tänne saa tulla kertomaan omia kokemuksia minicrosseistaja kerto mikä on paras minicrossi
paras minicrossi?
7
2435
Vastaukset
- samurai
samurai 110, kiinalaista laatua!! hintakin sopiva n.500€. itellä on semmone ja hyvin on pelittäny. muutamia osia on saanu vaa hakee takuuseen. JA ON ÄKÄNE!!!!!!!
- MotorbikeFreak
Jos parasta etsii, niin taas on pakko sanoa, että kinukeilla voi heittää vesilintua..
StarForce ja ThumpStar ovat laatu merkkejä sillä rintamalla! - Nimetön
MotorbikeFreak kirjoitti:
Jos parasta etsii, niin taas on pakko sanoa, että kinukeilla voi heittää vesilintua..
StarForce ja ThumpStar ovat laatu merkkejä sillä rintamalla!pitpro, sikkmx ja ten7 ?
- MBF
Nimetön kirjoitti:
pitpro, sikkmx ja ten7 ?
nuokin hyviä... Minit ei ole hirveesti mun alaa ainakaan tällä hetkellä, joten en hirveesti niihin ole perehtynyt... Nyt ku miettii, ni oon kyllä kuullu noistakin...
Pointtina oli se, että jos parasta etsii, niin ei kannata kinukkia ostaa.
- Joona:
Mulla on sohoo ja se on ihan hyvä, mutta verrattuna PIT PRO 125cc Specialiin se ei ole mitään;) mutta on sitä sitten vähän hintaakin Pit prolla: 3900e;)
- väiski91
ei kannata ostaa noita kiinan rouskuja...
ne on niin laiskojaki...
jos crossia etsit niin kannattaa ostaa kerralla oikea 2-tahti... itellä on kawasaki 80 kx ja se kyllä päihittää naapurin kinatsun mennen tullen...- ....
on vähä eri asioita noi minimotot ku lapsille tarkotetut 2 tahti 80cc... minicrosseissahan kone on yleensä 4-tahti 125cc ja iskarit yms on (...siis oikeissa minicrosseis) tarkotettu aikuisille ja iiisoihin hyppyihin. http://www.50.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894