harjavallan

kummitustalo

totta vai tarua?

10

2144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuullut

totta.talo purettu jo.

• aloittaja

poltettinko se vai purettiinko vain? onko perustuksia vielä jäljellä?

• Awa

Missä semmonen talo oli. Oliko vanha ja tiedätkö sen historiasta. Tai tietäskö joku? Kertokaa lisää, mielenkiintosta!!!!

• kuullut
        aloittaja kirjoitti:

poltettinko se vai purettiinko vain? onko perustuksia vielä jäljellä?

Työkkärii vastapäätä,siinä on kai parkkipaikka nykyisin,ja purettiin ei poltettu.pikkulapsen parkunaa siellä oli kuultu,poliisitkin käyneet kuuntelemassa/kuulemassa.ja löydetty lapsen luut.kannattaisi kysellä vanhemmilta valtalaisilta,ne vois muistaa paremmin.

• kuullut kirjoitti:

Työkkärii vastapäätä,siinä on kai parkkipaikka nykyisin,ja purettiin ei poltettu.pikkulapsen parkunaa siellä oli kuultu,poliisitkin käyneet kuuntelemassa/kuulemassa.ja löydetty lapsen luut.kannattaisi kysellä vanhemmilta valtalaisilta,ne vois muistaa paremmin.

kuullu tos työkkärin vieres olevasta talosta, mut en voikkarin. Joten missä siellä ja onko vielä siitä mitään jäljellä?

• uutelen
        kuullut kirjoitti:

Työkkärin vastapäätä, siis kadun toisella puolella vai vieressä mis oli Mikkolan talo, jossa oli aitauskin, sitä purettiin vähän aikaa sitten... Mä en o sitä kuullut, kerro lisää...

• harjavaltalainen

kyseisessä talossa, pahat henget hallitsi. ketä taloon meni, ei tullu selväjärkisenä enää takas.

• aloittaja

kuullut. Mutta mitä siellä talossa tarkalleen ottaen tapahtui, ja tämä talohan on eri kuin se työkkäriä vastapäätä ollut. Tämä tietääkseni voimalaitoksen takana nakkilan rajalla. Mikä on talon historia? Mitä siellä on tapahtunut?

• on.

Yksi talo, joka on rakennettu nakkilan vanhasta KIRKON hirsistä (riivaajat poistuneet noin 30 vuotta sitten) siis ei kummittele enään...!!!

• totta on

Voimalaitokselta Nakkilaan päin vähän ennen Satalinnaa oli joskus Tarkovaaran talo, jota kummitustaloksi sanottiin. Olisi kuulemma mies vaimonsa tappanut joka jälkeen se jäi autioksi näin muistan puhuttaneen. Se oli pelottava ja karmiva paikka ainakin lapsen silmin, päivittäin siitä vierestä kuljin lapsena kouluun, Se on purettu ja samalle alueelle on rakennettu uusia taloja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe