Olen huomannut keskusteluja jossa haetaan emäntää tiloille, mutta onko tapauksia jossa tilanne olisi toisinpäin .. Nainen on ja tila, mutta se isäntä sitten puuttuisi. Ne taitaa olla aika harvinaisia kun jatkajathan on yleensä mies puoleisia .. Jos jollakin on kokemuksia, että nainen hakee miestä tilalle ni kertokaa ihmeessä .
Vastaukset 3
- sellainen tilanne, mutta
isäntä kyllä jo löytyi.
Maatalousoppilaitokset ovat kylläkin täynnä tilojen tyttöjä, jotka varmasti kaipaavat isäntäväkeä vierelleen. Siellä on muutenkin paljon saman henkisiä ihmisiä, eikä se oppikaan pahaa tee. Suosittelen.- isännän löytänyt
Kokelas kirjoitti:
Missäs päin opiskelit ?
Ilmajoella. Se oli tosi kiva paikka. Siellä pysty opiskelemaan joko opistotasoisen tai amk tutkinnon. Suuntautumaan pystyi kasvintuotantoon, kotieläimiin, koneisiin yms. ja kaikki opiskelu oli tosi käytännön läheistä. Halukkaille koulu tarjoaa myös asuntolat, joissa nuoret emännät ja isännät elävät sulassa sovussa ;).
Muita minun tietämiäni opiskelupaikkoja on mm. Kiteellä, Peltosalmella, Suonenjoella, Muuruvedellä, Tarvaalassa, Hyvinkäällä ...
Siispä, hakupaperit vetämään heti !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 821008
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 46547
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505