Oli vuoden 2001 kesä ja heinäkuu. Ruisrockin pääesiintyjänä oli maailmankuulu, lovemetallia esittävä yhtye, joka heitti rockissa kesän ainoan Suomen-keikkansa.
Jostain syystä olin hankkinut keikalle liput, vaikka yhtye ei erityisemmin kiinnostanutkaan. Kovan kysynnän vuoksi keikka myytiin ennätysajassa loppuun ja monet mustahuulitytöt jäivät vaille pitkään odotettua esiintymistä.
Päivä oli kaunis. Kävelin kohti juhlapaikkaa. Reitin varrelle oli kertynyt liuta toivorikkaita teinityttöjä, jotka halusivat ostaa himoitun keikkalipun - hinnalla millä hyvänsä.
Eräs erityisen kaunis tapaus kiinnitti huomioni. Neito oli lyhyt, osapuilleen 150 cm pitkä ja hoikka, arviolta 16-17-vuotias ja pukeutunut kunnon teinigootin tapaan mustaan minihameeseen, pitkiin verkkosukkiin ja veluurisamettitoppiin. Tytöllä oli pitkät, mustat hiukset, joissa oli koristeena violetteja raitoja. Vahvasti meikatut silmät ja mustat huulet näyttivät todella söpöiltä. Laihaksi tytöksi sillä oli melkoisen hyvät, kiinteän näköiset rinnat ja todella piukan oloinen perse. Tyttö jauhoi purkkaa ja piteli lappua, jossa ilmoitti ostavansa Ruisrock-lipun, mikäli hinnasta päästäisiin yksimielisyyteen.
Minua alkoi kovasti himottaa. Keikka ei kiinnostunut, tuo tumma goottityttö sitäkin enemmän. Lähestyin tyttöä ja kyselin, mitähän se olisi halukas maksamaan koko viikonlopun lipusta. Ohjehinta oli 50 euron kieppeillä, mustassa pörssissä loppuunmyydystä keikasta oli pyydetty jopa kolminkertaisia summia.
- Mulla on käteistä 80 euroa, sanoi tyttö.
- Aika vähän, ei taida irrota sillä, sanoin ja tytön pettymys oli aistittavissa. Vaikutin mietteliäältä.
- Ehkä me voitais keksiä jotain muuta mitä sä voisit mulle antaa. Säästyis sulta biletysrahatkin sitten.
- Mitä sä tarkotat? tyttö kiinnostui.
- Sä voisit tehdä mulle pienen... palveluksen, sanoin ja iskin silmää.
Tyttö pureskeli purkkaansa ja näytti hämmentyneeltä.
- Jaa minkä palveluksen? kysyi tyttö hiukan hämillään.
- Ota multa suihin... ja lippu on sun, ehdotin.
Tyttö mietti selkeesti ehdostustani. Se tiesi, ettei lippuja enää saanut mistään. Tarjous oli selvästi houkutteleva.
- Siis vain suikkari, sä et yritä mitään muuta, tyttö kysyi ja tapitti minua meikatuilla silmillään.
- Suikkari vain... mennään tonne bajamajaan, toi invavessa on vielä aivan siisti eikä meitä kukaan häiritse, osoitin kauempana olevia ulkovessoja.
- No ok, tyttö suostui lopulta.
Kävelimme kohti bajamajaa, ilma oli aika kuuma. Vilkuilin tyttöä vaivihkaa ja totesin, että kyseessä oli todella seksikäs tapaus. Hame oli niin lyhyt, että silloin tällöin saattoi nähdä vilauksen reittä pitkien sukkien takaa...
Vessa oli vielä siistissä kunnossa. Istutin goottiteinin pytylle ja avasin pvc-housuni sepaluksen. Puoliveltto kalu sujahti esiin. Ohjasin teinin käden kyrvälle ja samalla nostin tytön minihametta ylöspäin niin, että esiin paljastuivat mustat stringimalliset pikkuhousut. Tyttö oli selkeästi posliini.
Tyttö runkkasi hetken kaluani, joka vastasi kosketukseen jäykistymällä nopeasti. Kehotin tyttöä ottamaan sen suuhunsa.
- Hei, mut onks sulla kortsua?
- Et kai sä sitä tarvi. Paljaalla vaan.
Goottityttö katsoi kalua hetken epäröiden ja nuolaisi sitten sen vartta. Kosketus tuntui ihanalta. Nyt tyttö siirtyi leikittelemään kielen kärjellä kaluni päätä. Se tuntui vielä ihanammalta.
Sitten tyttö otti koko kalun vartta myöten suuhunsa imaisten samalla pitkään. Hän otti käden mukaan ja aloitti kunnon suihinoton. Asetin käteni tytön korpinmustille hiuksille ja ohjasin pientä päätä, kun suu suoritti toimiaan kyrvälläni. Asetelma alkoi muistuttaa enemmän kasvopanoa kuin suihinottoa, mutta siitä en juurikaan piitannut. Gootti joutui hieman kakomaan, kun työnsin varren turhan syvälle teinin kurkkuun. Hyväilin tytön lantiota ja rintoja samalla, kun se imutti kaluani kuin viimeistä päivää.
Täytyy myöntää, että teini osasi hommansa. Käden ja huulien yhteispeli toimi ja hampaillakin goottihuora näykki juuri sopivasti. Eipä aikaakaan kun tunsin massiivisen orgasmin kasvavan vastaavan spermalastin keralla. Tartuin teiniä ja survaisin kalun kurkkuun. Terska sylki kuumaa spermaa ja gootti yritti niellä sen minkä kerkesi. Ylimenevä osa pursusi teinin suupielistä ja tippui samettitopin rinnuksille jättäen tahmeita, vaaleita pisaroita.
Tyttö yski ja nieli ja koetti estää oksennusta. Lepuutin siitintä vielä hämmentyneen teinin suussa ja ravistin viimeiset jämät tämän auliaaseen kurkkuun. Samalla hyväilin tytön hiuksia ja niskaa ja hoin koottuja rivouksia.
Ojensin teinille muutaman paperin, joihin se pyyhki huuliaan. Annoin tytölle myös huikan mukanani olleesta siideristä, että se sai enimmät sperman maut suustaan.
Astuimme ulos vessasta. Kaivoin taskustani tytön kaipaaman festarilipun ja kuittasin kaupan sangen onnistuneeksi. Goottineito vetäytyi kohti festarialuetta ja itse suuntasin kotiini. Eipä tarvinnut sinä iltana runkata, tosin sen jälkeen yksinäisinä hetkinä tyydyttäessäni itseäni olen usein kuvitellut kyseistä goottineitoa ja hänen meikattuja, pehmeitä huuliaan ja sänkykamarisilmiään...
Festarikokemus
Tristessa
4
15274
Vastaukset
- tare3
loistava! gootit on kiihottavia.
- pannut
sitä? mutta joo, käyhän se noinkin. hyvä homma.
- nipottaja
V. 2001 oli vielä markat käytössä.
- Nipo2
Että sellainen tositarina...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670