Olisko helpompaa tapaa saada vaalea nahkasohva puhdistettua kuin fairy "pesu", se kun tuppaa vaahtoamaan ja sitten sitä vaahtoa saa hinkata moneen kertaan, vaikkei paljoo laitakkaan ja toisekseen pitää kuitenkin olla tai ei puhdistu pelkällä vedellä. Hikistä hommaa ja aikaa vievää.
Ja toinen kymysys: saako naarmuja jotenkin peitettyä???
nahkasohvan
7
10007
Vastaukset
- hmm
Lähtisin kyllä liikkeelle jollain vedettömämmällä vaihtoehdolla. Voisit pyyhkiä sohvaasi voidemaisella kenkäplankilla esim. purkissa oleva Wolyn väritön voide (ohutta kuin ihovoide). Rievulla ja tällä kun hankaat eiköhän se siitä. Ai niin, koska tiedossa ei ole nahkasohvasi nahan laatua, on syytä kokeilla tuota voiteella hankausta johonkin taitekohtaan. Sohvan takaosa ja sivut eivät kuitenkaan sovi testikohdaksi, koska ovat hyvin usein tekonahkaa.
Sitten ne naarmut. Voisit etsiä sohvasi väriin stemmaavan kenkäplankin ja kokeilla sitä naarmuihin, mutta muista kiillotus, ettei kukaan saa pöksyjään värillisiksi. Kiillotukseen sopii oikein hyvin vanhat sukkahousut tai risa villasukka.
Noh, tässä nyt näin, mitä äkkiseltään tuli mieleen. - Nahka
Kaupoista löytyy nimenomaan nahkasohvan eli nahan puhdistukseen tarkoitettuja aineita. Itse puhdistan ja sen jälkeen käsittelen sohvan nahanhoitoaineella pari kertaa vuodessa. Hyvänä on pysynyt.
Tuo vaalea väri tietysti luo lisää hastetta.... - Nahkaa
Kaupoista löytyy nimenomaan nahkasohvan eli nahan puhdistukseen tarkoitettuja aineita. Itse puhdistan ja sen jälkeen käsittelen sohvan nahanhoitoaineella pari kertaa vuodessa. Hyvänä on pysynyt.
Tuo vaalea väri tietysti luo lisää hastetta....- Nahkaa
Varmuuden vuoksi kahteen kertaan......
- leather master
Nahkaa kirjoitti:
Varmuuden vuoksi kahteen kertaan......
moikka..mulla ois myytävänä nahka huonekalujen erikoistuotteet..pakkaus sisältää softcleaner:puhdistaa tehokkaasti ja hellävaraisesti,leathercream:on nahan hoito-ja suoja-aine,sisältäen nahalle tärkeitä ravinto-aineita,jotka säilyttävät nahan pehmeyden ja kauneuden.
pakkauksessa:
140ml leather protection cream
140ml leather soft cleaner
1.sieni
1.liina
1.esite
pakkauksen ovh.30-40euroa,mutta mulla tarpeeton ja myyn 20eurolla
[email protected]
- siivousteknikko
..siitä pääsee! osta kaupasta le chat saippuaa, ostin omani vuosia sitten ja maksoi silloin n. 25 mk. laske sankoon kuumaa vettä ja liota saippuaa siihen. pyyhi sitten saippuaveteen kostutetulla pyyhkeellä sohvat, tulee pehmoiset ja kiiltävät. kannattaa jättää siivouspäivän viimeiseksi duuniksi, sillä se saippua on todella nahkaa hoitavaa ja kädetkin on sitten ihanan pehmeät.
älä missään nimessä pese nahkasohvia fairyllä, kuin hätätapauksessa tahranpoistoon paikallisesti, eli pelkästään tahralle. äläkä käytä kenkärasvaa sohviin, sanoohan nimikin, että se on eri tarkoitukseen tehty!!! kaupoista saa varmaan hienoja nahanhoitotuotteita, joita tuolla ylempänäkin kaupattiin, mutta ovat kalliita verrattuna le chattiin, yksi saippua kestää vuosia. - Joni
Mene osoitteeseen www.muutetaan.com, josta löytyy kalustefirmojen yhteystietoja. Ota heihin yhteyttä ja kysy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351