisivat varmaan miehilläkin ihan kätevät, mutta harvassa taitavat olla miehet, jotka stringit jalassa uskaltavat hierojalle mennä!

        Tosiaan ammattihierojille ei ole minkäänlaista merkitystä millasissa housuissa sinne menee. Uskoisin että myös miehet käyttävät stringejä hieronnassa. Toki olisi mukavaa kuulla hierojien mielipiteitä että onko se sitten niin harvinaista jos miehellä on stringit hieronnassa.


      • kai...
        ... kirjoitti:

        Tosiaan ammattihierojille ei ole minkäänlaista merkitystä millasissa housuissa sinne menee. Uskoisin että myös miehet käyttävät stringejä hieronnassa. Toki olisi mukavaa kuulla hierojien mielipiteitä että onko se sitten niin harvinaista jos miehellä on stringit hieronnassa.

        siinä mitään vikaa ole jos miehet käyttävät hieronnassa stringejä. Itse en ole sellaiseen törmännyt, kuten sanottua alushousuilla ei ole väliä, ei miehillä eikä naisilla. Tosin mielellään ei sellaisia mitkä ovat edestä keltaiset ja takaa ruskeat.


      • Mies33
        Tina kirjoitti:

        Kyllä ainakin minun hieroja on aina pyyhkeellä suojannut alkkarini, olkoon ne nyt mitä mallia tahansa. Tarvittaessa hän siirtelee niitä edestä pyyhkeen kanssa, jolloin öljyä ei housuille mene.

        Stringit olisivat varmaan miehilläkin ihan kätevät, mutta harvassa taitavat olla miehet, jotka stringit jalassa uskaltavat hierojalle mennä!

        olen 33v.treenaava mies.Olin viikko sitte eka kerran hermoratahirojalla.Päällä miesten stringit,ei tarvinnut siirtää housuja..huomenna uudestaan.Stringit paras,esteettisin hieronta-asu myös miehille!


      • aloitteleva hieroja
        Mies33 kirjoitti:

        olen 33v.treenaava mies.Olin viikko sitte eka kerran hermoratahirojalla.Päällä miesten stringit,ei tarvinnut siirtää housuja..huomenna uudestaan.Stringit paras,esteettisin hieronta-asu myös miehille!

        Kyllä stringit ovat parhaat hieronnassa. Niitä tarvitsee siirrellä vähemmän kun muita alushousuja. On toki varmaan harvinaista että miehet tulevat stringeissä hierontaan, mut pakarat on helpoin hieroa niissä.


    • Hieroja v-suomesta

      Ei sillä vaatetuksella ole mitään merkitystä. Perusalkkarit vaan jalkaan. Saahan niitä sitten tarpeen mukaan siirreltyä pois tieltä.

      Itse en ainakaan hiero alastomia miehiä, päin vastoin käännytän pois. Aina alkkarit jalassa miehillä.

    • mene muualle pervoilemaan

      Tuija = mies

    • miäs

      sillon kun urheilin ja oli tarvetta hierontaan tavallisissa vaatteissa.
      Pakaroita hieroessa naishierojat kisko sen verta kalsareita tieltä, että saivat hierottua. Sitten housut ylös ja hierottiin alempaa.
      Ympäri käännyttyä ei sitten enää kalsareita tarvinnutkaan riisua.
      Eipä tuohon toimitukseen liity suurempia kicksejä puolin eikä toisin.

      Suuremmat kicksit tuli siitä, että lihaskireys helpotti. Mikä kai on homman tarkoitus?
      Mulla oli periaate, että mieshierojalle en mene, koska kaupungilla kiersi huhuja, että joukossa olisi ollut hinureita. Naishieroja itse kertoi.

      • sillä lailla

        Olipa "ammattitaitoinen" naishieroja kun sinua valisti mahdollisesta "hinuri"kolleegastaan...sillä lailla.


      • olikin
        sillä lailla kirjoitti:

        Olipa "ammattitaitoinen" naishieroja kun sinua valisti mahdollisesta "hinuri"kolleegastaan...sillä lailla.

        ajattelin itekin asiaa silloin. Täällä oli kyllä melkoinen kilpailu hierojien kesken siihen aikaan, voi olla vieläkin, kun niitä koulutetaan tuossa vieressä. Saattoi pelotella mieshierojista saadakseen asiakkaita.

        Kun nyt puheeksi tuli, niin monenlaisiin laillistettuihin törmäsin. Valehtelematta yksikin alkoi kertomaan edellisen illan sextailustaan miehensä kanssa samalla kun jyysti reittä niin ylhäältä kun sitä nyt hierotaan.
        Samalla napitti tapahtuuko meikäläisen housuissa mitään.

        Voi tietysti olla, että kiusasi nuorta poikaa, jota en enää ole.
        Tai sitten oli vaan nuoren urheilijan toiveajattelua;)


      • Anonyymi

        No hieroja ammattilaisena sanon että ei yhtään mitään kun pakarat hierotaan. Pyyhe vain matkaan kun käännytään selälleen. Kun pakarat on täysin paljaana voi lopuksi samalla kysyä haluavatko esim. miespuoliset eturauhashieronnan. Sihen on oma liikerata ja koulutus kuinka se tehdään.


    • Anonyymi

      em hinurihieroja joka etsii suolipalstalla m m kokemuksia...

    • Anonyymi

      Ikämies olen ja heitän housut pois, kun meen kokovartalohierontaan. En ajattele riettaita, vaikka usein on naishieroja, josku alkaa kyllä kalu jöpöttää. Eikös se ole vaan hyvä merkki, alkaa veret kiertää mukavasti. Ei nyt muuta.

    • Anonyymi

      ei ne housut mitään estä ihme että naishierojat sallii ottaa pois...joku exhibitionismi fantsu jollain

    • Anonyymi

      Tule jalka/pakarahierontaan, saat itse valita kuinka pukeudut.
      Hieron kotonani Espoossa. Kysy lisää [email protected]
      Terveisin,
      Taitavatkädet

      • Anonyymi

        Saat olla alasti sillä pakaroiden hieronta on siten helpompaa, peitän pepun pyyhkeellä mutta siirrän sitä sivuun hieroessani. Ei kannata ujostella hieronnassa, nauti siitä. Myös tickling hoitoa halutessasi.
        Terveisin,
        Taitavatkädet


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe