Minkä väriset hiukset madonnalla on?
Onko ne mustat?
Siis luonnollinen väri.
Minkä väriset hiukset?
8
557
Vastaukset
- taitaa olla:
Ruskea,mutta popin diivahan on nähty myös mustissa hiuksissa. Parhaiten tähdelle sopii kullanruskeat kutrit...
- -mie-
Madonna on oikeasti brunette. LIKE A PRAYER -levyn kansilehdissä hän on omassa hiustenvärissään.
Mun mielestä näyttää paremmalta tummahiuksisena kuin vaaleana.- SukkaPeeMAu
Mielestäni parhaat hiukset ja ihonväri on tuossa Feverin musavideon yhdessä kohdassa, kun se on kauttaaltaan hopeinen.
- Siili^^
Eikä ne olekkaan harmaat? Oon ihan pihalla..
- ....pp
Madonnalle sopii kaikkein parhaiten kullanruskean hohtavat hiukset,muttei mustatkaan pahat olleet. Vaaleata Madonnaa en pidä arvossa,en ymmärrä miksi poptähti välillä vaalentaa ihoaan ja hiuksiaan niin että näyttää kalkkilaivan kapteenilta?!
- -mie-
....pp kirjoitti:
Madonnalle sopii kaikkein parhaiten kullanruskean hohtavat hiukset,muttei mustatkaan pahat olleet. Vaaleata Madonnaa en pidä arvossa,en ymmärrä miksi poptähti välillä vaalentaa ihoaan ja hiuksiaan niin että näyttää kalkkilaivan kapteenilta?!
No tuskinpa vain! Meikkauksella, valaistuksella sekä vaatetuksen värillä saa kummia aikaiseksi...
- ei...
-mie- kirjoitti:
No tuskinpa vain! Meikkauksella, valaistuksella sekä vaatetuksen värillä saa kummia aikaiseksi...
ikinä ota aurinkoa. Hänellä ei koskaan ole ollut rusketusta. M. ihailee "vanhan Hollywoodin" tyyliä johon kuuluu maidonvalkea iho.
- JUKUjiokuJOIKAAJAjokaONpahis
omasta mielestani madonnalla on vaaleat hiukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632344
- 1742304
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171375
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194