Kuinkas jäämerellä onnistuu rannalta heittely helmikuussa, tuleneeko mitään??
Norjassa talvella?
3
960
Vastaukset
- Höpsö
Kyllä varmaan seitiä ja turskaa ainakin. Lohisukuiset kalat ovat jo sitten tiukemmassa, mutta kai niitäkin siellä pyörii.
Mutta lähde ihmeessä rautupilkille tunturijärville, jos siihen aikaan menet sinne. Sen hienompaa hommaa on vaikea kuvitella. - Codeman
Ollaan joskus tehty nettilehteen artikkeli Pasviikissa (Kirkkoniemi) tapahtuvasta talvikalastuksesta. Venäjän ja Norjan välisessä joessa on sulia suvantoja jotka ei jäädy talvella. Täällä on lupa kalastaa taimenta talvellakin. Ongelmaksi jää onkien jäätyminen. Kalaa on todistettavasti saatu.
Tässä vihje oikeille himokalastajille.... - seiti
Olen käynyt talvellakin muutamia kertoja heittelemässä rannalta käsin ja saalis on ollut aika laiha,vain pieniä koljia ja turskia ja kerran sattumakalana 5 kiloinen lohi Skibotnin pohjoispuolelta joulukuussa. Kerran jututin paikallisia troolaajia Pykeijassa huhti toukokuun vaihteessa ja he kertoivat että kala on talvella vähintään sadassa metrissä ja kyllä
minullakin on saman suuntaiset kokemukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754851
- 494773
- 753554
- 502818
- 602521
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274