Iso nakupyörä kiinnostaisi, ja kysymys kuuluu että, pystyykö sillä ajamaan matka-ajoa pitempiäkin matkoja jossa nopeus olisi n.120 km/h mittarin mukaan, vai onko ajopaine niin kova ettei kädet kestä ?
Iso nakupyörä
9
2245
Vastaukset
- Nakuttaja.
Ei pysty
- 123
Hyvin pystyy.
- Katana 1100
Onistuu varmaan tuonne 150 km/h asti ilman ongelmia,tosin riippuen ohjaustangoista,tuskin esim.ape hanger-mallisella tangolla...
- Iso Rosmo
Itse olen ajanut 3 vuotta Suzuki Dandit 1200S:llä ja matka on ollut juhlaa, vaikka olisi varmaan pitänyt kiinnittää "ylileveä kuljetus"- kyltti...
- onpi
puolikatettu ja N = alaston
- nakulla
no tottakai pystyy ajamaan
itse olen päästellyt 1400 GSX:llä
tuhansia kilometrejä ja 500 - 600 km päivämatkoja
eikä kädet ole ainakaan vielä venyneet pidemmäksi - kala
Pystyy ajamaan hetken yli 200:kin mutta on niin kovin raskasta roikkua sarvissa siinä menossa. Ja jo jossakin 150 kohdilla ötökät rappaa visiirin umpeen minuutissa...
Oikeasti nakun maksimi matkavauhti on 120-140 mittarinopeus ja kivaa se on 80-100 asti tuulesta riippuen.- että ilman
Katteita oleva pyörä on vallan mainio
turvallisuutta ja kortin pysyvyyttä lisäävä tekijä
ei tule ihan kauheen helposti sellaisia vahingossa
ajettuja ylinopeuksia kun 120 paikkeilla alkaa
jo viima sen verran pöllyttämään että huomaa nopeuden kasvaneen hiukan.
Kyl 80-100 on se nautinnollisin nopeus
mutta kovempaakin on tullut mentyä - kukaan koskaan
että ilman kirjoitti:
Katteita oleva pyörä on vallan mainio
turvallisuutta ja kortin pysyvyyttä lisäävä tekijä
ei tule ihan kauheen helposti sellaisia vahingossa
ajettuja ylinopeuksia kun 120 paikkeilla alkaa
jo viima sen verran pöllyttämään että huomaa nopeuden kasvaneen hiukan.
Kyl 80-100 on se nautinnollisin nopeus
mutta kovempaakin on tullut mentyänähnyt statistiikkaa siitä miten ilmavirta vaikuttaa kuskiin - esim. että 80 km/h vauhdissa normaalivartaloinen 80kg painava ja nakulla ajava kuski "kevenee" ilmavirran vaikutuksesta jonkusen verran (aika paljon) - muistan joskus kuulleeni näitä, mutta en enää; tietääkö joku muu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136