Tiistain keikka

Anne-Mari

Eipä oikein säväyttänyt koko keikka. Juanes vaikutti jotenkin väsyneeltä ja ei oikein antanut kaikkeaan. Hititkin kuulostivat minusta ihan pliisuita. Yleisö oli hyvä mutta artisti ei.

17

1533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaajaa5885

      Ootkohan ollut edes paikalla????toi ei nimittäin pidä paikkaansa!Tosi hyvä keikka oli!Ja Juanesiltä löytyi energiaa vaikka muille jakaa!

    • pepper.

      Tykkäsin paljon, melkein eturivissä oltiin. Yllättävän paljon latinoitakin oli paikalle eksynyt. Siinä vieressä huusivat ja riehuivat. :D

      Miksi se yksi tyttö pääsi tapaamaan Juanesta? O__o Sille vaan tultiin sanomaan että Juanes tahtoo tavata, ja iskettiin vip-kortit käteen. Yää, olen kateudesta vihreä. -.-

      • HÄ?

        saiko joku oikeasti viparit? missä sä näit tän tapahtuman? OIKEESTI?!! KADE!! mä kyllä kuulin juttuja ku olin jonossa. Yks tyttö, koko ajan hehkutti siinä jonossa ennen ovien aukeamista kuinka ihana se on ja kuinka jalatmaassa se on ynnämuuta.
        Siinä se leijuili kun pääsi jonku kaverin kanssa tapaamaan sitä. Mutta ei se mitää vip passeja saanut itse kuulin miten se asiat sano eikä se sellaisia saanut.. HMMMMMM kukakohan se onnekas oikeen sit oli?
        HMMMMMMM


      • hah2

        Tultiinko sille sanoo esim. konsertin jälkeen??? vai millon sai kutsun??

        kateex käy.. :o(


      • jennajoox

        Olitko siin lavan etuosassa??

        Me oltiin ja meitin vieres kans noi kolumbialaiset tätit ja yx miespuolinen "riehu".. ;o)

        Hih.. ja se miespuolinenhan alko videokameralla kuvaamaan keikkaa, kunnes sitä käytiin kovistelemassa että ei saa kuvata.. :D


    • Nilza

      hei! Toi keikka oli upea! Jos joku sanoo muuta niin se joku ei oo sit ollu paikalla! Juanes on ihana ja niin nöyrä! Mä puhuin hänen kanssa ja vaikutti niin hyvältä tyypiltä ja sellaiselta jalatmaassa kaverilta. Kiitos juanes! Oli mahtava keikka!

      • ja miten

        hänen kanssaan pääsi puheisiin?
        Olis mullakin ollut vähän asiaa... ;)


    • Ninni_889

      Voitin lipun Juanesin konserttiin. Minulla ei ollut minkäänlaisia odotuksia, mutta ihastuin Juanesiin heti. Yleisö oli mahtavasti mukana ja tunnelma oli loistava. Tänään kävin ostamassa levyn :D

    • annamanna

      Keikka oli mielettömän hyvä!!!! Aivan mahtava tunnelma. Varsinkin Para tu amor oli loistavasti vedetty!
      Yllätyksekseni Juanes asui samassa hotellissa kuin minä ja siskoni. Tuli muutama sana vaihdettua ja kuva otettua... todella miellyttävä ihminen, vaikkakin hieman väsynyt keikasta. Sanoi pitäneensä Suomesta ja keikan tunnelmasta. Toivottavasti tulisi uudelleen!

      • Mikä hotelli?

        Että tietää varautua hänen seuraava Suomen keikkaansa varten :) (varmaan joskus valovuosien päästä...)


    • naanis

      Munkin mielestä oli jotenkin laimeeta menoo. Tohon hintaan pitäs kyllä panna parastaan koko keikan ajan.

      • jjjjjjkkk

        juanes pisti parasta koko keikan ajan! oisko sen pitäny olla koko ajan hyppimässä vai? se veti setit tosi hyvin! ottakaa hei huomioon, että poika on ollu kohta vuoden pois kotoota ollu koko ajan kiertueella ja sillä oli heti seuraavana päivänä keikka... tai joitain sellaista!! tää ei oo shakira joka ois koko ajan tanssimassa! tanssiiks muka kaikki u2 tyypitki ei!!


      • on mielipiteitä

        Sitä joko tykkää tai ei.
        Mä tykkäsin.
        Live-esiintyminen oli kyllä huomattavasti rockimpi kuin esim. Mi Sangre -levy. Ehkä se hämäs sua?


      • Juanes Crew
        on mielipiteitä kirjoitti:

        Sitä joko tykkää tai ei.
        Mä tykkäsin.
        Live-esiintyminen oli kyllä huomattavasti rockimpi kuin esim. Mi Sangre -levy. Ehkä se hämäs sua?

        Hienosti Juanes veti ottaen huomioon, että hän on ollut kiertueella jo kaksi vuotta (!) soittaen samoja kappaleita yhä uudelleen ja uudelleen. Nyt enää Madeiran keikka ja sitten vuosi taukoa uuden levyn teon ja perheen merkeissä. Toivotaan ensi syksyksi uutta visiittiä.
        Juanesia pääsi tapaamaan NRJn kilpailussa voittaneet kuusi henkilöä. Käväisi mies jatkoilla Onnelassakin, jossa hänet saattoi myös tavata.


      • harmi...
        Juanes Crew kirjoitti:

        Hienosti Juanes veti ottaen huomioon, että hän on ollut kiertueella jo kaksi vuotta (!) soittaen samoja kappaleita yhä uudelleen ja uudelleen. Nyt enää Madeiran keikka ja sitten vuosi taukoa uuden levyn teon ja perheen merkeissä. Toivotaan ensi syksyksi uutta visiittiä.
        Juanesia pääsi tapaamaan NRJn kilpailussa voittaneet kuusi henkilöä. Käväisi mies jatkoilla Onnelassakin, jossa hänet saattoi myös tavata.

        Tiesinhän mä niistä jatkoista mutta luulin ettei hän sinne ilmestyisi...


      • jjjjjjjjjj
        harmi... kirjoitti:

        Tiesinhän mä niistä jatkoista mutta luulin ettei hän sinne ilmestyisi...

        joo niin mäkin luulin, niin poikki se kyllä oli... no käväistiin kysymässä ja pati henkilöö sano ettei se siellä ollu..


    • jaahaass

      juanes on hyvä vaikka oiskiin vähän väsyny,koska tiiän millanen se oikeesti on
      että silleenn

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe