hei!
Onko ketään lähdössä 21.8 Budvaan?
Itse olisi tarkoitus suunnata nokka kohti montenegroa kyseisenä päivänä :)
budva 21.8.2006
5
1854
Vastaukset
- fani5
Aurinkomatkalle lähden minä. Perillä haluan käydä
retkillä Dubrovnik, kotor ja albania. Nähdäänkö? - Menossa myös
Mekin olemme menossa Budvaan 21.8.
Ei ole mitään kokemusta paikasta.
Onko siellä muita varottavia ötököitä kuin hyttyset??? Merisiilejä???
Mihin hotelliin olette menossa?
Meillä Aurinkomatkojen Mediteran, onko mitään tietoa paikasta?- Alarm!
Kunhan vitsailin, ei oo tietoa. Itsekin menossa ko. ajankohtana Budvaan, tosin vähän huonompitasoiseen hotelliin ainakin tähtiluokitukseltaan.
Hyvää matkaa kaikille järkeville Budvan valinneille :) - matkakuumetta!!!
Alarm! kirjoitti:
Kunhan vitsailin, ei oo tietoa. Itsekin menossa ko. ajankohtana Budvaan, tosin vähän huonompitasoiseen hotelliin ainakin tähtiluokitukseltaan.
Hyvää matkaa kaikille järkeville Budvan valinneille :)Toivon mukaan siellä riittää lämpöä ja aurinkoa kyseisenä ajankohtana.. Ainakin aurinkomatkojen mukaan elokuussa pitäisi olla jopa yli 30 astetta, mutta kauhukseni olen huomannut että viime aikoina siellä on ollut pilvistä, sadetta ja jopa viileämpää kuin suomessa ainakin joittenkin sääkarttojen mukaan.
Me majoitutaan vila nikolic hotelliin, toivottavasti on ihan ok :) - Mediteran
Olin viikon Budvassa heinäkuun lopulla. Aivan ihana paikka. Ranta oli hyvä, maisemat upeat ja ihmiset ystävällisiä. Liikkeissä sai katsella tavaroita ihan rauhassa, eikä kukaan yrittänyt "pakottaa" ostamaan mitään.
Mediteran hotelli oli ihan hyvä. Huoneet siivottiin joka päivä, aamupala oli todella runsas, rannalla hotellivieraille aurinkotuolit ja varjot ilmaiseksi, lisäksi hotellissa oli uima-allasalue ja iso sisäuima-allas. Miinuksia hotellissa oli mm. se, että veden tulo ylempien kerrosten huoneisiin (oltiin 3 krs:ssa) loppui vähäksi aikaa melkein joka iltapäivä...suihkussa käynti piti ajoittaa hyvin. Johtui kuulemma vedenpaineesta (?).
Hyvää lomaa sinulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097