hei.
tuli mieleeni tuossa että kun olen lähdössä jenkkeihin vähän kuluttamaan aikaani, niin pääseekö moniin paikkoihin esim yökerhoihin ja baareihin alle 21 vuotiaat? en aivan ehdi sitä täyttää ennen lähtöä ja harmittaa jos biletyksen joutuu jättää väliin..
amerikoissa bailaus
3
920
Vastaukset
- tss
...etkä niissäkään saa alkoholia.
Ovat hyvin tarkkoja papereista, muistelen, että parissakin osavaltiossa aikoinaan kantapaikoissani kysyttiin aina papereita, vaikka tunsivat hyvin kun asuin yli vuoden kummassakin paikassa.
Jopa lentokoneessa matkalla Yhdysvaltoihin(Yhdysvaltalainen yhtiö), minulta on kysytty ikää juomia tilatessa, tosin papereita ei tarvinnut ruveta kaivamaan esiin kun vakuutin olevani yli 21 v. - anniskelusta
Tulee niin kova sakko, etta siihen ei mikaan yritys rupea. Parhaassa tapauksessa koko ravintola suljetaan pitkaksi aikaa. Marketeissa, joista saa myos alkoholia on usein ovella lappu: WE CARD HARD. Minulta kysyttiin viimeksi papereita kun olin melkein 50v.! Olin onnellinen!
Baareihin paasee, mutta lyovat leiman kateen etta alkoholia et saa. Voi olla kokemus viettaa vahan aikaa selvin pain.- tako
bailaamiseeni harvemmin liittyy alkoholi. joten pääsen siis sisään paikkoihin ja saan juoda vain cocista koko illan? : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 543188
- 623015
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa492896SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p512440- 632187
- 562071
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411035Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit115976Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.124950Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit38934