Piaggio Hexsagon 150cc -96

POKE

Moikka!
Olisiko kellään tietoa mistä lähtisin etsimään vikaa kun kulutta polttoainetta n5l/100km
mahtaako säädöissä olla vikaa?
Mistähän mahtais löytyä ohjeita säätöihin?
Muutoin kelpo pyörä!

5

892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On normaalin rajoissa

Ihan normaalia että kyseinen laite kuluttaa sen verran.
      Maahantuojan ohjekirjassa toki kerrotaan että se kuluttaisi 2ltr/100km mutta kukaan huom kukaan ei ole sitä saanut toteutettua. Jos haluat tiputaa polttoaineen kulutusta niin tutki ensin ajotapasi ja sen jälkeen suuttimen koko jne. Normaali kulutus tuolla laitteella pn paremminkin n.4ltr/100km johon sinäkin pääset varmasti matka-ajossa.
      Tiedäthän että moottoripyörässä variaattori ei mitenkään ole polttoainetaloudellinen :( kiivaat kiihdytykset kanssa lisäävät huomattavasti polttoaineen kulutusta.
      Paljon ajettu saattaa olla myös niin väljä että senkin takia menee gasoa paljon. Koska on porattu tai rengastettu se laitteesi? Vuotaako polttoainetta minnekkään?
      Puhdista ensin kaasuttaja ja katso suuttimen koko ja vertaa sitä huoltokirjan alkuperäiseen sillä se ehkä vaihdettu?

• POKE

Kiitos tiedosta!
        Täytynee tutkia kaasutinta ja sytytystä mielestäni on vielä vähän ajettu 27000km
        myös ajatapaani täytynee tarkastella tulee helposti kaasuteltua ja kiihdyteltyä.
        Mulla vain aikaisemmin oli nelitahti moposkootteri ja kulutus oli tosi pientä!

• outo

Kaverilla on 600cc moottoripyörä ja se kuluttaa noin 4,5l/100km
        kuulostaa vähän oudolta että 150cc kuluttaisi enemmän, mutta kuka tietää.

• POKE

Mistähän maahantuja on saanut
        kulutuksen n.1,9l/100km oudolta tuntuu?

• POKE kirjoitti:

Mistähän maahantuja on saanut
        kulutuksen n.1,9l/100km oudolta tuntuu?

Itellä samanlainen hexa, vuotta vanhempi ja alle 4l:n ei saa meneen millään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5238
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3742
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      48
      3145
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3035
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3025
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2383
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1868
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1838
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1815
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1741
    Aihe