Olen huomannut keskusteluja jossa haetaan emäntää tiloille, mutta onko tapauksia jossa tilanne olisi toisinpäin .. Nainen on ja tila, mutta se isäntä sitten puuttuisi. Ne taitaa olla aika harvinaisia kun jatkajathan on yleensä mies puoleisia .. Jos jollakin on kokemuksia, että nainen hakee miestä tilalle ni kertokaa ihmeessä .
Aia haetaan ..
3
559
Vastaukset
- sellainen tilanne, mutta
isäntä kyllä jo löytyi.
Maatalousoppilaitokset ovat kylläkin täynnä tilojen tyttöjä, jotka varmasti kaipaavat isäntäväkeä vierelleen. Siellä on muutenkin paljon saman henkisiä ihmisiä, eikä se oppikaan pahaa tee. Suosittelen.- isännän löytänyt
Kokelas kirjoitti:
Missäs päin opiskelit ?
Ilmajoella. Se oli tosi kiva paikka. Siellä pysty opiskelemaan joko opistotasoisen tai amk tutkinnon. Suuntautumaan pystyi kasvintuotantoon, kotieläimiin, koneisiin yms. ja kaikki opiskelu oli tosi käytännön läheistä. Halukkaille koulu tarjoaa myös asuntolat, joissa nuoret emännät ja isännät elävät sulassa sovussa ;).
Muita minun tietämiäni opiskelupaikkoja on mm. Kiteellä, Peltosalmella, Suonenjoella, Muuruvedellä, Tarvaalassa, Hyvinkäällä ...
Siispä, hakupaperit vetämään heti !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741