Moi!
Kertokaahan ihmiset vähän faktaa Cancunista ja hotelli Hotetur beach paradisesta (Finnmatkat)... Kiitos!
Cancun, Meksiko
12
18207
Vastaukset
- Tepa22
Arghh...Cancun on jenkkituristien kansoittama turistirysä!!! Aivan hirvee paikka, ok päivän siellä voi olla, mutta jo 4 tunnin jälkeen tekee mieli pois. Jos ja ilmeisesti olette jo varanneet matkan, niin hyvät ihmiset, tehkää retki esim Tulumiin, niin näette vähän muutakin kuin muovimaailmaa. Ok, rannat on hyvät (nekin täyteen ahdettuja), mutta jos esim menette Tulumin "autioille" rannoille, näette jotain ihan muuta - paratiisi. (tietysti teidän täytyy ensin löytää ne..;))
- vielä cancunista
No meitä ei jenkkituristit haittaa...saksalaiset turistit paljon röyhkeämpiä! Ihan rantalomaa haemme ja lämpöä. Talvella aiomme matkustaa. Olisi kiva tietää vähän hintatasoa, ostospaikkoja, retkipaikkoja, nähtävyyksiä...
- pyh2
Ainoa huono asia siellä on turistit! Muuten ei oo mikää hirvee paikka.
- Hyväontaas
Kliseitä kliseitä ja leuhkintaa
- Nucnac
Hotellista en osaa sanoa mitään, mutta cancunista jotain. Cancunissa on kuhtuullisen hyvä shoppailla, Plaza las americas, La isla ja Kukulcan plaza ovat suurimmat ostoskeskukset. Iltaelämä keskittyy hotellialueelle, jossa onkin aikamoinen hulina. Cancunin edustalla on pieni saari(Isla mujeres) jolle kannattaa tehdä retki. Lautta saarelle lähtee puerto juarezista minne pääsee helposti taksilla. Isla mujeres on sen verran pieni, että sen pyöräilee tai ajaa golfkärryllä halposti ympäri muutamassa tunnissa. Hintataso cancunin turistialueilla on suunnilleen sama kuin Suomessa ehkä hivenen halvempi. Turisteja on paljon.
- besame mucho
heips!
en tunne kyseistä hotellia, itse ollut aikoinaan cancunissa aurinkomatkojen reissulla. sen verran vaan kommentoin kyseistä paikkaa, että jos hotellisi sijaitsee ns saarella, niin varaudu siihen että siellä ei todellakaan ole muuta kuin hotelleja ja ostoskeskuksia. kaikki rakennettu turisteja silmällä pitäen.
suosittelen lämpimästi että tutustut mantereen puoleiseen osaan. siellä tunnet olevasi mexicossa!
hyvää matkaa, hieno maa :) - fräulein
huomenta!
hieno maahan se on, mutta täytyy myöntää että itselle ainakin viikko cancunissa oli aikamoista kidutusta, mua kun ei pelkkä rannalla löhööminen jaksa inspiroida eikä koko ajan jaksa shoppaillakkaan.
ehdottomasti kannattaa suunnistaa chichen itzaan, se se vasta mykistävä paikka on. päivällä kyllä lämpötila kohoaa sellaisiin lukemiin että varusteet kannattaa miettiä tarkkaan. jos on vähänkään huimaukseen taipumusta kannattaa myös tarkkaaan harkita mille pyramidille alkaa kiipeämään. mutta ehdottomasti käymisen arvoinen paikka.
cancunista tehtiin myös aikaisemmin ainakin viikonloppureissuja (kansainvälisiä) havannaan ja se retki kyllä pelasti ainakin meikäläisen lomaviikon. mutta se onkin jo toinen juttu :)
mexico cityssä olin viikon ja jälkeenpäin kun on aina helppo viisastella - olisin mielelläni vaihtanut cancunin viikon toiseen viikkoon pääkaupungissa. mutta nämähän on makuasioita ja kuka hakee mitäkin. mulle kyllä cancun oli yhtä tuskaa....- Mene bussilla kauemmas
Kummastuttaa ihmiset, jotka ovat kyllästyneet rannalla makoiluun, mutta eivät tee sille mitään...Kyllä, hotellialue on hyvin amerikkalainen (=suomalainen), mutta ei tarvitse kuin hypätä bussiin ja mennä cancunin keskustaan ja kas, huomaa olevansa ainoa vaaleatukkainen. Eli aloitteellisuutta kehiin, mikäli hakee muutakin kuin hotellialueen aurinkolomaa.
Hotellialueen ostoshelvetit ovat kalliitta (lue, suomen hinnoissa), mutta mene paikallisten marketteihin ja löydät halvalla ihan hyvää.
- Que bonita!
Cancun on ehdottomasti Meksikon paras paikka. Olen ollut Meksikossa töissä ja käynyt siellä kymmeniä kertoja. Cancunissa on hieman Vegas meininkin mutta lähistöllä on todella paljon Unescon suojelu kohteita ja muita hienouksia esim. Chitzen Itza (vaiukuttava pyramidi), Xel-ha (upea luonnon uimapaikka), Tulum (maya kaupunki), Xcaret (luonnonpuisto), Isla Mujeres (ihana saari)...jne katsokaa googlesta. Cancunin hotelli alueella on 22km pitkä ranta joka ei ole koskaan täynnä, ei koskaan. Cancunissa kannattaa ottaa hotelli "hotelli alueelta" EI KESKUSTASTA.
- tinki-iivari
Hei!
Hotellista en osaa sanoa mitään, mutta kyllä se paikka ihan ok on..olimma 2 viikkoa..kävimmä Isla mujersilla (kadulta ostimme kojulta matkan..ja mahtava henkilökunta oli reissulla..)..snorklaillua oli matkan varrella..upeat korallist..meri oli upea..leuto mukavan lämmin sää..käytiin Cancunin keskustassa mercadossa shoppailemassa ja pdc: hen tehtiin omatoimi matka bussilla, chichen itzassa kävästiin ja vesipuistossa siinä Cancunissa (nimeä en muista), mutta siellä sisälty juomat ja buffet hintaan..oli ihan kiva paikka..Rannalla makoiltiin ja käytiin hyvin syömässä..Charlies oli kiva kokemus, HardRockCafe pettymys..
:) Mukavaa matkaa, ja muistakaa tingata - Oaxaca
Olin kerram Mexicossa 6 kuukautta ja kävin kattoo tän Cancunin ja en suosittele. Läksin samantie pois. Mene Oaxacan osavaltioon Puerto Escondidoon tai Shiapasiin Paleque ja Aqua Azul. Cancun tosi ahas ja kallis.
- jp kuittaa
Köyhät kyykkyy !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html4486795Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh6795760Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html4203706- 823322
- 843276
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M6713214Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola4503122Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936