hei.
tuli mieleeni tuossa että kun olen lähdössä jenkkeihin vähän kuluttamaan aikaani, niin pääseekö moniin paikkoihin esim yökerhoihin ja baareihin alle 21 vuotiaat? en aivan ehdi sitä täyttää ennen lähtöä ja harmittaa jos biletyksen joutuu jättää väliin..
amerikoissa bailaus
3
886
Vastaukset
- tss
...etkä niissäkään saa alkoholia.
Ovat hyvin tarkkoja papereista, muistelen, että parissakin osavaltiossa aikoinaan kantapaikoissani kysyttiin aina papereita, vaikka tunsivat hyvin kun asuin yli vuoden kummassakin paikassa.
Jopa lentokoneessa matkalla Yhdysvaltoihin(Yhdysvaltalainen yhtiö), minulta on kysytty ikää juomia tilatessa, tosin papereita ei tarvinnut ruveta kaivamaan esiin kun vakuutin olevani yli 21 v. - anniskelusta
Tulee niin kova sakko, etta siihen ei mikaan yritys rupea. Parhaassa tapauksessa koko ravintola suljetaan pitkaksi aikaa. Marketeissa, joista saa myos alkoholia on usein ovella lappu: WE CARD HARD. Minulta kysyttiin viimeksi papereita kun olin melkein 50v.! Olin onnellinen!
Baareihin paasee, mutta lyovat leiman kateen etta alkoholia et saa. Voi olla kokemus viettaa vahan aikaa selvin pain.- tako
bailaamiseeni harvemmin liittyy alkoholi. joten pääsen siis sisään paikkoihin ja saan juoda vain cocista koko illan? : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059