Eipä oikein säväyttänyt koko keikka. Juanes vaikutti jotenkin väsyneeltä ja ei oikein antanut kaikkeaan. Hititkin kuulostivat minusta ihan pliisuita. Yleisö oli hyvä mutta artisti ei.
Tiistain keikka
17
1550
Vastaukset
- jaajaa5885
Ootkohan ollut edes paikalla????toi ei nimittäin pidä paikkaansa!Tosi hyvä keikka oli!Ja Juanesiltä löytyi energiaa vaikka muille jakaa!
- pepper.
Tykkäsin paljon, melkein eturivissä oltiin. Yllättävän paljon latinoitakin oli paikalle eksynyt. Siinä vieressä huusivat ja riehuivat. :D
Miksi se yksi tyttö pääsi tapaamaan Juanesta? O__o Sille vaan tultiin sanomaan että Juanes tahtoo tavata, ja iskettiin vip-kortit käteen. Yää, olen kateudesta vihreä. -.-- HÄ?
saiko joku oikeasti viparit? missä sä näit tän tapahtuman? OIKEESTI?!! KADE!! mä kyllä kuulin juttuja ku olin jonossa. Yks tyttö, koko ajan hehkutti siinä jonossa ennen ovien aukeamista kuinka ihana se on ja kuinka jalatmaassa se on ynnämuuta.
Siinä se leijuili kun pääsi jonku kaverin kanssa tapaamaan sitä. Mutta ei se mitää vip passeja saanut itse kuulin miten se asiat sano eikä se sellaisia saanut.. HMMMMMM kukakohan se onnekas oikeen sit oli?
HMMMMMMM - hah2
Tultiinko sille sanoo esim. konsertin jälkeen??? vai millon sai kutsun??
kateex käy.. :o( - jennajoox
Olitko siin lavan etuosassa??
Me oltiin ja meitin vieres kans noi kolumbialaiset tätit ja yx miespuolinen "riehu".. ;o)
Hih.. ja se miespuolinenhan alko videokameralla kuvaamaan keikkaa, kunnes sitä käytiin kovistelemassa että ei saa kuvata.. :D
- Nilza
hei! Toi keikka oli upea! Jos joku sanoo muuta niin se joku ei oo sit ollu paikalla! Juanes on ihana ja niin nöyrä! Mä puhuin hänen kanssa ja vaikutti niin hyvältä tyypiltä ja sellaiselta jalatmaassa kaverilta. Kiitos juanes! Oli mahtava keikka!
- ja miten
hänen kanssaan pääsi puheisiin?
Olis mullakin ollut vähän asiaa... ;)
- Ninni_889
Voitin lipun Juanesin konserttiin. Minulla ei ollut minkäänlaisia odotuksia, mutta ihastuin Juanesiin heti. Yleisö oli mahtavasti mukana ja tunnelma oli loistava. Tänään kävin ostamassa levyn :D
- annamanna
Keikka oli mielettömän hyvä!!!! Aivan mahtava tunnelma. Varsinkin Para tu amor oli loistavasti vedetty!
Yllätyksekseni Juanes asui samassa hotellissa kuin minä ja siskoni. Tuli muutama sana vaihdettua ja kuva otettua... todella miellyttävä ihminen, vaikkakin hieman väsynyt keikasta. Sanoi pitäneensä Suomesta ja keikan tunnelmasta. Toivottavasti tulisi uudelleen!- Mikä hotelli?
Että tietää varautua hänen seuraava Suomen keikkaansa varten :) (varmaan joskus valovuosien päästä...)
- naanis
Munkin mielestä oli jotenkin laimeeta menoo. Tohon hintaan pitäs kyllä panna parastaan koko keikan ajan.
- jjjjjjkkk
juanes pisti parasta koko keikan ajan! oisko sen pitäny olla koko ajan hyppimässä vai? se veti setit tosi hyvin! ottakaa hei huomioon, että poika on ollu kohta vuoden pois kotoota ollu koko ajan kiertueella ja sillä oli heti seuraavana päivänä keikka... tai joitain sellaista!! tää ei oo shakira joka ois koko ajan tanssimassa! tanssiiks muka kaikki u2 tyypitki ei!!
- on mielipiteitä
Sitä joko tykkää tai ei.
Mä tykkäsin.
Live-esiintyminen oli kyllä huomattavasti rockimpi kuin esim. Mi Sangre -levy. Ehkä se hämäs sua? - Juanes Crew
on mielipiteitä kirjoitti:
Sitä joko tykkää tai ei.
Mä tykkäsin.
Live-esiintyminen oli kyllä huomattavasti rockimpi kuin esim. Mi Sangre -levy. Ehkä se hämäs sua?Hienosti Juanes veti ottaen huomioon, että hän on ollut kiertueella jo kaksi vuotta (!) soittaen samoja kappaleita yhä uudelleen ja uudelleen. Nyt enää Madeiran keikka ja sitten vuosi taukoa uuden levyn teon ja perheen merkeissä. Toivotaan ensi syksyksi uutta visiittiä.
Juanesia pääsi tapaamaan NRJn kilpailussa voittaneet kuusi henkilöä. Käväisi mies jatkoilla Onnelassakin, jossa hänet saattoi myös tavata. - harmi...
Juanes Crew kirjoitti:
Hienosti Juanes veti ottaen huomioon, että hän on ollut kiertueella jo kaksi vuotta (!) soittaen samoja kappaleita yhä uudelleen ja uudelleen. Nyt enää Madeiran keikka ja sitten vuosi taukoa uuden levyn teon ja perheen merkeissä. Toivotaan ensi syksyksi uutta visiittiä.
Juanesia pääsi tapaamaan NRJn kilpailussa voittaneet kuusi henkilöä. Käväisi mies jatkoilla Onnelassakin, jossa hänet saattoi myös tavata.Tiesinhän mä niistä jatkoista mutta luulin ettei hän sinne ilmestyisi...
- jjjjjjjjjj
harmi... kirjoitti:
Tiesinhän mä niistä jatkoista mutta luulin ettei hän sinne ilmestyisi...
joo niin mäkin luulin, niin poikki se kyllä oli... no käväistiin kysymässä ja pati henkilöö sano ettei se siellä ollu..
- jaahaass
juanes on hyvä vaikka oiskiin vähän väsyny,koska tiiän millanen se oikeesti on
että silleenn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389