Minkä väriset hiukset madonnalla on?
Onko ne mustat?
Siis luonnollinen väri.
Minkä väriset hiukset?
8
553
Vastaukset
- taitaa olla:
Ruskea,mutta popin diivahan on nähty myös mustissa hiuksissa. Parhaiten tähdelle sopii kullanruskeat kutrit...
- -mie-
Madonna on oikeasti brunette. LIKE A PRAYER -levyn kansilehdissä hän on omassa hiustenvärissään.
Mun mielestä näyttää paremmalta tummahiuksisena kuin vaaleana.- SukkaPeeMAu
Mielestäni parhaat hiukset ja ihonväri on tuossa Feverin musavideon yhdessä kohdassa, kun se on kauttaaltaan hopeinen.
- Siili^^
Eikä ne olekkaan harmaat? Oon ihan pihalla..
- ....pp
Madonnalle sopii kaikkein parhaiten kullanruskean hohtavat hiukset,muttei mustatkaan pahat olleet. Vaaleata Madonnaa en pidä arvossa,en ymmärrä miksi poptähti välillä vaalentaa ihoaan ja hiuksiaan niin että näyttää kalkkilaivan kapteenilta?!
- -mie-
....pp kirjoitti:
Madonnalle sopii kaikkein parhaiten kullanruskean hohtavat hiukset,muttei mustatkaan pahat olleet. Vaaleata Madonnaa en pidä arvossa,en ymmärrä miksi poptähti välillä vaalentaa ihoaan ja hiuksiaan niin että näyttää kalkkilaivan kapteenilta?!
No tuskinpa vain! Meikkauksella, valaistuksella sekä vaatetuksen värillä saa kummia aikaiseksi...
- ei...
-mie- kirjoitti:
No tuskinpa vain! Meikkauksella, valaistuksella sekä vaatetuksen värillä saa kummia aikaiseksi...
ikinä ota aurinkoa. Hänellä ei koskaan ole ollut rusketusta. M. ihailee "vanhan Hollywoodin" tyyliä johon kuuluu maidonvalkea iho.
- JUKUjiokuJOIKAAJAjokaONpahis
omasta mielestani madonnalla on vaaleat hiukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780