Lihava

Lihavako?

Äitini ja isäni mielestä olen lihava. Olen 12-vuotias, 150 cm pitkä tyttö, painoa lähes 30 kg. Omasta mielestäni en ole niinkään lihava, ihan vähän vaan sitten. Luokkatoverit tietävät minun olevan herkkä, joten eivät sano mielipidettään ja näen vasta kun koulut alkaa. Mitä on tehtävissä?

22

1813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hippibussi

      Ehhh.. Onkohan vanhempiesi silmissä vikaa, vai oletko käsittänyt jotenkin väärin?
      Sanooko ne sinulle ihan suoraan lähes sansta sanaan, että olet lihava? Vai mistä tiedät heidän pitävän sua lihavana?

      Jos äitiäsi ja isääsi tämä "lihavuutesi" niin paljon häiritsee, niin mene terkkarille punnittavaksi kun koulut alkaa ja kysy häneltä asiasta. Eiköhän ne sitten ainakin terkkaria usko.

      Älä ainakaan laihduttamaan ala, sillä kasvat ja vartalosi kehittyy vielä.

      Ja jos jäi epäselväksi, niin et kyllä ole lihava.

    • Antti Aamunen

      Käy nyt äkkiä laihikselle ettet vaan kehity normaalisti o_o

    • nimimerkitön.

      Voisit painaa 45 kiloa, etkä silloinkaan olisi lihava! Ihan tosissani tämän kirjoitan.

      Kannattaa syödä monipuolisesti ja hyvin, kun on vielä kasvuiässä.

      • fsdfsdfsdfsdfdsfdsfdsfdsfds...

        Moni meni provoon. Upeaa.


    • minä13

      minusta et ole lihava!! itse olen 13, n.165 (ylikin)
      ja n.50kg.

    • sportgirl

      Joo.. Sun vanhemmille vois sanoa, että haluuko ne tytöstä anorektikkoa? Siis sä kehityt ja kasvat viel paljon. Kun sä kasvat pituutta lisää niin kyllä sä sillon vähän hoikistut luonnostaan. Niin mulle kävi kun olin 11-12 vuotta ja tapahtuu edelleen. Sun painostas ei oikeen voi päätellä mitään esim. mä painan 55 kg ja oon n.165 cm oon silti normaali, koska harrastan urheilua ja mulla alkaa olla jonkin verran lihaksia (se lisää painoa). Sä voit myös luonnostas olla vähän pyöreempi olematta lihava. Siis syö normaalisti ja kato kun oot kasvanu ootko vähän sutjakaampi.:D Vanhemmille sano suoraan, että sua loukkaa niitten kommentit ja niil ei oo oikeutta sanoo sua lihavaks! Voit kysyä myös terveyden hoitajalta asiasta jos haluat. Et oo siis liian lihava!

    • Kummajainen

      Hei, mä olen noin 153-155 ja painan noin 40 kg.. :p
      Ja muutama vuotta sinua nuorempi sitä paitsi.

    • joku

      säkö muka lihava no et tod mä oon 12v ja 150cm pitkä ja painan 43kg ja terkkari sano etten ole ylipaivoinen

    • pämpulä

      sä oot 20 kiloo alipainone.

    • 13v

      Et ole yhtään lihava.

    • Kelol

      30kg? Olet laiha. Järjellä ajateltuna sinun pitäisi painaa ainakin 35kg.

    • lokki3000000000

      no et todellakaan oo lihava!

    • poplolli

      mun kaveri on saman pitunen ku sä ja painaa 35 kg ja on TODELLA laiha

    • livavavaikoslepposa

      jos olet lihavA olet varmaankin lepposa

    • Keissa

      Todella typerä väite äidiltä. En ole millään muotoin pituutsei nähden lihava. Onko äidilläsi syömisongelmia. Tuollainen todella loukkaa ja tuntuu pahalta ja vielä oman vanhemman suusta. Vaikka pahalta tuntuu niin äidillä on nyt asiat vinksin vonksin.

    • 30 kg??!!!

      Miks kaikkien täytyy kirjottaa tänne pelkkää paskaa???

    • fatasssssss

      ett oo lihava..:oo määki oon 172cm/80kg ja oon ihan hoikka ! terve. JA OON C'MON TYTTÖ !! :D:D

      • Whattt?????

        Et ole hoikka! Et edes normaalipainoinen, vaan lievästi ylipainoinen!


    • Alipainoa

      Mä oon 13 ja painan jotain 35-38kg pitk oon jotin 160cm miten saisin painon noiseen pari kiloa?

    • TCDTT

      On pakko olla trolli tai sitten joku huomionkeräysjuttu.

    • läskiä löytyy.

      ite oon 166 cm ja 79 painan ni haistakaa vittu ._.

    • Anonyymi

      Katoin paino laskurista niin et ole lihava, vaan alipainoinen

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe