Mitä kivaa niissä nyt on.. se vaan matelee hitaasti eteenpäin. Eikö se ole ihan sama asia kuin etana vain isompi versio. Ei ne ole edes seurallisia, ei opi omaa nimeään, ei voi leikkiä niiden kanssa, niinkuin voi esim. kissojen, koirien, frettien, kanien kanssa..
Leppäkertutkin on kiinnostavempia kuin kotilot!
Kotilot..
6
487
Vastaukset
- kotilo-kaktusfani.
Henkilö joka puhuu noin ei taatusti tiedä mitään kotiloista. Eivät kyllä opikaan omaa nimeään mutta ei moni muukaan eläin opi nimeään. Ja ne ovat (KATSELULEMMIKKEJÄ!) jos et satu tietämään. Katselulemmikkien idea on seurata mitä ne puuhaavat eikä koko ajan vaan touhuta jotain niiden kanssa. Ja niitä voi myös pitää kädellä ja ne oppivat tuntemaan omistajansa käden. Ne ovat myös erittäin kiinnostavia ja helppohoitoisia lemmikkejä. Ja kotiloko ja etana sama asia? Ja HAH! Vaivaudu lukemaan edes hiukan tietoa ennen kuin tulet tänne suutasi soittamaan.
- tyyppi1-.556789
hyvä kotilo ja kaktusfani,näytä sille! >:D inhottaa tollaset ärsyttävät suunsoittajat jotka tulee haukkumaan eläintä ilman mitään tietoa!
haista aloittaja iso ja lemuava p.ska!
- Kissankuu
tyyppi jolla ei ikinä ole ollut kotiloita.
- aaksuu
Turha ruveta huutaa tollasille, se sanoo vaa oman mielipiteensä, ei sitä voi käännyttää pitämään kotiloista, ärsyttää enemmä tälläset et ekana haukutaan ja sitten yritetään puolustaa vihaisena, oppikaa hyvöksymään että kaikki ihmiset ei pidä samoista asioista..
- 2-2
pelkää roskaa. kyllä kotilot muutakin tekee
- kotilo-kaktusfani
YMMÄRRÄN! Olen sitten tästälähtien hiljaa! EI MINULLA OIKEASTI OLE MITÄN KOIRIA VASTAAN MUTTA KAI MINÄKIN JOSKUS SUUTUN! No, häivyn oikeille foorumeille joissa moderointi hoitaa tullaiset häirikköviestit. Sattumalta tämän foorumin seriffi on patalaiska!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1152213- 1291802
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631195Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K841124Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311040En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k711033Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.43973Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75955The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut8904Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56902