Onko kellään kokemuksia tuosta anttilassa myytävänä olevasta Eltax Moviemaxx -kaiutinpaketti systeemistä? Onkohan niistä mihinkään? www.netanttila.fi löytyy noista lisäinfoa!
Mielipiteitä odotellaan....
Eltax Moviemaxx -paketti
2
893
Vastaukset
- eltax
Itse ostin vuosi sitten Eltaxin Atomic-setin tuolta NetAnttilasta ja se oli silloin hieman halvempi kuin tuo Moviemaxx-setti. Suurin piirtein samaa teholuokkaa oleva setti kuitenkin. Mistä tahansa valmiista paketista varmasti löytyy hyviä ja huonoja mielipiteitä / kokemuksia, mutta omat kokemukset Eltaxin setistä ovat kyllä positiiviset. Itselläni ei ole sub wooferia erikseen vaan käytössä on etukaiuttimien elementit. Tästä huolimatta äänenlaatu on mielestäni hyvä (kerrostalossa kun ei viitsi mitään älytöntä melutasoa ylläpitää). Vahvistintehoa itselläni on 5*80W, joten kaiuttimet palvelevat omassa järjestelmässäni hyvin. Aika edullisiahan nuo sitäpaitsi ovat nuo Eltaxin setit (hinta/laatu mielestäni hyvä).
- West
Eli Suosittelisit kerrostalo käyttöön kyseistä sarjaa. Kattelin Hifi lehden sivuilta keskustelua, jossa sarjaa haukuttiin huonoksi. Mutta en ole mitään täydellistä järjestelmää etsimässäkään. Luulisi niistä kumminkin sen verran kuuluvan kun normaali käytössö tarvitsee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649