Osaisko joku ehdottaa jotain kirja- sarjaa, josta löytyis seikkailuja ja toimintaa????:) ps.myös mielellään ripaus romantiikkaa;DDD
Seikkailuja ja toimintaa?
joygril
3
201
Vastaukset
- ....
lue vaikka harry potterit
myös siskoni on noita kirjoi kannattaa lukee- Lue ne!!
Kannattaa lukea kaikki Agatha Chirstien kirjat! Niitä on paljon ja ne on tosi pitkiä! Mikä parasta ne on tosi hyviä..
- -eräs-
Olen itse famtasia kirjaliisuuden ystävä ja niissä usen on seikkailuja ja toimintaa. Itse olen lukenut mm. Redwallin tarut, Taru Sormusten Herrasta (TSH)-trilogian ja paljon muuta. Romantiikan nälkäiset voivat hakeutua Pernin lohokäärmeritareiden pariin. Lisää voi kysyä! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849