Rakkauden raunioilla
En pyydä anteeksi heikkouttani,
käperryn rakkauden raunioihin.
Kyvyttömyys kulkea ulos,
sokeus syntynyt
muurien murtuessa.
Siipirikkona nurkassa
raunioiden.
Ääni hukkunut
raunioiden pölyyn ja
murskeeseen.
Auringon paahteeseen
äänettä uuvun
väre hento sydämen lyönnin.
Rakkauden raunioilla
12
396
Vastaukset
- Runoilijatar
että rakkauden raunioille voi pystyttää jotain pysyvää..sitten myöhemmin kun pöly on jo laskeutunut :)
- Rellu
tämä runo syntyi kun olin aallon
pohjassa muutamia päiviä,
olo tuntui silloin tuollaiselta.
Onneksi sain ilmaa siipieni alle,
ja pystyn jälleen hymyilemään.
Kiitos sinulle ja kivaa viikonloppua.
- Jeessmoke.
Hymysi ja katseesi saivat
minut pysähtymään
kun näin sinut ensi kerran.
Mutta minun on jatkettava matkaa.- Rellu
olen raunioilla, voit pelastaa minut
sieltä elämään.
Kaipaan rakkautta ja hellyyttä.
- lomalainen,,
välityösi ... Hellyys ja tämä Rakkauden raunioilla, pidin niistä molemmista,
kaukana toisistaan, vaan rakkaudesa joskus niin tuskallisen lähellä, liian lähellä.- Rellu
kiitos.
Niin, hellyys syntyi myönteisessä mielen-
tilassa ja tämä taas, kun olin murheen
laaksossa - niin se menee.
Kiitos kun kävit taas kurkkaamassa, ja
aurinkoa päivääsi.
Niin.. voiko asioita paremmin ilmaista...
"Luen, luen, luen ja luulen ymmärtäväni,
raunioista pölyt leppeä tuuli puhaltaa,
seasta raunioiden,
uusi elämä,
uusi elämä varttaan nostaa,
kyyneleet sitä kastelee,
ystävän hymy,
loistaa lailla auringon,
se uuden elämän aloittaa,
sitä läheisen rakkaus ravitsee,
elämä kasvaa,
voimistuu,
kukoistaa".
Näin...:) Haaveilija vaihteeksi linjoilla.- Rellu
kiitos paljon sinulle.
Tämä runo syntyi, kun olin todella maissa,
ja se näkyy tekstissäkin.
Elämä on niin kummallista, välillä pitää
käydä todella alhaalla, että löytää
uudelleen ilon ja hymyn.
Kiva, kun olet linjoilla :D
- Ansku-angel
Ystävä rakas, meillähän on itse kullakin näitä huonoja päiviä välillä,,,se kuuluu elämään,kipeitä päiviä,kipua, tuskaa,,,
kun keho kärsii niin sielu jalostuu,,,
Kiitos runostasi, kauniisti kirjoitit :)- Rellu
niinhän se on, kipupisteestä noustaan
uuteen päivään ja rakkauteen.
Kiitos likka, ja haleja sullekkin -
oot rakas ystävä.
- Lio-na
olla joskus heikko ja tässä runossa kuvasit hyvin miltä tuntuu olla "rakkauden rauniolla", olen iloinen puolestasi (ja omasta) että jaksat kirjoittaa ja pikkuhiljaa nousta sieltä aallonpohjasta niin ja huomenta ison halin kera!
- Rellu
sinäkin olet tullut niin läheiseksi,
kuin siskoksi konsanaan.
Osaat kommentoida aina niin mieltä
lämmittävästi, tulee hyvä mieli
kommenteistasi.
Hyvä on huomata, että nousin uudelleen
ja pystyn kirjoittamaan, se on terapiaa
sekin, kun saan jotenkin itseäni ilmaistua.
Suuren suuri halaus ja lämmin kiitos,
aurinkoista päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683