Rakkauden raunioilla

Rellutar

Rakkauden raunioilla

En pyydä anteeksi heikkouttani,
käperryn rakkauden raunioihin.

Kyvyttömyys kulkea ulos,
sokeus syntynyt
muurien murtuessa.
Siipirikkona nurkassa
raunioiden.

Ääni hukkunut
raunioiden pölyyn ja
murskeeseen.

Auringon paahteeseen
äänettä uuvun

väre hento sydämen lyönnin.

12

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runoilijatar

      että rakkauden raunioille voi pystyttää jotain pysyvää..sitten myöhemmin kun pöly on jo laskeutunut :)

      • Rellu

        tämä runo syntyi kun olin aallon
        pohjassa muutamia päiviä,
        olo tuntui silloin tuollaiselta.

        Onneksi sain ilmaa siipieni alle,
        ja pystyn jälleen hymyilemään.

        Kiitos sinulle ja kivaa viikonloppua.


    • Jeessmoke.

      Hymysi ja katseesi saivat
      minut pysähtymään
      kun näin sinut ensi kerran.
      Mutta minun on jatkettava matkaa.

      • Rellu

        olen raunioilla, voit pelastaa minut
        sieltä elämään.

        Kaipaan rakkautta ja hellyyttä.


    • lomalainen,,

      välityösi ... Hellyys ja tämä Rakkauden raunioilla, pidin niistä molemmista,
      kaukana toisistaan, vaan rakkaudesa joskus niin tuskallisen lähellä, liian lähellä.

      • Rellu

        kiitos.

        Niin, hellyys syntyi myönteisessä mielen-
        tilassa ja tämä taas, kun olin murheen
        laaksossa - niin se menee.

        Kiitos kun kävit taas kurkkaamassa, ja
        aurinkoa päivääsi.


    • Niin.. voiko asioita paremmin ilmaista...

      "Luen, luen, luen ja luulen ymmärtäväni,
      raunioista pölyt leppeä tuuli puhaltaa,
      seasta raunioiden,
      uusi elämä,
      uusi elämä varttaan nostaa,
      kyyneleet sitä kastelee,
      ystävän hymy,
      loistaa lailla auringon,
      se uuden elämän aloittaa,
      sitä läheisen rakkaus ravitsee,
      elämä kasvaa,
      voimistuu,
      kukoistaa".

      Näin...:) Haaveilija vaihteeksi linjoilla.

      • Rellu

        kiitos paljon sinulle.

        Tämä runo syntyi, kun olin todella maissa,
        ja se näkyy tekstissäkin.
        Elämä on niin kummallista, välillä pitää
        käydä todella alhaalla, että löytää
        uudelleen ilon ja hymyn.

        Kiva, kun olet linjoilla :D


    • Ansku-angel

      Ystävä rakas, meillähän on itse kullakin näitä huonoja päiviä välillä,,,se kuuluu elämään,kipeitä päiviä,kipua, tuskaa,,,
      kun keho kärsii niin sielu jalostuu,,,

      Kiitos runostasi, kauniisti kirjoitit :)

      • Rellu

        niinhän se on, kipupisteestä noustaan
        uuteen päivään ja rakkauteen.

        Kiitos likka, ja haleja sullekkin -
        oot rakas ystävä.


    • Lio-na

      olla joskus heikko ja tässä runossa kuvasit hyvin miltä tuntuu olla "rakkauden rauniolla", olen iloinen puolestasi (ja omasta) että jaksat kirjoittaa ja pikkuhiljaa nousta sieltä aallonpohjasta niin ja huomenta ison halin kera!

      • Rellu

        sinäkin olet tullut niin läheiseksi,
        kuin siskoksi konsanaan.
        Osaat kommentoida aina niin mieltä
        lämmittävästi, tulee hyvä mieli
        kommenteistasi.

        Hyvä on huomata, että nousin uudelleen
        ja pystyn kirjoittamaan, se on terapiaa
        sekin, kun saan jotenkin itseäni ilmaistua.

        Suuren suuri halaus ja lämmin kiitos,
        aurinkoista päivää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe