KOKEILKAAPAS...
Tämäpä hauska juttu........ Todennäköisesti yrität sitä useamman kerran
nähdäksesi pystytkö opettamaan jalkaasi.... Muttet kuulemma pysty!!!
siispä:
1. Istuessasi pöydän ääressä, nosta oikea jalka irti lattiasta ja tee sillä
ympyrää myötäpäivään.
2. Samalla kun teet sen, kirjoita ilmaan isoa numeroa "6" oikealla
kädelläsi. Arvaa mitä jalallesi tapahtuu?
-se vaihtaa suuntaa, ihan oikeasti
Sille ei kuulemma voi tehdä mitään, sanovat lääkärit, näin vain on....
Taukojumppaa....
4
636
Vastaukset
- tomppa.
Kokeili ja niin se vaan on.
- MysNa
niin vaan kävi, että jalan suunta vaihtui...ja mitä enemmän tätä "opettamista" kokeili sen hullummalta koko juttu tuntui!!! Lopulta jalka vaihto suuntaa jo siinä vaiheessa kun nosti sormen pystyyn :DDD
Vasemmalla kädellä voi piirtää 6 ilman että oikean jalan suunta vaihtui, mutta 8 olikin jo sitten vaikeempi...
Hauska juttu!! - eer111
Kokeilin tuota ja kävi kuvauksen mukaisesti, mutta...
...vaihdoin kuutosen piirtosuuntaa ja jalka jatkoi pyörimistään ilman muutoksia.
Toimii siis kun piirtelee kuutosia vastapäivään. - tuffe
vasemmalla puolella menee hyvin, oikealla ei. Eli onko mulla kolme aivolohkoa? Tai ehkä vasemmassa lohkossa ei ole ketään kotona..
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8762
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180761Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675