matkailijoita Nairobiin?

drownye

Hei! onko joku matkustamassa Nairobiin 28.8-2.9 välisenä aikana? Olisi mukava tutustua johonkuhun joka on matkustamassa sinne, ainakaan ei olisi yksinäistä. varsinkin kun pitää se viisumikin hankkia.ym.

Itse olen menossa Aur Pairiksi sinne puoli suomalaiseen perheeseen 6kk.

ja jos joku on jo matkustanut sinne otan mielelläni vastaan neuvoja´ja ohjeita.

11

3429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenya

Kuule minua ei saa edes ilmaiseksi enää uudelleen Nairobiin.Olen yhden lomamatkan sinne tehnyt ja se oli yhtä helvettiä.Kaupunki on paskainen,saastainen,valtavan rikollinen....ja mitä vielä....kaikkea en viitsi edes kertoa.Joka tapauksessa jos jossakin ei pysty olemaan rennosti ja nauttimaan ajastaan niin juuri Nairobissa.Kiitos ei koskaan enää siihen maahan,siihen kaupunkiin.Maailma on mahtavia paikkoja täynnä,mutta Nairobi on listan loppu päässä.Eli en lähde vaikka maksaisit matkani,hotellini....

• työlupa

Onko työlup ahankittuna?
      Ilman sitä joudut vankilaan.

• drownye

kaikki on siitä asiasta hyvin, olen oikeastaan loma-matkalla, mutta asun tuttavieni luona jossa on lapsia.. Afrikkalainen vankila ei kuulostaisikaan kauheen mukavalta:D olen kuullut "kivoja" juttuja nairobista. ja uskon että ne pitävät paikkansa:S

• Kerran käynyt

Kerran käyneenä taas olen aivan eri mieltä. Ei tee mieli mennä mihinkään muualle, on päästävä uudelleen Keniaan.
      Viisumin saat ostettua lentokentältä, kun saavut maahan, mene sellaiseen passintarkastustusjonoon josta saa samasta viisumin. Viisumia varten täytyy varata dollareita, se maksaa 50 USD. Eli sitä ei tarvitse hakea mistään etukäteen. Viisumi on voimassa kolme kuukautta, sitten se pitää uusia.
      Hyvää matkaa, siellähän alkaa ilmatkin lämmetä, nyt siellä on talvi ja lämmintä ei ole kuin parikymmentä astetta.

• Viisumin hankkimiseen.

Siinä se tuli sanottua. eli 40e on viisumi. Kannattaa olla tasaraha.

• muuttaa
        Viisumin hankkimiseen. kirjoitti:

Siinä se tuli sanottua. eli 40e on viisumi. Kannattaa olla tasaraha.

Kaksi vuotta sitten viisumi maksoi 50 dollaria tai 50€ ja toki maksettiin dollareilla. Oli meille edullisempaa.

• Nimetön

Kiva kuulla pääsit nairobiin. llmeiseti sama perhe kyseessä kenen kanssa juttelin, mutta päädyinkin intiaan töihin. Olisi kiva kuulla mitä tykkäät kun oon itse käynyt nairobissa. Kannattaa olla tosi varuillaan kaupungilla yksin liikkuessa, itselläni oli usein perässä joku roikkumassa. Mutta olisi kiva jos pystyttäs meilailee, mulla on tarkotus vielä jossain vaiheessa tulla keniaan.

• drownye

se olisi oikein mukavaa:)näin tehdään:)

• juttu!
        drownye kirjoitti:

se olisi oikein mukavaa:)näin tehdään:)

oot lähdössä pian Nairobiin ja varmaan jännittää. Mua ainakin jo hieman, kun oon myös kohta lähdössä. Mun meili on [email protected]. Kirjoitellaan :)

• habari?

tarkoitit varmaan jambo? vai meinasitko mamboa vetästä?

• Bwana Simba
        habari? kirjoitti:

tarkoitit varmaan jambo? vai meinasitko mamboa vetästä?

Hakuna matata, 6,5 viikkoa lomaa Keniassa....sunnuntaina lento.
        tamu sana ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2827
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      207
      1108
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1023
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      930
    5. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      66
      848
    6. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      812
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      20
      666
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      64
      655
    9. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      91
      637
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      57
      568
    Aihe