KOKEILKAAPAS...
Tämäpä hauska juttu........ Todennäköisesti yrität sitä useamman kerran
nähdäksesi pystytkö opettamaan jalkaasi.... Muttet kuulemma pysty!!!
siispä:
1. Istuessasi pöydän ääressä, nosta oikea jalka irti lattiasta ja tee sillä
ympyrää myötäpäivään.
2. Samalla kun teet sen, kirjoita ilmaan isoa numeroa "6" oikealla
kädelläsi. Arvaa mitä jalallesi tapahtuu?
-se vaihtaa suuntaa, ihan oikeasti
Sille ei kuulemma voi tehdä mitään, sanovat lääkärit, näin vain on....
Taukojumppaa....
4
637
Vastaukset
- tomppa.
Kokeili ja niin se vaan on.
- MysNa
niin vaan kävi, että jalan suunta vaihtui...ja mitä enemmän tätä "opettamista" kokeili sen hullummalta koko juttu tuntui!!! Lopulta jalka vaihto suuntaa jo siinä vaiheessa kun nosti sormen pystyyn :DDD
Vasemmalla kädellä voi piirtää 6 ilman että oikean jalan suunta vaihtui, mutta 8 olikin jo sitten vaikeempi...
Hauska juttu!! - eer111
Kokeilin tuota ja kävi kuvauksen mukaisesti, mutta...
...vaihdoin kuutosen piirtosuuntaa ja jalka jatkoi pyörimistään ilman muutoksia.
Toimii siis kun piirtelee kuutosia vastapäivään. - tuffe
vasemmalla puolella menee hyvin, oikealla ei. Eli onko mulla kolme aivolohkoa? Tai ehkä vasemmassa lohkossa ei ole ketään kotona..
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142102- 1091552
- 1221471
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 53919
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä231813Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356798