nolo juttu

poikanen

Viime keväänä olin liikkatunnin jälkeen kerännyt open käskystä kamoja varastoon ja muut olivat jo menneet. Pukuhuoneessa ei ollut muita kun keräsin omat kamppeeni ja läksin kävelemään ulos. Tyttöjen pukuhuone on reitin varrella ja jostain ihme syystä sen ovi oli joka kerta vähän raollaan, ja kun vähän hidasti, saattoi raosta vilahtaa jonkun meidän tai rinnakkaisluokkalaisen tussu tai tissi. Nyt sieltä ei kuulunut mitään ja kerkesin jo harmitella että oli mennyt hyvät näkymät sivu suun.
Käytävällä ei ollut muita ja pysähdyin kuitenkin vanhasta tottumuksesta ovelle. Juuri kun kurkistin varovasti sisään, tuli suihkun puolelta tyttö pyyhe lanteilla, suihku oli päällä, joten sielläkin oli siis vielä joku.
Tyttö vilkaisi ovellepäin, mutta ei huomannut minua. Jäin odottelemman toista tyttöä suihkusta ja vaihdoin juuri olkalaukun asentoa, kun ovi äkkiä tempaistiin auki ja äskeinen tyttö syöksyi käytävään, edelleen vain pyyhe ympärillään.
- Mitäs sinä täällä kyyläät, hän kiljaisi ja tempaisi samalla olkalukun hihnasta. Horjahdin hiukan eteenpäin ja taitavasti tyttö antoi lisävauhtia potkaisemalla minua polvella selkään.
Kaikki tapahtui niin nopeasti, että en ehtinyt tehdä mitään kun olin sisällä pukuhuoneessa ja tyttö paiskasi oven kiinni.
Samantien hän potkaisi minua uudestaan, nyt polvitaipeisiin ja kun tasapainoni vähän horjahti, hän tempaisi takaapäin kaksin käsin kaulani lujaan otteeseen ja tempaisi. Kaaduin selälleni pukuhuoneen lattialle. Samassa hän jo istui mahani päällä ja nyrkit takoivat kasvojani. Yritin väistellä ja suojata käsilläni, mutta tyttö pommitti kuin ammattilainen.
- Mikä sinulla on täällä? joku kysyi pääni takaa. Toinen tyttö oli tullut suihkusta.
- Tämä paskiainen tuli kurkistelemaan ja nyt mä annan sille opetuksen, että muistaa.
- Mulla on parempi opetus. Väistä vähän.
Ennenkuin ehdin tehdä mitään, oli toinen tyttö kiepsahtanut istumaan rintani päälle. Pidin käsiäni edelleen kasvojeni suojana, mutta toinen tyttö komensi tiukasti: -Pane käsi pois!
Kun en heti totellut, tunsin kuin joku otti tiukan otteen palleistani ja alkoi puristaa.
-Otta käsi heti pois! Ääntämisestä kuulin että tyttö ei ollut ainakaan suomalainen. Kun otin kädet varovasti pois, näin yläpuolellani meidän koulun toisen tumman tytön kasvot.
Hänellä oli pyöreät, kiinteät rinnat, jotka olivat ehkä koko koulun sopusuhtaisimmat ja niissä isot nännit, kuin aikuisella naisella.
Valkoiset pikkuhousut olivat vain parinkymmenen sentin päässä kasvoistani ja häpykumpu näkyi selvästi housujen läpi.
-Nyt sinä saa rangaistus, hän sanoi.
Ote palleistani kiristyi: -Sattuko? hän kysyi.
-Lopeta, sanoin, puristus oli liian kova.
-Otta käsi ja siirtä housun reuna keskelle, tyttö sanoi.
En ollut uskoa ensin korviani, mutta kun tyttö puristi hiukan, minulle tuli kiire totella. Otin kiinni housujen kuminauhasta ja paljastin punaisena hehkuvan pillun.
-Nyt sinä nuolettaa ja imettää, hän sanoi.
-Enkä, vastasin. En ollut koskaan nuollut ketään. Itseasiassa en ollut koskaan ollut kenenkään tytön kanssa "silleen", haaveillut vain ja kuvitellut miltä se tuntuisi.
-Sinä imettää nyt! Muuten minä puristaa sinun muna rikki.
Oli pakko. Työnsin huuleni varovasti kohti märkänä odottavia poimuja ja lipaisin niitä kuin kokeeksi. Tyttö värähti hiukan.
-Kovempaa, enmemmän, hän sanoi. Otta toinen käsi ja levittää sitä, hän komensi. -Näin meillä poikat pannaan totteleman, hän sanoi toiselle tytölle.
Tein työtä käskettyä ja kohta imin ja heilutin kieltäni tumman tytyön pillussa. Tyttö alkoi liikehtiä edestakaisin ja yritin sovittaa kieleni samaan rytmiin. Ote palleistani irtosi ja tyttö nojautui taaksepäin käsiensä varaan työntäen pilluaan yhä kovemmin vasten kasvojani. Yhtäkkiä hän alkoi voihkia ja tunsin kuinka pillu supisteli, jatkoin kuitenkin imemistä ja nuolemista kasvaneen klitoriksen ympärillä. Silloin hän jännittyi kaarelle ja painoi itseään kaikin voimin minuun, olin melkein tukehtua. Pitkä voiiiiiih kuului kimakkana jostakin ja kasvoilleni levisi sykäyksittäin kuumaa makean kirpeähköä nestettä.
-Kuseekse mun päälle, ajattelin kauhuissani. Neste ei kuitenkaan haissut eikä maistunut siltä.
Tyttö lysähti selälleen päälleni, mutta en uskaltanut liikahtakaan.
Hetkeen ei tapahtunut mitään.
Vihdoin tumma tyttö kierähti päältäni ja sanoi toiselle: Sinun vuoro!
- Voi ei, ajattelin, mutta en uskaltanut sanoa mitään.
Toinen tyttö asettui istumaan aivan kasvoihini kiinni.
- Ja nuolekin yhtä kunnolla, mua ei ookaan aikaisemmin nuoltu, hän sanoi.
Tyttö oli ehkä koulun kaunein, ainakin minun mielstäni. Hänellä oli ruskeat pitkä hiukset, juuri oikean kokoiset rinnat ja kuten nyt näin: äärettömän tiheä ja runsas karvapeite jalkojen välissä. Vaikka tyttö itui hajareisin, ei karvojen lomasta pilkottanut juuri mitään.
Nyt tämä päiväuniemi kohde työni karvamätästään kasvojani kohti. Silitin tuheroa ensin käsilläni ja yritin siirtää karvoja eroon toisitaan, mutta ne pyrkivät itsepäisesti peittämään kaiken. Työnsin oikean etusormeni syvemmälle ja tunsin pehmeän lihan. Tyttö nytkähti hiukan.
-Ime, hän sanoi. Ja niimpä työnsin kuuliaisesti kieleni kohti tummaa tiheää karvoitusta.
Karvat kutittivat nenääni, mutta löysin kuin löysinkin pienen nystyrän jota aloin imeä. Se kasvoi huulieni välissä kun pyöritin kieltäni sen ympärillä. Samalla huomasin jotakin muutakin: kaluni alkoi osoittaa elpymisen merkkejä ja pullottaa housuissani.
Siirsin käteni tytön takapuolen ympärille ja vedin häntä itseäni kohden. Hän alkoi myös liikkua ja työnnellä itseään kasvojani kohti, aivan kuin tumma tyttökin oli tehnyt.
Kohta pillu alkoi supistella rajusti ja tyttö työni raivoisasti itseään kohtti huuliani.
Kieleeni oli tulla kramppi, mutta paransin tahtia ja työnsin varovasti yhden sormeni tytön peräreikään. Kohta tyttö laukesi aivan yhtäkkiä ja valahti aivan rennoksi päälleni. Näin kuinka pillu sykki edessäni.
-Hän imetti kunnolla? kysyi tumma tyytö.
-Voih. Kyllä. Nytkähteli toinen vieläkin päälläni.
-Sitten minä antaa hänelle pieni palkinto, vaikka hän onkkin pieni paskainen tirkistäjä.
Enenkuin ehdin tehdä mitään, tunsin kuinka farkkujeni nappi avattiin ja housut kiskaistiin polviin. Kaluni oli nyt tyttöjen katseltavana, ja ensimmäistä kertaa kenenkään tytön katseltavana, täydessä valmiudessaan.
Tunsin, kuinka käsi määrätietoisesti veti esinahan alas ja jotakin taivaallisen pehmeää , lämmintä ja kiinteää ympäröi kaluni paljastuneen pään.
Sitten alkoi ihmeellinen imu, samalla kun käsi hyväili pallejani ja takapuoltani.
Kohta toinen käsi alkoi kiertää peräaukkoani ja samalla imeminen kiihtyi. En kestänyt enempää ja tunsin kuinka lasti lähti liikkeelle. Samalla hetkellä suu vetäytyi pois ja ruiskutin kuin paloauto kohti pukuhuoneen kattoa.
Sillä hetkellä ovi avautui ja hämmästynyt naisääni kysyi: Mitä täällä tapahtuu?
Tyttöjen voimistelunopettaja, tosin sijainen, oli tullut tarkistamaan paikkoja!
-Me antta tälle tirkistäjälle opetusta, että hän ei enää tirkistä, sanoi tumma.
-Aika perusteellista opetusta, opettaja sanoi ja katseli juhlakuntoista kaluani.
-Joo, tulla sinä tänne, antta myös opetus, ehkä sitten uskoa, sanoi tumma tyttö ja veti opettajan luokseni. Samalla hän veti opettajan hameen ylös ja yhdellä kädenliikkellä tämän housut alas.
Sitten hän painoi hämmästyneen opettajan istumaan päälleni.
-Sinä nuolla vielä yksi kertta! tumma tyttö komensi.
-Ei! parkaisi sijainen.
-Kyllä, olla ihan rauha, antta hyvä opetus.
Sijainen yritti nousta päältäni, mutta tytöt painoivat häntä väkisin alas ja kohti kasvojani.
-En minä voi! Minä saan potkut ja syytteen ja vaikka mitä! Sijainen yritti rimpuilla alastomien tyttöjen otteessa, mutta nämä olivat voimakkampia kuin hento opiskelija.
-Sinä alkka nuolla nyt, komensi tumma. Ja taas tartuin pakaroihin kaksin käsin ja vedin pillua itseäni kohti. Sijainen rimpuili kaiken aikaa, mutta ei päässyt otteestamme irti. Aloin nuolla ja imeä.
Opettajan pillu oli hikinen ja maistui aivan erilaiseslta kuin tyttöjen juuri pestyt pillut.
Kun olin hetken aikaa imenyt, alkoi sijaisen klitoris osoittaa elonmerkkejä ja rimpuileminen väheni. Kohtaa se lakkasi kokonaan ja tilalle tuli opettajan huohotus ja nyt jo tuttu rytmikäs edestakainen liike kohti kasvojani.
Niin laukesi tämäkin nainen, mutta hänpä retkahtikin eteenpäin, kasvojeni yli, niin että jäin hänen alleen.
Ilmeisesti vaaleampi tyttö oli jäänyt jotakin vaille, koskapa opettajan vielä maatessa päälläni, hän asetti kumin uudestaan kovettuneen kaluni päälle ja aloitti villin ratsastuksen. Hän laukesi melkein heti ja kaluni jäi seisomaan pettyneenä. Tumma tyttö veti opettajan sijaisen päältäni ja istuutui myös "naisten satulaan". Isot rinnat pomppivat edessäni ja tartuin niihin kiinni. Kohta hänkin alkoi supistella ja taas kuului tuo pitkä kimeä voiiiiiiih ja tyttö retkahti päälleni. Samalla laukesin itsekin.
-Sinä ei enä tiskistää? Kysyi tumma hetken kuluttua hymyillen. -Sinä on oppinut?
Nousin ylös, täysinäinen kortsu putosi lattialle. Pyyhin kaluni käsipaperiin ja vedin housut ylös. Nostin laukkuni ja poistuin paikalta. Lattialle jäi makaamaan eri asentoihin kolme tyytyväistä naista.

8

25465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aijaa?

      Jaa.

    • että semmosta

      ketä mistäkin..

      • kunnon

        satusetä..


    • Anonyymi

      Feikki

    • Anonyymi

      Hyä tarina, alko hiukan kiihottaa kunnes läsähty täysin. Hiukan ampu loppua kohen yli

      • Anonyymi

        Diipadaapa liibalaaba trallallaa taas näitä


    • Anonyymi

      Olis kannattanut kysyä siltä koulun kauneimmalta alkaako se sun tyttöystäväksi.

    • Taas iljettävää väkivaltaa ja alistamista. Tekis gutaa lukea herttaista ja kaunista, pyhää ja puhdasta, suloista seksiä. 🌹👀

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2619
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      210
      2405
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe