hei!
Onko ketään lähdössä 21.8 Budvaan?
Itse olisi tarkoitus suunnata nokka kohti montenegroa kyseisenä päivänä :)
budva 21.8.2006
5
1861
Vastaukset
- fani5
Aurinkomatkalle lähden minä. Perillä haluan käydä
retkillä Dubrovnik, kotor ja albania. Nähdäänkö? - Menossa myös
Mekin olemme menossa Budvaan 21.8.
Ei ole mitään kokemusta paikasta.
Onko siellä muita varottavia ötököitä kuin hyttyset??? Merisiilejä???
Mihin hotelliin olette menossa?
Meillä Aurinkomatkojen Mediteran, onko mitään tietoa paikasta?- Alarm!
Kunhan vitsailin, ei oo tietoa. Itsekin menossa ko. ajankohtana Budvaan, tosin vähän huonompitasoiseen hotelliin ainakin tähtiluokitukseltaan.
Hyvää matkaa kaikille järkeville Budvan valinneille :) - matkakuumetta!!!
Alarm! kirjoitti:
Kunhan vitsailin, ei oo tietoa. Itsekin menossa ko. ajankohtana Budvaan, tosin vähän huonompitasoiseen hotelliin ainakin tähtiluokitukseltaan.
Hyvää matkaa kaikille järkeville Budvan valinneille :)Toivon mukaan siellä riittää lämpöä ja aurinkoa kyseisenä ajankohtana.. Ainakin aurinkomatkojen mukaan elokuussa pitäisi olla jopa yli 30 astetta, mutta kauhukseni olen huomannut että viime aikoina siellä on ollut pilvistä, sadetta ja jopa viileämpää kuin suomessa ainakin joittenkin sääkarttojen mukaan.
Me majoitutaan vila nikolic hotelliin, toivottavasti on ihan ok :) - Mediteran
Olin viikon Budvassa heinäkuun lopulla. Aivan ihana paikka. Ranta oli hyvä, maisemat upeat ja ihmiset ystävällisiä. Liikkeissä sai katsella tavaroita ihan rauhassa, eikä kukaan yrittänyt "pakottaa" ostamaan mitään.
Mediteran hotelli oli ihan hyvä. Huoneet siivottiin joka päivä, aamupala oli todella runsas, rannalla hotellivieraille aurinkotuolit ja varjot ilmaiseksi, lisäksi hotellissa oli uima-allasalue ja iso sisäuima-allas. Miinuksia hotellissa oli mm. se, että veden tulo ylempien kerrosten huoneisiin (oltiin 3 krs:ssa) loppui vähäksi aikaa melkein joka iltapäivä...suihkussa käynti piti ajoittaa hyvin. Johtui kuulemma vedenpaineesta (?).
Hyvää lomaa sinulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713338
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541879Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411540Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581152
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251135