Mitenkä digitv:stä äänitetään digikanavilta ohjelmia dvd:lle Ei onnistu kuin kanavilta 1-4. Laite on philips DVDR3365
Digitv:stä
7
1744
Vastaukset
- Break
Et kai yritä virittää digikanavia näkyviin DVD-soittimesi analogivirittimellä? Kanavat 1-4 taitavat olla analogikanavia.
Tallennus onnistuu digiboksin kautta vaivatta kaikilta kanavilta. - Stig
Philipsin kovalevyllisessä DVD tallentimessa,
toimii ainakin hienosti.
Asetuksissa laita SAT päälle
(scartti digiboksista oikeaan liittimeen).
Ajasta sitten vain boksi.
Tallennin tallentaa sitä mukaan kun boksi kytkee
itsensä päälle.
Tosi helppoa nauhoitusta, en ole kertaakaan
käyttänyt tallentimen ajastinta.
Tietääkseni Daewoossa ja LG:n vastaavassa
ei ole kyseistä toimintoa. - on eräs niistä
seikoista, jotka aiheuttavat että kun minulta
kysytään että ostanko
-digitv:n
-digiboxin normaalin analogiatv:n
Niin suosittelena aina digiboxia.
Mutta porukat ei tahdo uskoa.
Todennäköisesti et tuolla yhdistelmälläsi
tallenna digikanavia mitenkään DVD:lle.- Dvd:lle...
Niinpä niin tää on digitv eli ei erillistä digiboksia mutta myyjä muistaakseni sanoi että se onnistuu eli pitää kysyä myyjältä...
- dvd:lle....
Dvd:lle... kirjoitti:
Niinpä niin tää on digitv eli ei erillistä digiboksia mutta myyjä muistaakseni sanoi että se onnistuu eli pitää kysyä myyjältä...
...eikä oo kovalevyä...
Dvd:lle... kirjoitti:
Niinpä niin tää on digitv eli ei erillistä digiboksia mutta myyjä muistaakseni sanoi että se onnistuu eli pitää kysyä myyjältä...
Hanki boksi, niin voit tallentaa. Digi-TV:stäkin voi kai tallentaa riippuen TV:stä, mutta TV:n pitää olla päällä. Tallennus kummassakin tapauksessa tapahtuu scartista. Kovalevyllä ei asian kanssa ole sen enempää tekemistä kuin banaanillakaan.
- mistä liittimestä signaalia...
Dvd:lle... kirjoitti:
Niinpä niin tää on digitv eli ei erillistä digiboksia mutta myyjä muistaakseni sanoi että se onnistuu eli pitää kysyä myyjältä...
todennäköisesti laitteessa on vähintään kaksi SCART-liitäntää ja nippu muita kaupan päälle jos siinä on sisäänrakennettu digiviritin.
Sitä digivirittimen signaalia ei varmaankaan saa ulos kaikista noista vaan esim. ainoastaan toisesta SCART:ista RGB-signaalina ja sittenkin toiminto pitää mahdollisesti aktivoida jostain TV:n valikosta.
Jos manuaalista ei ole apua niin sitten vaadit myyjältä ilmaisen digiboksin jos kerran lupasi että tämän telkun ostamalla voit nauhoittaa digi-TV kuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402