Vantaan tappo..

Utelias..

Tietääkös kukaan tarkemmin siitä pari vuotta sitten Vantaalla tapahtuneesta taposta..jossa Kääriäinen tappoi Orren (muistaakseni uhrin nimi) omalle kotipihalleen? Kun lehdistä ei silloin mitään sen tarkempaa selvinnyt..

12

3500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kääriäinen

      Seppo vai Jorma?

      • make

        Seppo


    • Liukas-liisa

      Noita vanhoja juttuja joita pekkala kirjoitti.Ainakin tuolta sivulta 16 alkaen taaksepäin.

      • Anonyymi

        Vantaalla tapetaan joka päivä joku. Mamut valtaa alaa niin rikokset lisääntyy. Ollaan kuin villissä lännessä. Mutta ohisalo rakastaa mamuja ei hätää


    • Pekkala

      Orre oli paitsi kamppailulajien mestari niin myös homohuumorin mestari. Hänellä oli tapana salilla haukkua kaikkia homoiksi.
      Tunsin Orren vain salilta, kuten olen aiemmin jo maininnut. Orren tappajasta en tiedä kertakaikkiaan mitään. Oletan Orren suututtaneen tappajansa pahanpäiväisesti, koska Orre oli ilkeä luonteeltaan ja rakasti ihmisten solvaamista ja nöyryyttämistä yli kaiken.
      Orren luonnetta kuvaa muun muassa se, että hän laukoi kymmeniä vitsejä kehitysvammaisista usean danin mestarille, jolla oli kehitysvammainen lapsi(Orren treenikaverit, kuten minä nauroimme täysillä mukana.) Emme me olleet ilkeitä, vaan Orren homottelu ja kehitysvammaisten matkiminen oli vain niin uskomattoman fanaattista, ettei sille voinut olla nauramatta. Ihan kuin Orrelle olisi ollut maailman tärkein asia todistaa jonkun olevan homo tai kehitysvammainen. Ihmiselle, joka ei ole tavannut Orrea on vaikea kuvailla tapaa, jolla Orre haukkui ihmisiä homoiksi: hän keräsi jatkuvasti todisteita ihmisten homoudesta ja yhdisteli niitä taitavasti kokonaisuudeksi, josta ei voitu vetää muuta johtopäätöstä kuin, että mieshän on täysi hintti.

      Hyvänä puolena Orresta voisin sanoa, että opin häneltä paljon homohuumoria, jota viljelin aikoinaan koulussa sarjakuvien muodossa. Humoristiset sarjakuvani tulivatkin hetkessä kuuluisiksi. Olin kouluni rakastetuin sarjakuvapiirtäjä, jonka nerokas Orrelta opittu homohuumori puri lähes kaikkiin koululaisiin. Orre oli live homottelun suomen mestari ja minä olin taasen Orren ansiosta sarjakuva homottelun suomen parhaita. Monasti sarjakuvat vietiin käsistäni ennen kuin olin ehtinyt saada niitä edes valmiiksi, ne olivat siis oikeasti erittäin suosittuja. Näin jälkikäteen harmittaakin, kun en vienyt niitä painatukseen, vaikka minulle useaan kertaan sanottiinkin:" Nämä ovat hyviä, ala myymään näitä."
      Olen tosin ajatellut Orren muistoa kunnioittaakseni alkaa tekemään uudelleen äärimmäisiä hc homohuumori sarjakuvia, jotka omistaisin tietenkin Orrelle "In memorian of Peter Orre" voisi olla sarjakuvissani lopputekstinä.

      • jhanna

        Tietysti pliisua heittää kommenttiä jälestäpäin anonyymisti netissä, mutta kuitenkin näin lonkalta heitän että psykoottisen homon fobisia juttuja taustalla naureskelevat pieruaivot eivät edusta perinteistä voittajasakkia. Ja tuo vammaisjuttu kertoo selvää kieltä tämän luuseriporukan solidaarisuudesta. Jos tämä on yleistä kamppailujengeissä pidän omat lapseni kaukana niistä piireistä.

        Semmosta. Tulipahan sanottua.


      • järkyttävää Orre
        jhanna kirjoitti:

        Tietysti pliisua heittää kommenttiä jälestäpäin anonyymisti netissä, mutta kuitenkin näin lonkalta heitän että psykoottisen homon fobisia juttuja taustalla naureskelevat pieruaivot eivät edusta perinteistä voittajasakkia. Ja tuo vammaisjuttu kertoo selvää kieltä tämän luuseriporukan solidaarisuudesta. Jos tämä on yleistä kamppailujengeissä pidän omat lapseni kaukana niistä piireistä.

        Semmosta. Tulipahan sanottua.

        Jos naureskeli ja pilkkasi kehitysvammaisia, niin miksi pirussa se sai elää noinkin pitkään. Olis ansainnut niskalaukauksen jo aika päiviä, olis päässy tuskistaan.

        Mitali sille ampujalle, tekis mieli sanoa.


      • tjäder

        vai miten tuo tekstisi oli ymmärrettävissä...?


      • ostra

        kun ihailit tommosta imbesilliä


      • "ookko homo"

        että noin hyvä mies kuoli! oli varmaan TOSI vaikeeta matkia kehitysvammaista ja keksiä homoja pilkkaavia vitsejä..Sen miehen täytyi olla oikea neropatti! Joo hyvä idea; ala kuule myydä niitä homo-sarjakuvias! Kokeile vaikka olisko esim. Helsingin sanomat tai joku ilta-lehti tyyppinen laajalevikkinen lehti kiinnostunut niistä. No, vitsit vitseinä. Minusta sun kuvaukses perusteella vaikuttaa siltä että Orre oli ihmisenä täysin kehittymätön ja alhainen luonne. Meni mies hautaan yhtä tyhmänä kuin oli tänne tullessaan eikä jäljelle jäänyt ku tuulen huuhtoma perse..


      • Pekkala
        ostra kirjoitti:

        kun ihailit tommosta imbesilliä

        Hän oli taitava kaikissa harrastamissaan kamppailulajeissa sekä homohuumorissa. Lisäksi hän väitti naineensa useiden satojen naisten kanssa, muistelisin hänen väittäneen sellaista, että hänellä olisi lista parista sadasta naisesta, joiden kanssa hän olisi maannut. Aina kun Orre pääsi naimaan toisen vaimoa tai tyttöystävää, oli se hänen mielestään vahva todistus naisen aviomiehen tai poikakaverin homoudesta. Orre itseasiassa mielestään vain auttoi naisia saamaan tyydytystä, jota heidän miehensä eivät homoutensa takia kyenneet heille suomaan.


    • gfgfffffffffff

      eikö se orre ollu mukana myös kari uotin rahojen pesessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      4156
    2. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      79
      2337
    3. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1811
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      173
      1697
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    6. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1291
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    10. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1093
    Aihe