POIKAVAUVA...

Ann2

Haaveissa ois poikavauva...pillerit lopetin pari vko:a sitten.Olisko kenelläkään mitään"taikoja"poikavauvan"tekemiseen"??? :)

11

1244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä''

Sama kai se onko tyttö vai poika, kunhan on terve!

• Ann2

Anteex ny vaan kauheesti,että kyselen...Tietenki se on pääasia että lapsi on TERVE!!!Tyttö kun on jo ennestään, niin sen takia toivoisin pikkasen enemmän poikaa.

• pojan äiti

Meidän poika sai alkunsa siten, että kun aamulla huomasin, että lämpö oli noussut huomattavasti (=ovulaatio oli tapahtunut) niin sitten heti vaan ryhdyttiin hommiin. Oltiin kyllä hommailtu myös edellisenä päivänä, joten en tiedä kumpi oli se ratkaiseva kerta :-)

Mutta joka tapauksessa mahd. lähelle ovista pitäis ajoittaa hommailut. Ja olen jostain myös lukenut, että jos yrittää poikaa niin pitäisi hommailla harvemmin, koska usein rakastelu lisää tyttösiittiöiden määrää poikien kustannuksella.

• Tuu-ti

Poikasiittiöt kuolevat nopeammin, joten jos hommailee harvoin niin ne tytöt siellä saattaakin olla sopivasti hollilla hoo-hetkellä :) Eipä taida poppakonsteja löytyä... Meillä on tyttö ja poika ihan säkällä ja samalla intensiteetillä tehty :)

• pojan äiti
        Tuu-ti kirjoitti:

Poikasiittiöt kuolevat nopeammin, joten jos hommailee harvoin niin ne tytöt siellä saattaakin olla sopivasti hollilla hoo-hetkellä :) Eipä taida poppakonsteja löytyä... Meillä on tyttö ja poika ihan säkällä ja samalla intensiteetillä tehty :)

...vähän epäselvä neuvo. Luulisin, et jos rakastelee vain harvoin ennen ovista (noin viikko-3päivää ennen) ja sit tihentää kertoja siellä ihan oviksen lähellä, niin tulis helpommin poika? Mutta mene ja tiedä!

Me koitetaan nyt tällä hetkellä puolestamme tyttöä.. siihen on vissiin sit päinvastaiset keinot!

• Kahden pojan äiti

Ennen kuin olin tullut äidiksi ajattelin aina että haluan vaan tyttöjä. Ensimmäistä odottaessa kaikki sanoivat mulle, että mulla on ns poikamaha. Itse en osannut arvailla vauvan sukupuolta. Sitten synnytyksen jälkeen kun sain vauvan vierelleni ja katsoin sitä, niin siinä tuli vaan semmonen tunne, että juuri tuoltahan tämän vauvan pitikin näyttää ja olla juuri tuollainen. Että juuri tämä lapsi me "tilattiin". Sitten sitä vaan alkoi jutustelemaan lapsellleen tyyliin, että eipä isä ja äiti arvanneet, että näin ihanan miekkosen saimme. Että ei sillä lapsen sukupuolella ole mitään merkitystä.

• kävi..

TÄYSIN sama homma,paitsi että olin ihan varma että syntyy tyttö :)Synnytyksen jälkeen olo ei ollut mitenkään yllättynyt tms,vaan tuntui,että juuri tuollaisesta kääröstä kuvittelimme aina.

Eli tuntemukset lähes samoja kkuin sinulla:)

• pojan äiti

Poikasiittiöt on yleensä vikkelämpiä kuin tytöt, joten juuri ovulaatio-aikaan on suurempi todennäköisyys saada poika. Ota selvää, milloin ovulaatiosi tapahtuu (esim. ovistikkujen avulla jos ei muuta), ja silloin hommailut! =)

Ainahan sitä haaveilla saa toisesta sukupuolesta, vaikka jokainen tietää, että lastansa rakastaa, tuli kumpi tahansa. =) Mutta haaveita ei voi järkeilyllä poistaa...

Ja plääh puuh tota ekaa kommenttia "ihan sama kumpi tulee kunhan on terve". No totta mooses! En jaksa ymmärtää miksi suomessa terveys ja sukupuoli asetetaan aina vastakkain, ikään kuin ne sulkisivat jotenkin toisensa pois?! Siis täh?! Ihan kuin saisi toivoa vain jompaa kumpaa, mutta ei molempia... Omituista ajattelua. *huoh*

Mutta tsemppiä sinulle!! =))

• Ann2

Kiitos asiallisesti vastanneille:) Vaikka ne jutut mä kyllä jo tiesinkin!!!Ei muuta kuin hommiin vaan ja TOIVOTTAVASTI tärppäis jo tässä kuussa:)

• tuli------

meditoimalla. En oikein uskonut moiseen humpuukiin, mutta huvikseni kokeilin, kun luin jonku kirjan interaktiivisesta meditoinnista, joka vaikuttaa vaikkei siihen uskoiskaan.

No, reilu vuosi aiemmin oltiin lopetettu pillerit, mutta mies asui ulkomailla eikä lomilla tärpännyt. Sit mies tuli Suomeen, mutta kk toisen jälkeen petyttiin. Sit luin tästä meditoinnista ja meditoin meille poikalasta.

Ihmeellistä kyllä, kk:n sisällä minulla oli sekä työpaikka (olin työtön ja meditoin itselleni koulutusta vastaavaa työtä) että olin raskaana. Poika syntyi 9 kk myöhemmin. Sittemmin en ole meditoinnut, mutta kannattaa kokeilla...

Toiset sanoo, että jos harvoin rakastelee, saa tytön. Jos usein, saa pojan. No, tuo ehkä perustuu siihen, että tyttösikiöt ovat sitkeämpiä ja säilyvät pidempään hengissä. Pojat taas ovat nopeampia uimareita. Kaikkein ratkaisevintahan siinä on kuitenkin se ajoitus, kun naisella ei kuitenkaan ole kuin se maagiset 24 h mahd hedelmöittyä munasolun irrottua.

Vakavasti, arpapeliähän se lopulta on, ei siihen itse voi juuri vaikuttaa ellei sit mene keinohedelmöitykseen, jolloin sukupuolikin voidaan valita.

• Ann2

Aika mielenkiintoista...vois ihan kokeilla meditoimalla! Nyt on kyllä vauvakuume niin korkealla, että sais tulla vaikka molemmat TYTTÖ ja POIKA ja heti!!!En halua menkkojen alkavan!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6494
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3883
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3280
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      378
      1783
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1033
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      986
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      910
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe