hauska

kuva.

13

2586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naurattaa,

      varmaan niitä oikeen vannoutuneita Volvo miehiäkin,oli siinä sen verran oivallusta.

    • mikkooooo

      joo näin tuon gävlessä oli aika hauska..heh

      • volvomies...

        kyllä naurattaa.Jostain noita saa ostaa,toisessa
        versiossa pikkupoikaa pissii volvologon päälle!


      • Nimim. hyvä bisnes
        volvomies... kirjoitti:

        kyllä naurattaa.Jostain noita saa ostaa,toisessa
        versiossa pikkupoikaa pissii volvologon päälle!

        Please, kertokaa mulle mistä saa tilattua sen sikamakeen logon jossa Lassi kusee Volvon merkin päälle!!!


      • pensseli käteen
        Nimim. hyvä bisnes kirjoitti:

        Please, kertokaa mulle mistä saa tilattua sen sikamakeen logon jossa Lassi kusee Volvon merkin päälle!!!

        jos vaan pysyy,ei se niin vaikeeta ole miltä näyttää,tosin ei kaikki osaa ja kyllähän noita teippejä luulis löytyvän jostain Motonetistäkin.


    • sanon minä!

      .......

      • volvomies vai :)

        Jokainen joka on ajanut Volvolla tietää mistä puhun.


      • volvomies vai :) kirjoitti:

        Jokainen joka on ajanut Volvolla tietää mistä puhun.

        niin omalla henkilöautolla (200srj, 300srj ja 700 sarjalairilla), kuin työkseni FLC "pullakaappi", FL6 (12tonninen ja 14tonninen), FM7 (18 tonninen), FM9 (18tonninen) kuin FH16 (18tonninen ellen väärin muista).

        Kaikissa sama "vika", helkutin jäykkä kytkin.

        Scaniaa en oo hirveesti ajellu (Saabejahan ne on) vaan 99, 900, ja 9000. ja työkseni 98, sekä 134. kaikki samaa ikäluokkaa (84-90). ja väittäisin, että kyllä se volvo parempi on


      • scania puutavara..
        jannetin82 kirjoitti:

        niin omalla henkilöautolla (200srj, 300srj ja 700 sarjalairilla), kuin työkseni FLC "pullakaappi", FL6 (12tonninen ja 14tonninen), FM7 (18 tonninen), FM9 (18tonninen) kuin FH16 (18tonninen ellen väärin muista).

        Kaikissa sama "vika", helkutin jäykkä kytkin.

        Scaniaa en oo hirveesti ajellu (Saabejahan ne on) vaan 99, 900, ja 9000. ja työkseni 98, sekä 134. kaikki samaa ikäluokkaa (84-90). ja väittäisin, että kyllä se volvo parempi on

        autossa luki ohjaamon sivussa:Sade du Volvo..
        ja hevosen naurava turpa...


    • arv1

      hyvä oivallus :) Ja kaikille tiukkapipoille ja tosikoille, kyllä, ajan työkseni Volvolla.

      • ajamisessa

        mitään olekaan, itsekin joudun isännän FM9:llä sillon tällön töitä tekee.
        Mutta jos sanoo nauttivansa siitä, se on jo outoa ;)
        Kyllä kaanialla on paljon paremmat ajo-ominaisuudet.


      • Räppäri-Reiska
        ajamisessa kirjoitti:

        mitään olekaan, itsekin joudun isännän FM9:llä sillon tällön töitä tekee.
        Mutta jos sanoo nauttivansa siitä, se on jo outoa ;)
        Kyllä kaanialla on paljon paremmat ajo-ominaisuudet.

        että kaikilla näillä merkeillä on samat työt tuleet tehdyksi,usein vaan joku merkki, Volvo,Scania tai Sisu on sitten itselle tullut tutuksi ja siihen sitten luottaa,minulla se merkki on Sisu jota monet sanovat epäkelvoksi autoksi ja syykin on minulle selvä. Olen ajanut myös Volvoilla ja Scanioilla,kyllähän 30 vuodessa ehtii,kaikki ovat hyviä työkaluja ei niissä kovin isoja eroja ole,kaikilla pystyy hoitamaan kuljetushommat.


      • Asgo
        Räppäri-Reiska kirjoitti:

        että kaikilla näillä merkeillä on samat työt tuleet tehdyksi,usein vaan joku merkki, Volvo,Scania tai Sisu on sitten itselle tullut tutuksi ja siihen sitten luottaa,minulla se merkki on Sisu jota monet sanovat epäkelvoksi autoksi ja syykin on minulle selvä. Olen ajanut myös Volvoilla ja Scanioilla,kyllähän 30 vuodessa ehtii,kaikki ovat hyviä työkaluja ei niissä kovin isoja eroja ole,kaikilla pystyy hoitamaan kuljetushommat.

        Työkalu mikä työkalu.Kumma,että siitä tarvii täällä kinastella mikä on paras.Tarvii sitä tietty jollain koittaa sitä omaa egoaan täällä pönkittää.Kummaa vaan on se,ettei kukaan,kuka kehuu omaa työkaluaan täällä,niin uskalla kertoa missä tämä hänen niin ihmeellinen ja ylivoimaisen paras kuorma-auto on nähtävillä.Täällä vaan anonyyminä heitellään herjaa ja kehutaan omaansa.Aikuiset ihmiset??!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe