näkijä

Naurattaa

ja vähän vituttaakin ylänäsin metsässä temmeltävät munattomat pikku"rambot".Oikein maastopuvut päällä ja rynkyt pikkukätösissä nämä äidinmussukat harjoittelevat sotimisen jaloa taitoa!Tussareista peräisin olevia muovikuulia on metsä täynnä mutta kyllähän sota tietysti jälkensä jättää,ei kai sille mitään voi.Onneksi on kaatuneet korjattu pois!Sitä on varmaan kotona pelattu tietsikalla sotapelejä ja onhan se ymmärrettävää että sitä täytyy kokeilla myöskin käytännössä!On "rambot" sentään sen verran fiksuja että yhtä mulle tuttua varoittivat ettei kannattaisi koiraa varmaankaan nyt käyttää metsässä!Mitä huomaavaisuutta!!Oikeinhan se on että lenkkeilijät ja muuten metsässä tyhjänpanttina kuljeskelevat,väistykööt sotaväen tieltä,sekä etsikööt muualta vetelehtimis paikkansa,jotta lakkaisivat häirisemästä,jopa yhteiskunnalle merkittävää,leikkisotilaitten harjoittelua tulevia koitoksia varten!Elämämme on täten turvattu!!

3

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo about 15 v sitten

      Hyvä, hyvä, mitä olen puolustusvoimien nykymeiningistä kuullut, niin luulen, että enemmän nämä "rambot" oppivat maanpuolustusta siellä kamppulan metsissä kuin puolustusvoimien leikkikoulussa, missä varmaan jo puhutaankin sävyyn "Hyvä Alokas N.N., olitsitteko ystävällinen ja petaisitte punkkanne, ei toki ole pakko, voittehan aina ilmoittautua sairastuvallekin".

      • Jo about 15 v sitten

        Vielä lisäys, että oikea sanamuoto kuuluu vaikkapa näin "Alokas N.N., Ylikersantti N.N. on erittäin hämmentynyt siitä, että äitinne ei ole kyennyt opettamaan teille niinkään yksinkertaista asiaa kuin sängyn petaaminen, eikä siihen näköjään ole kyennyt tttöystäväkään, mikäli teillä sellainen on, mikäli ei ole, tuskin sellaista tulette saamaankaan, ennenkuin olette oppineet sijaamaan vuoteenne. Alokas N.N., teette kymmenen punnerrusta nyt, jonka jälkeen teillä on puoli minuutia aikaa sijata vuoteenne. Alokas N.N., onko asia ymmärretty?"


      • Jo about 15 v sitten kirjoitti:

        Vielä lisäys, että oikea sanamuoto kuuluu vaikkapa näin "Alokas N.N., Ylikersantti N.N. on erittäin hämmentynyt siitä, että äitinne ei ole kyennyt opettamaan teille niinkään yksinkertaista asiaa kuin sängyn petaaminen, eikä siihen näköjään ole kyennyt tttöystäväkään, mikäli teillä sellainen on, mikäli ei ole, tuskin sellaista tulette saamaankaan, ennenkuin olette oppineet sijaamaan vuoteenne. Alokas N.N., teette kymmenen punnerrusta nyt, jonka jälkeen teillä on puoli minuutia aikaa sijata vuoteenne. Alokas N.N., onko asia ymmärretty?"

        Voi voi...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe