Kuinka moni teista pystyy nakemaan energiaa paljaalla silmalla?
Oletan ainakin, etta se on energiaa, jota naen. Ees taas "lentavia" valojuovia, jotka saattavat akisti muuttaa liikerataansa tai sitten ne liikkuvat tietynlaisina "massasiirtymina" eteenpain.
Nayttavat todella hienoilta esim. kun huoneessa on suht pimeaa. Syntyy hieno kontrasti mustan ja valkoisen varin valille.
(Joskus hieman "rasittavaa", kun yrittaa nukahtaa pimeassa huoneessa, mutta ei ole viela tarpeeksi vasynyt ja siina sita sitten ihmettelee silmat auki huoneessa pyorivaa "energiashowta".:))
Energiaa
31
2113
Vastaukset
- Kulkijanainen
Minä enemmän kuulen ja tunnen energian.
Kuulen huminana ja vinkumisena...
Tunnen joko hartioissa raskaana painona (omat energiat tukossa tai ilmassa negatiivista energiaa.) Tai kehon keveytenä...
Haluaisin nähdä...
Mutta miten?- Noita-Nainen.
Ehka ei olekaan tarkoitus, etta sina naet energiaa, vaan etta KUULET ja TUNNET sita. Olemme todennakoisesti eri tavalla "suuntautuneita", ei sen kummempaa.:)
Mutta periaatteessa - energiaahan on JOKA PUOLELLA, eika se todellakaan katoa.:) - kummallakin on..
Noita-Nainen. kirjoitti:
Ehka ei olekaan tarkoitus, etta sina naet energiaa, vaan etta KUULET ja TUNNET sita. Olemme todennakoisesti eri tavalla "suuntautuneita", ei sen kummempaa.:)
Mutta periaatteessa - energiaahan on JOKA PUOLELLA, eika se todellakaan katoa.:)Alkava epilepsia,tms. aivosairaus...
- Noita-Nainen.
kummallakin on.. kirjoitti:
Alkava epilepsia,tms. aivosairaus...
No tama vastaus ei nyt tullut alkuunkaan yllatyksena...:)
Hyvaa kesanjatkoa vain sinullekin.:) - Reaper
Noita-Nainen. kirjoitti:
No tama vastaus ei nyt tullut alkuunkaan yllatyksena...:)
Hyvaa kesanjatkoa vain sinullekin.:)Mutta "energiapallojen/juovien" näkeminen ainakin minun kohdalla edellyttää, tiettyä rauhallista ja tasapainoista olotilaa. Esim kiihtyneenä ei onnistu.
- Mui mui
Reaper kirjoitti:
Mutta "energiapallojen/juovien" näkeminen ainakin minun kohdalla edellyttää, tiettyä rauhallista ja tasapainoista olotilaa. Esim kiihtyneenä ei onnistu.
siniselle taivaalle katsoessa alan näkemään pienia hiukkasia mitkä liikku sikinsokin. mitä kauemmin jaksat keskittyä siihen niin sitä enemmän sitä niitä alkaa näkeemään. ihan siisti show :D
- _(<<"EnergyRealL...
Mui mui kirjoitti:
siniselle taivaalle katsoessa alan näkemään pienia hiukkasia mitkä liikku sikinsokin. mitä kauemmin jaksat keskittyä siihen niin sitä enemmän sitä niitä alkaa näkeemään. ihan siisti show :D
Kun nytkin kun katsoin sivulle ja keskityin niin rupesin näkemään valkoista savuntapaista energiaa. Ehkä energia on valkoinen, tai harmahtava, tai en tiedä olisiko sekin mahdollista että ympärilläni vallitsee suuri energiakenttä.
Kun katson sivulle, savun näköinen energia lähtee ylöspäin. Kerran säikähdin yläasteella kun kävin sitä niin istuin yksinäni penkillä. Katselin ovea että mitä tuolta alta tulee. Se oli atk luokan edessä se missä olin. Säikähdin ensin että jumankekka sieltähän tupruttaa savua. No katselin vähän aikaa sitä. Ihmettelin että mitäs tuo valkoinen savu on. Kai se on se mitä näen niin on energiaa. Se vain näkyy minulla valkoisena. Ja se näkyy vain silloin kun keskityn johonkin kohtaan. Että energian värejäkihän on monta, että sellasta. - Samat sanat
Mui mui kirjoitti:
Tiedätkö, että kaikki ihmiset näkevät niitä. Ne ovat nimittäin verkkokalvolla olevien vanhojen verisuonien jäänteitä. Kannattaa ensin asioista ottaa selvää ennen kuin alkaa houruamaan.
- Noita-Nainen.
Samat sanat kirjoitti:
Tiedätkö, että kaikki ihmiset näkevät niitä. Ne ovat nimittäin verkkokalvolla olevien vanhojen verisuonien jäänteitä. Kannattaa ensin asioista ottaa selvää ennen kuin alkaa houruamaan.
Jahas, skeptikko taas vauhdissa. Kerran herasin siihen, kun harmaa/musta valojuova "santasi" suoraan silmiini aamulla kuin "luikerteleva kaarme". Olin muuten koko sen paivan erittain huonolla ja vihaisella tuulella.
Kylla se nyt joltain muulta naytti kuin "vanhoilta verisuonilta", koska se tuli ikaankuin huoneen nurkasta suoraan nenaani ja meni siita "sisaan". - Cyberanimal
Noita-Nainen. kirjoitti:
Jahas, skeptikko taas vauhdissa. Kerran herasin siihen, kun harmaa/musta valojuova "santasi" suoraan silmiini aamulla kuin "luikerteleva kaarme". Olin muuten koko sen paivan erittain huonolla ja vihaisella tuulella.
Kylla se nyt joltain muulta naytti kuin "vanhoilta verisuonilta", koska se tuli ikaankuin huoneen nurkasta suoraan nenaani ja meni siita "sisaan".Eli on totta että sitä näkee noita "vanhoja verisuonia", roskia, sumentumia yms. häikkiä ihan kuka tahansa ja milloin tahansa. Kirkkaaseen valoon katsominen aiheutttaa varjokuvia jne. Nämä kuitenkin on muutamassa minuutissa pois meneviä, jos oletetaan että ihmisellä on terveet silmät.
On myös totta, että esim. huoneiden "ilmapiirienergian" (eli huoneessa liikkuvan energian) voi havaita paljaalla silmällä, jolloin sen saattaa havaita parhaiten juuri hämärässä/pimeässä mutta myös valossakin, jos osaa kikan. Ne ovat näitä outoja kiemuroita ja kuvioita, sahalaitoja ja joskus jopa "taustastaan" erillisiä kuvioita, jotka kulkevat oman kaavansa mukaan. Yleensä mitä seesteisempi ilmapiirin "näkymä", sitä puhtaampia energioita paikassa on. Samoin myös henget yms. eivät ole silloin paikalla.
Mielestäni energioiden/yms. näkeminen ei saisi vaikuttaa normaaliin elämään tai tunnetasapainoon. Se on sama kuin antaisi huonekasvilleen liikaa huomiota. Useimmissa paikoissa kaikki on ihan ok, energiat virtaa jne. Mutta jos alkaa olla liian aktiivista toimintaa paikan energioissa, yleensä jo tuulettaminen, auringonvalon sisään päästäminen ja siivoaminen ovat oivia ilmapiirin tai energioiden rautoittamiseen. Eihän ne kasvit monta kertaa kastelua vaadi. - Valheellinen parodiamestari
Noita-Nainen. kirjoitti:
Kylla se nyt joltain muulta naytti kuin "vanhoilta verisuonilta", koska se tuli ikaankuin huoneen nurkasta suoraan nenaani ja meni siita "sisaan".Taidat olla aikamoinen eksentrikko..
Koitas muuten sietää vähän poikkeavia mielipiteitä välillä.. - Sinä Se Sä Tuo Ne Nuo.
Valheellinen parodiamestari kirjoitti:
Taidat olla aikamoinen eksentrikko..
Koitas muuten sietää vähän poikkeavia mielipiteitä välillä..Taidat olla aikamoinen hermostumisen mestari.
Koita nyt sietää vähän toisten mielipiteitä asiasta. Niitä ei tarvi tänne ilmoittaa, tämä on kummituspalsta. Ilmoitin tämän asian sinulle kun et ole vielä tietoinen, että tämä on kummituspalsta eikä toisista puhuminen jos ei liity kummituksiin. Ja noita nainen nyt tässä viestissä ei liittynyt kummituksiin niin ei tarvitse ilmoittaa. Jokainen tietää miten ajattelee eikä siitä tarvitse ilmoittaa, se täällä palstalla minuakin vähän ärsyttää kun jokaisesta pienestä asiasta ruvetaan mölöttämään.
Esimerkiksi sinä rupeat heti mollaamaan toisten tekstejä jos toinen sanoo oman mielipiteensä asiasta. Tekstisi oli vähän negatiivisen puolella, jotenka älä tee samoin toista kertaa.
Toisillekkin tiedoksi että tämä on kummituspalsta, eli ei mikään ilmoituspalsta jossa jokainen ilmoittaa mitä hän tarkoittaa tai miksi. Jokainen päättää itse mielessään minkälaisena näkee, joten ei tarvitse muille ilmoittaa. Muista seuraavalla kerralla muistaa positiivinen asenne. - värisilmä
_(<<"EnergyRealL... kirjoitti:
Kun nytkin kun katsoin sivulle ja keskityin niin rupesin näkemään valkoista savuntapaista energiaa. Ehkä energia on valkoinen, tai harmahtava, tai en tiedä olisiko sekin mahdollista että ympärilläni vallitsee suuri energiakenttä.
Kun katson sivulle, savun näköinen energia lähtee ylöspäin. Kerran säikähdin yläasteella kun kävin sitä niin istuin yksinäni penkillä. Katselin ovea että mitä tuolta alta tulee. Se oli atk luokan edessä se missä olin. Säikähdin ensin että jumankekka sieltähän tupruttaa savua. No katselin vähän aikaa sitä. Ihmettelin että mitäs tuo valkoinen savu on. Kai se on se mitä näen niin on energiaa. Se vain näkyy minulla valkoisena. Ja se näkyy vain silloin kun keskityn johonkin kohtaan. Että energian värejäkihän on monta, että sellasta.näen myös keskittymällä valoa.kun keskityn hetken, koko huone kylpee valossa, tai esine,ruumiinosa johon keskityn.valkoinen on väri.
kerran näin sivulta naisen kasvoissa autossa istuessamme mintunvihreän valon peittäen koko kasvot ja pään.
kuuma peltikatto talossa, tai grillin yläpuolella kuumana hohkava ilma, samanlaista tuprutusta näen myös ympärillä, milloin missäkin. myös keskittymällä johonkin kohteeseen saan sen näkymään ja voimakkaana jos keskityn kovasti.
olen harjoitellut aika ahkerasti aina kun on tilaisuus jo pitkän aikaa. sellaiset sipsin näköiset rapsut joita laitetaan pehmikkeeksi pakkauksiin arvokamoille.
tiedätkö sellaiset?
kerran keskityin "sipsiin" pitkän aikaa ja koitin tällä "tulella" polttaa sitä tai saada syttymään.
ensin ei mitään, mutta paikalle palattuani se oli keskeltä kahtia sulanut.
työpaikalla ei ketään muita kuin minä, enkä takuulla astunut sen päälle. - Anonyymi
Samat sanat kirjoitti:
Niin, osa on, mut esim heleän vaalean siniset "pallot", tummat, halkaisija 10 cm, mitäs ne ovat ?
- Anonyymi
Sinä Se Sä Tuo Ne Nuo. kirjoitti:
Taidat olla aikamoinen hermostumisen mestari.
Koita nyt sietää vähän toisten mielipiteitä asiasta. Niitä ei tarvi tänne ilmoittaa, tämä on kummituspalsta. Ilmoitin tämän asian sinulle kun et ole vielä tietoinen, että tämä on kummituspalsta eikä toisista puhuminen jos ei liity kummituksiin. Ja noita nainen nyt tässä viestissä ei liittynyt kummituksiin niin ei tarvitse ilmoittaa. Jokainen tietää miten ajattelee eikä siitä tarvitse ilmoittaa, se täällä palstalla minuakin vähän ärsyttää kun jokaisesta pienestä asiasta ruvetaan mölöttämään.
Esimerkiksi sinä rupeat heti mollaamaan toisten tekstejä jos toinen sanoo oman mielipiteensä asiasta. Tekstisi oli vähän negatiivisen puolella, jotenka älä tee samoin toista kertaa.
Toisillekkin tiedoksi että tämä on kummituspalsta, eli ei mikään ilmoituspalsta jossa jokainen ilmoittaa mitä hän tarkoittaa tai miksi. Jokainen päättää itse mielessään minkälaisena näkee, joten ei tarvitse muille ilmoittaa. Muista seuraavalla kerralla muistaa positiivinen asenne.Toiset jaksaa mollata, silti ne kummasti viihtyy näitä lukemassa ? Luulis et sellaiset mollaajat viihtyisi tiede-palstoja lukemassa :D
- Anonyymi
Mui mui kirjoitti:
Vanha kommenttisi, jonka löysin sattumalta nyt. Itse aloin näkemään tällaista yht'äkkiä ja nyt nähnyt jo yli 10 vuotta. Jotenkin pystyn sitä myös keskittämään käsilläni.
- IsEnergySameEnergy
Onkos nyt kaikki tietoisia mitä se energia on. Että laittakaa tähän mitä mieltä olette energiasta, mitä se on teidän mielestänne. Haluan tänne saada vastauksia, että sitten tietää enemmän mitä kaikki ajattelee. ^^ Kun olen täällä kummituspalstalla nähnyt kaikenlaista energioistakin, jotku on väittänyt energiasta että energiaa on vain kehossa, jotkut on väittänyt että energiaa on esineissä. Että monta on eri vaihtoehtoja sanottu. Joten haluan nyt kuulla teidän mielipiteenne energiasta, että saan selville mitä te ajattelette. Kaikki mukaan vastailemaan. ^^
- Noita-Nainen.
Mielestani energiaa on KAIKKIALLA. Osa siita on esim. sahkomagneettista energiaa, kuten radioaallot, osa valoenergiaa jne...
Osa sitten on ihmisen aikaansaamaa "biosahkoenergiaa" tms...
Ja hengilla on sitten ihan omat "impulssinsa".:)
Lisaksi energia voidaan sitten jakaa negatiiviseen ja positiiviseen ja periaatteessa tietynlainen "kauhun tasapaino" pitaisi kai aina sailya tassa "touhussa".
Tyyliin: "Siella, missa on VOIMA, on myos VASTAVOIMA."
(Mika itse asiassa osittain selittaa sen, miksi demoneilla/demonistisilla ilmioillakin on "tehtavansa" ja "tarkoituksensa"...) - mui mui
Noita-Nainen. kirjoitti:
Mielestani energiaa on KAIKKIALLA. Osa siita on esim. sahkomagneettista energiaa, kuten radioaallot, osa valoenergiaa jne...
Osa sitten on ihmisen aikaansaamaa "biosahkoenergiaa" tms...
Ja hengilla on sitten ihan omat "impulssinsa".:)
Lisaksi energia voidaan sitten jakaa negatiiviseen ja positiiviseen ja periaatteessa tietynlainen "kauhun tasapaino" pitaisi kai aina sailya tassa "touhussa".
Tyyliin: "Siella, missa on VOIMA, on myos VASTAVOIMA."
(Mika itse asiassa osittain selittaa sen, miksi demoneilla/demonistisilla ilmioillakin on "tehtavansa" ja "tarkoituksensa"...)kaikki on energiaa. Ajatuskin. :D
- Noita-Nainen.
mui mui kirjoitti:
kaikki on energiaa. Ajatuskin. :D
Jep. Se, jos mikä on todellakin energiaa - ajatus siis!:)
Ihmisen kayttaessa aivojaan kehoa pitkin kulkee sahkoisia impulsseja ja lisaksi ihminen "sateilee" silloin ymparistoonsa ihan tietynlaista energiaa.
- sylviina
sentään mitä paskaa täällä kirjoitetaan!
- Noita-Nainen.
No jata lukematta, "darling", jos et kesta meidan puheenaiheitamme...:)
- sellainen tapaus
Noita-Nainen. kirjoitti:
No jata lukematta, "darling", jos et kesta meidan puheenaiheitamme...:)
ettei ihan kaikkia sun juttujas kannata ottaa vakavasti! Parempi nicci sulle olis satutäti :D
Kun jollekin sattuu jotain "outoa" vuoden ympäri joka ikinen päivä niin silloin alkaa olla uskottavuus vähän heikolla :D - ....................
sellainen tapaus kirjoitti:
ettei ihan kaikkia sun juttujas kannata ottaa vakavasti! Parempi nicci sulle olis satutäti :D
Kun jollekin sattuu jotain "outoa" vuoden ympäri joka ikinen päivä niin silloin alkaa olla uskottavuus vähän heikolla :DMikä sun ongelma on?
Miksi mollaat muita täällä?
Lopeta palstan lukeminen jos noin pahalta tuntuu!!!!!!!!! - että...
.................... kirjoitti:
Mikä sun ongelma on?
Miksi mollaat muita täällä?
Lopeta palstan lukeminen jos noin pahalta tuntuu!!!!!!!!!Noita-naiselta on uskottavuus mennyt täysin! Ja tämä lisää sitä epäuskoa kun aina täällä on muka joku toinen puolustelemassa sitä! Epäilenkin että Noita-nainen puolustelee täällä itse itseään ja kas kummaa kun ne ä-kirjaimetkin löytyy :D Yhtä teatteria koko nicci!!!!!!
- Aidosti huolestunut
että... kirjoitti:
Noita-naiselta on uskottavuus mennyt täysin! Ja tämä lisää sitä epäuskoa kun aina täällä on muka joku toinen puolustelemassa sitä! Epäilenkin että Noita-nainen puolustelee täällä itse itseään ja kas kummaa kun ne ä-kirjaimetkin löytyy :D Yhtä teatteria koko nicci!!!!!!
Toivottavasti, nimittäin pahalta tuntuu ajatuskin että jonkun todellisuudentaju olisi näinkin pahasti vinksahtanut kuin Nöitä-näisellä. :(
- Noita-Nainen.
että... kirjoitti:
Noita-naiselta on uskottavuus mennyt täysin! Ja tämä lisää sitä epäuskoa kun aina täällä on muka joku toinen puolustelemassa sitä! Epäilenkin että Noita-nainen puolustelee täällä itse itseään ja kas kummaa kun ne ä-kirjaimetkin löytyy :D Yhtä teatteria koko nicci!!!!!!
No en TODELLAKAAN vastaile "itse itselleni"!
Ja oletkos koskaan kuullut copy-pastesta?
Nyt copy pastean ä-kirjaimen (ja vähän muutakin) tÄhÄn!:) - Noita-Nainen.
Aidosti huolestunut kirjoitti:
Toivottavasti, nimittäin pahalta tuntuu ajatuskin että jonkun todellisuudentaju olisi näinkin pahasti vinksahtanut kuin Nöitä-näisellä. :(
Nyt lapset nukkumaan...:)
- Olen toki
Noita-Nainen. kirjoitti:
No en TODELLAKAAN vastaile "itse itselleni"!
Ja oletkos koskaan kuullut copy-pastesta?
Nyt copy pastean ä-kirjaimen (ja vähän muutakin) tÄhÄn!:)kuullut copy pastesta mutta tarkoitinkin sitä kun vastailet itsellesi niin jaksat aina värkätä ne ä-kirjaimet mukaan koko vastaukseen etkä vain otsikkoon! Sinulla tuntuu juttujesi perusteella olevan enemmän yhteistä henkimaailman kanssa kun tämän maailman! Oletkohan henki :D
- Noita-Nainen.
Olen toki kirjoitti:
kuullut copy pastesta mutta tarkoitinkin sitä kun vastailet itsellesi niin jaksat aina värkätä ne ä-kirjaimet mukaan koko vastaukseen etkä vain otsikkoon! Sinulla tuntuu juttujesi perusteella olevan enemmän yhteistä henkimaailman kanssa kun tämän maailman! Oletkohan henki :D
Kaikki me olemme henkia "vankina" ihmiskehossa.:) Sielun tms. perusolemus on kuitenkin aineeton eli ei-fyysinen olomuoto.
- Anonyymi
että... kirjoitti:
Mutta SINÄ MOLLAAJA, MIKSET VIIHDY LUKEMASSA TIETEISIIN LIITTYVIÄ PALSTOJA ?
AI NIIN, SINÄ MOLLAAJA HALUAT VAIN PÄTEÄ ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593225Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991- 44839
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830