Rakkauden raunioilla

Rellutar

Rakkauden raunioilla

En pyydä anteeksi heikkouttani,
käperryn rakkauden raunioihin.

Kyvyttömyys kulkea ulos,
sokeus syntynyt
muurien murtuessa.
Siipirikkona nurkassa
raunioiden.

Ääni hukkunut
raunioiden pölyyn ja
murskeeseen.

Auringon paahteeseen
äänettä uuvun

väre hento sydämen lyönnin.

12

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runoilijatar

      että rakkauden raunioille voi pystyttää jotain pysyvää..sitten myöhemmin kun pöly on jo laskeutunut :)

      • Rellu

        tämä runo syntyi kun olin aallon
        pohjassa muutamia päiviä,
        olo tuntui silloin tuollaiselta.

        Onneksi sain ilmaa siipieni alle,
        ja pystyn jälleen hymyilemään.

        Kiitos sinulle ja kivaa viikonloppua.


    • Jeessmoke.

      Hymysi ja katseesi saivat
      minut pysähtymään
      kun näin sinut ensi kerran.
      Mutta minun on jatkettava matkaa.

      • Rellu

        olen raunioilla, voit pelastaa minut
        sieltä elämään.

        Kaipaan rakkautta ja hellyyttä.


    • lomalainen,,

      välityösi ... Hellyys ja tämä Rakkauden raunioilla, pidin niistä molemmista,
      kaukana toisistaan, vaan rakkaudesa joskus niin tuskallisen lähellä, liian lähellä.

      • Rellu

        kiitos.

        Niin, hellyys syntyi myönteisessä mielen-
        tilassa ja tämä taas, kun olin murheen
        laaksossa - niin se menee.

        Kiitos kun kävit taas kurkkaamassa, ja
        aurinkoa päivääsi.


    • Niin.. voiko asioita paremmin ilmaista...

      "Luen, luen, luen ja luulen ymmärtäväni,
      raunioista pölyt leppeä tuuli puhaltaa,
      seasta raunioiden,
      uusi elämä,
      uusi elämä varttaan nostaa,
      kyyneleet sitä kastelee,
      ystävän hymy,
      loistaa lailla auringon,
      se uuden elämän aloittaa,
      sitä läheisen rakkaus ravitsee,
      elämä kasvaa,
      voimistuu,
      kukoistaa".

      Näin...:) Haaveilija vaihteeksi linjoilla.

      • Rellu

        kiitos paljon sinulle.

        Tämä runo syntyi, kun olin todella maissa,
        ja se näkyy tekstissäkin.
        Elämä on niin kummallista, välillä pitää
        käydä todella alhaalla, että löytää
        uudelleen ilon ja hymyn.

        Kiva, kun olet linjoilla :D


    • Ansku-angel

      Ystävä rakas, meillähän on itse kullakin näitä huonoja päiviä välillä,,,se kuuluu elämään,kipeitä päiviä,kipua, tuskaa,,,
      kun keho kärsii niin sielu jalostuu,,,

      Kiitos runostasi, kauniisti kirjoitit :)

      • Rellu

        niinhän se on, kipupisteestä noustaan
        uuteen päivään ja rakkauteen.

        Kiitos likka, ja haleja sullekkin -
        oot rakas ystävä.


    • Lio-na

      olla joskus heikko ja tässä runossa kuvasit hyvin miltä tuntuu olla "rakkauden rauniolla", olen iloinen puolestasi (ja omasta) että jaksat kirjoittaa ja pikkuhiljaa nousta sieltä aallonpohjasta niin ja huomenta ison halin kera!

      • Rellu

        sinäkin olet tullut niin läheiseksi,
        kuin siskoksi konsanaan.
        Osaat kommentoida aina niin mieltä
        lämmittävästi, tulee hyvä mieli
        kommenteistasi.

        Hyvä on huomata, että nousin uudelleen
        ja pystyn kirjoittamaan, se on terapiaa
        sekin, kun saan jotenkin itseäni ilmaistua.

        Suuren suuri halaus ja lämmin kiitos,
        aurinkoista päivää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe