Hiusten pituus

Neea_

Kyselin kauneus puolella mielipiteitä kun kiinostas leikata hiukset ihan lyhkäses kenties siiliksi http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000012&conference=4500000000000295&posting=22000000018250085. Ja ensinmäinen viesti oli, et ootko lesbo.

Itse luulin, et tuommoset jutut on jo aikoja sitten unohtunu eikä hiusten pituuksilla ole enään mitään merkitystä. Kaveri piiristäni löytyy pari lesboa eikä heillä ole lyhyitä hiuksia vaan pitkät lähes takamusten päälle.

Joten ihan mielenkiinolla kysyn minkä pituset hiukset sinulla on?

Entäs kun näät naisen/tytön jolla on ihan lyhkäset hiukset niin ajatteletko heti et hän on lesbo?

13

2415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellakaan

ajattele. Ihan siilistä tai kaljusta tulee joskus todellakin ennemmin mieleen, että sairastaakohan syöpää tms.(kuten joku tuossa linkittämässäsi keskustelussa sanoi)Sekin on tosin kyllä ihan typerä assosiaatio.

Itsellä on pitkät hiukset.

• mut kyllä

mun lesbotutka oitis nytkähtää jos nään kaljupäisen ja lävärihuulisen tai lähes siilitukkasen ehkä mustiksi värjätyt hiukset tai blondatut hiukset omaavan naisen. Ei voi mitään

• -myös-

mulla tutka herää tietynlaisista hiuksista, mutta se ei ole ainoa merkki tietenkään. Varmasti useammalla heteronaisella on lyhyet hiukset, kuin lesbolla, mutta kyllä ne heterot sitten muilla tavoin ilmentävät sitä hetskuuttaan niin että sen tajuaa.

• ainaki
        -myös- kirjoitti:

mulla tutka herää tietynlaisista hiuksista, mutta se ei ole ainoa merkki tietenkään. Varmasti useammalla heteronaisella on lyhyet hiukset, kuin lesbolla, mutta kyllä ne heterot sitten muilla tavoin ilmentävät sitä hetskuuttaan niin että sen tajuaa.

pitkät hiukset. Eikä kyllä muutenkaa lesbous näy musta päälle päin..sinänsä huono homma :(

• puolikasnainen
        -myös- kirjoitti:

Minä luen itseni heteroseksuaaliksi, tahi olen henkinen androgyyni ja ulkoisesti hetsku nainen(heh heh repikää nyt tuosta huumoria :) Olen monesti ollut siilinä, ja sitten säikähdin kun eräs city-lehden lesboutta käsittelevä palsta esitti justiinsa kun meikäläisen ulkoisen karikatyyrin.

No eipä se mitään. Lyhyt tukka sopi mielestäni mulle oikein hyvin ja sain monelta naiselta kehuja. Sitten mie kyllästyin vaihtelun vähyyteen ja kasvatin ponnarin. Nyt ei ole enää *rohkeutta* vetää siiliksi.

Ai niin mikäs se kysymys olikaan.. ??

• flora

hiukset minulla, vähän kiharaiset. Naiselta näytän ja haluan näyttää, vaikka naisia tiiraan...;)

• Larude

Tosiaan outoo, et vieläkin on valloillaan yleinen käsitys, et lepakoilla on aina siiliks vedetty pää =D

Mulla on tällä hetkellä pitkät hiukset, mut oon myös muinaisina aikoina kokeillu lyhyempii ja väriskaalakin on vaihtunu aina toisinaan.

Henk. koht. mielipide tuohon viimeiseen kysymykseen on, et ulkonäön perusteella arvioiminen on lähes yhtä fiksua, ku horoskooppien mukaan eläminen.

• -pet-

nyt alko häirihtee jotta tunnetaanko me... oot aikas uttun näköne. mulla on kuvia citys, käyppä kahtoo onko tuttu pärstä ja laita vaikka s-postilla tjn?

(petrica)

• teini-elama

mä en luokittele ihmisiä hiusten pituuden perusteella... Ja mulla itellä on vähä yli olkapäitten pituset hiukset.

• ooon

lyhyet hiukset, mutta jos näen lyhyet hiukset tytöllä, en ajattele, että kyseessä on lesbo. Mun mielestä kanssa on vanhanaikaista ajatella, että lesboilla on lyhyet hiukset.

• vanilla~~

Itse en kiinnitä hiuksiin huomiota silloin kun yritän arvailla,että onko joku lesbo. MUTTA olen huomannut kyllä sen ilmiön,että lyhythiuksisia pidetään usein lesboina,vaikka ne oliski heteroita. Minulla itselläni puolestaan on sellaiset keskipitkät hiukset ja ihmisten on hyvin vaikeaa ymmärtää,että olen lesbo. Miten se on mahdollista??! Minullahan on pitkät hiukset!! Enhän minä voi olla silloin lesbo. Joo,eläköön stereotypiat!

• juu-u

Minulla on myös puolipitkät hiukset enkä siis voi olla lesbo, koska näytän liian naiselliselta hiuksieni takia. Lesbonhan pitää olla sekä ulkonäöltään ja luonteeltaan "äijämäinen", jotta voi olla lesbo. Eläköön ihmisten kapeakatseisuus ja stereotypiat. Kuinkahan moni heteronainen on määritelty lesboksi, koska on lyhyet hiukset... :D

Itse en kyllä tee määritelmiä hiusten mitan perusteella. Oppiihan sen osasta lesboja huomaamaan, että ovat lesboja. Kai sitä oppii huomaamaan tiettyjä merkkejä ja signaaleja, joita tulee ihmisistä kun heidän kanssaan on tekemisissä. Myönnettäköön tosin, että tunnen vetoa lyhythiuksisiin lesboihin, mutta ei se mikään valintakriteeri ole koskaan ollut, vaan luonne se on joka merkkaa.

• rva möykky

keskimittainen puolinaisellinen malli--> siitä voi sit jokainen tehhä omat johtopäätökset itse

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1666
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1571
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      276
      1317
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1282
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      895
    6. 66
      864
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      853
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      841
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      42
      838
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      801
    Aihe