Skype-tilin poistaminen

JJP

Terve!

Osaisiko joku sanoa onko skype-tili mahdollista poistaa? Ja mitenhän tämä tapahtuu? Skypen sivuilta en vastausta kysymykseen ole löytänyt...

20

10866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itekseen

      ajan kanssa bittitaivaseen jos et käytä sitä, mutta jos käyt kurkkimassa että joko on poistunnu, ei se poistu koskaan.

      • siellä

        se on ja pysyy. käyttämättömänä ollu 6v..eiku tunnukset toimii


      • ei saa poistettua

        koskaan sit viel maksulliseksi kuten ruotsissakin siinä sitä ollaan kallista skypeilyä


      • ihme jutska

        ei pidä paikkaansa 6v. ollut käyttämättönänä"tunnukset toimii"


    • Samperi2

      Tili poistuu kun on käyttämättä pidempään, en muista kuinka pitkään mutta noin se menee. Kyselin aikoinaan ja niihän siinä myös kävi, että kun ei kirjautunut kyseisillä tunnuksilla niin poistui jossain vaiheessa.

    • paavo111111111111111

      minä en ole tiliä käyttänyt yli 3 vuoteen ja nyt kun vahingossa löysin salasanan ja käyttäjätunnuksen niin siellä se vielä oli :ddddd

    • Skypeeee

      Ei tili poistu itestään. Olin käyttämättä jo ainakin 6v, eikä se mihinkään hävinnyt. Tuli tehtyä yht. 5 tiliä, eikä niitä saa poistettua.

    • pontzo1

      tää kun tulee vielä maksulliseksi kuten ruotsissa etkä saa oistettua niin hallegraa

    • apua1

      Tiätääkö kukaa miten poistaa käyttäjätunnus kirjaudu sarakkeesta??

    • Windows järjestelmässä käyttäjätunnus poistetaan Skypen kirjautumisruudusta:

      1) paina näppäinyhdistelmä WINDOWS R joka avaa Suorita -ruudun
      2) kirjoita Suorita -ruutuun %APPDATA%\Skype ja paina Enter
      3) poista avautuneessa tiedostoikkunassa kansio, jonka nimi on poistettava käyttäjätunnus

    • ilu-52

      Huono neuvo..
      Tällä ohjeella skype varmaankin poistuu koneesta, mutta ei skype tili mihinkään poistu tai häviä.

      minulla on ylimääräinen skype tili.. sen haluan poistaa kokonaan

      onko siihen hyvä ohje?

    • gvbsb

      Kyllä se niin on että se on ja pysyy. Joillakin tuttavillani se on kyllä poistunu itestää, mut joillaa ei. Tiedä sitten kuinka usein ne on käyny tsekkaamassa onko se poistunu vai ei... Eli paras neuvo on että anna olla vaan.
      Jaaha, viesti oliki sitte vuodelta 2006, mutta anti mennä nyt ku kirjoitin jo :D

    • Itkutulee

      Mikä on Skypen Sähköposti-osoite johon voisi laittaa viestin tästä? Haluan poistaa ylimääräisen tilini ja voisin laittaa skypelle sähköpostia, mutta en tiedä osoitetta, eikä sitä lue missään? Voisiko joku kertoa sen asiakaspalvelun sähköposti-osoitteen? (:

    • donalt dak

      en koskaan kirjaudu mihinkään omalla nimelläni. on muutamat "akuankkatunnukset". tarpeetonta skypetiliä ei saanut millään lopetettua joten ainoa keino on muokata sinne tekaistut sähköpostiosoitteet ja kaikki tiedot niin ei häiritse enää. nuorisolta tämän opin kun niiden messengerit rupesi häiritsemään. hölmöä sinänsä kun et saa lopetettua jotain tiliä kun et enää tarvitse.

    • Skypen huijattu

      Skype tarjosi euron kokeilukuukautta. En soittanut yhtään puhelua. Koska ei toiminut. Sitten rupes tulemaan laskuja jostain tilauksesta. Ensimmäinen "palvelu" mihin laitoin oman nimeni. Piti lopettaa PayPal, ettei laskuja tulesi enään. Ryöstäjiä ja pahimpia rikollisia nämä skypeläiset. Miten ihmeessä en löysä Skypen sivuilta miten voin lopettaa "tilaukseni".

      • turhaa maksanut

        Minulle kävi samoin. Löysin kuitemkin jonkin osoitteen jostakin ja lähetin lopettamisesta ilmoituksen. Lopettivat heti joten tuskin rikollisia. Roistomaista kuitenkin on, että ilmoittavat peruutusosoitteen olevan pakettiesittelysivulla, missä sitä ei varmasti ole. Tai tarkistakaa!


    • envalitsenimimerkkiä

      Yritin lopettaa oman kokeilutilini ajat sitten, mutta laskut menevät automaattisesti tililtäni edelleen. Mistä ihmeestä tämä peruutetaan?

    • ärrrrrr

      minulla Skypeen kirjautuminen tapahtuu automaattisesti kun avaan hotmailin. Olen joskus vuosia sitten sitä käyttänyt. Ärsyttävää kun toiset sitten luulee että olen koko ajan skypessä, kun näkevät että "paikalla"!

    • tulipatehtyy

      kyseinen ongelma oli itselläkin mut rohkaisin ihteäni ja otin yhteyttä skypen asiakas palvelu chattiin siitä kyl tuli aikamoinen kokemus tällä englannin kielen taidolla hyväkun ees suomea osaa :D (kirjottaa) kunnon palikka enkkua ja sekin tais mennä ihan päin hanuria mut kyl lupas 30päivää ja hävii sit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe