Mitenkä digitv:stä äänitetään digikanavilta ohjelmia dvd:lle Ei onnistu kuin kanavilta 1-4. Laite on philips DVDR3365
Digitv:stä
7
1736
Vastaukset
- Break
Et kai yritä virittää digikanavia näkyviin DVD-soittimesi analogivirittimellä? Kanavat 1-4 taitavat olla analogikanavia.
Tallennus onnistuu digiboksin kautta vaivatta kaikilta kanavilta. - Stig
Philipsin kovalevyllisessä DVD tallentimessa,
toimii ainakin hienosti.
Asetuksissa laita SAT päälle
(scartti digiboksista oikeaan liittimeen).
Ajasta sitten vain boksi.
Tallennin tallentaa sitä mukaan kun boksi kytkee
itsensä päälle.
Tosi helppoa nauhoitusta, en ole kertaakaan
käyttänyt tallentimen ajastinta.
Tietääkseni Daewoossa ja LG:n vastaavassa
ei ole kyseistä toimintoa. - on eräs niistä
seikoista, jotka aiheuttavat että kun minulta
kysytään että ostanko
-digitv:n
-digiboxin normaalin analogiatv:n
Niin suosittelena aina digiboxia.
Mutta porukat ei tahdo uskoa.
Todennäköisesti et tuolla yhdistelmälläsi
tallenna digikanavia mitenkään DVD:lle.- Dvd:lle...
Niinpä niin tää on digitv eli ei erillistä digiboksia mutta myyjä muistaakseni sanoi että se onnistuu eli pitää kysyä myyjältä...
- dvd:lle....
Dvd:lle... kirjoitti:
Niinpä niin tää on digitv eli ei erillistä digiboksia mutta myyjä muistaakseni sanoi että se onnistuu eli pitää kysyä myyjältä...
...eikä oo kovalevyä...
Hanki boksi, niin voit tallentaa. Digi-TV:stäkin voi kai tallentaa riippuen TV:stä, mutta TV:n pitää olla päällä. Tallennus kummassakin tapauksessa tapahtuu scartista. Kovalevyllä ei asian kanssa ole sen enempää tekemistä kuin banaanillakaan.
- mistä liittimestä signaalia...
todennäköisesti laitteessa on vähintään kaksi SCART-liitäntää ja nippu muita kaupan päälle jos siinä on sisäänrakennettu digiviritin.
Sitä digivirittimen signaalia ei varmaankaan saa ulos kaikista noista vaan esim. ainoastaan toisesta SCART:ista RGB-signaalina ja sittenkin toiminto pitää mahdollisesti aktivoida jostain TV:n valikosta.
Jos manuaalista ei ole apua niin sitten vaadit myyjältä ilmaisen digiboksin jos kerran lupasi että tämän telkun ostamalla voit nauhoittaa digi-TV kuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk974178Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n292278Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj502066Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361434- 321272
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111193Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o10976Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.47965Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit76950Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup31799