No nyt kävi nii että vanha heila ilmesty meille (oli jättäny mut enne joulua). Sillä oliki käärö kainalos: poikavavva. Musta on siis tullu isä. Mentii kyllä asiallisest heti kihloihi ja mää aion kosia järkevä aja kuluttua.
Ny pitäs keksii poijalle nimi. Nime täytys olla miehekäs ja karski. Semmone että sitä ei sitte koulussa kiusata liia lälly nime takia kute Nuppu, Nalle, Nöpöläine tai Nooa. Sitte sen tarttis olla kansainväline, koska me ollaa aika liikkuvaist sakkia, melkei joka toine kuukausi seilataa ruotsi laival. Siel tarttis olla semmone sopiva nimi et mukautus ja sopeutus siel olevaa kansainvälisee sakkii. Jote ehdotuksii tosi miehekkäist nimist täälä ootellaa, minä muija ja pojakloppi.
pojallen nimi
4
509
Vastaukset
- -Jonna-
ehdotuksii
Eelis, Eemil,Veikka, Viljami, Wiljam, Otso, Otto, Manu, Markku, Daniel, Anton, Tom/Tomi/Tommi,Tommy, Elmeri, Einari, Jalmari, Taavi, Kasper, Panu, Tuukka, Vihtori, Viljo, Samuel, Hans, Hannes Henry
Oliko mikään mieleinen? en tiedä Mikael, Matias, Sebastian, Christian, Henrik
Ruotsin tutut nimesivät käärön Edwin nimellä, minusta varsin miehekäs nimi nyytille...- Gil
on miehekäs nimi, karskista en tiedä. Entäpä Okko tai Ukko?
- Isille
Moi!
Mekin mietimme kansainvälistä ja miehekästä nimeä. Miehekkäitä mutta ehkä vähemmän kansainvälisiä olivat meidän mielestä esim. Urho, Aarne ja Ukko. Kansainvälisempiä ovat mm. Alex, Axel, Henri(k), Vilhelm ja Viljami. Kannattaa miettiä miten esim nimi lausutaan englanniksi...
Meidän pojasta tuli Axel.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1021072
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614