Rakkauden raunioilla
En pyydä anteeksi heikkouttani,
käperryn rakkauden raunioihin.
Kyvyttömyys kulkea ulos,
sokeus syntynyt
muurien murtuessa.
Siipirikkona nurkassa
raunioiden.
Ääni hukkunut
raunioiden pölyyn ja
murskeeseen.
Auringon paahteeseen
äänettä uuvun
väre hento sydämen lyönnin.
Rakkauden raunioilla
12
396
Vastaukset
- Runoilijatar
että rakkauden raunioille voi pystyttää jotain pysyvää..sitten myöhemmin kun pöly on jo laskeutunut :)
- Rellu
tämä runo syntyi kun olin aallon
pohjassa muutamia päiviä,
olo tuntui silloin tuollaiselta.
Onneksi sain ilmaa siipieni alle,
ja pystyn jälleen hymyilemään.
Kiitos sinulle ja kivaa viikonloppua.
- Jeessmoke.
Hymysi ja katseesi saivat
minut pysähtymään
kun näin sinut ensi kerran.
Mutta minun on jatkettava matkaa.- Rellu
olen raunioilla, voit pelastaa minut
sieltä elämään.
Kaipaan rakkautta ja hellyyttä.
- lomalainen,,
välityösi ... Hellyys ja tämä Rakkauden raunioilla, pidin niistä molemmista,
kaukana toisistaan, vaan rakkaudesa joskus niin tuskallisen lähellä, liian lähellä.- Rellu
kiitos.
Niin, hellyys syntyi myönteisessä mielen-
tilassa ja tämä taas, kun olin murheen
laaksossa - niin se menee.
Kiitos kun kävit taas kurkkaamassa, ja
aurinkoa päivääsi.
Niin.. voiko asioita paremmin ilmaista...
"Luen, luen, luen ja luulen ymmärtäväni,
raunioista pölyt leppeä tuuli puhaltaa,
seasta raunioiden,
uusi elämä,
uusi elämä varttaan nostaa,
kyyneleet sitä kastelee,
ystävän hymy,
loistaa lailla auringon,
se uuden elämän aloittaa,
sitä läheisen rakkaus ravitsee,
elämä kasvaa,
voimistuu,
kukoistaa".
Näin...:) Haaveilija vaihteeksi linjoilla.- Rellu
kiitos paljon sinulle.
Tämä runo syntyi, kun olin todella maissa,
ja se näkyy tekstissäkin.
Elämä on niin kummallista, välillä pitää
käydä todella alhaalla, että löytää
uudelleen ilon ja hymyn.
Kiva, kun olet linjoilla :D
- Ansku-angel
Ystävä rakas, meillähän on itse kullakin näitä huonoja päiviä välillä,,,se kuuluu elämään,kipeitä päiviä,kipua, tuskaa,,,
kun keho kärsii niin sielu jalostuu,,,
Kiitos runostasi, kauniisti kirjoitit :)- Rellu
niinhän se on, kipupisteestä noustaan
uuteen päivään ja rakkauteen.
Kiitos likka, ja haleja sullekkin -
oot rakas ystävä.
- Lio-na
olla joskus heikko ja tässä runossa kuvasit hyvin miltä tuntuu olla "rakkauden rauniolla", olen iloinen puolestasi (ja omasta) että jaksat kirjoittaa ja pikkuhiljaa nousta sieltä aallonpohjasta niin ja huomenta ison halin kera!
- Rellu
sinäkin olet tullut niin läheiseksi,
kuin siskoksi konsanaan.
Osaat kommentoida aina niin mieltä
lämmittävästi, tulee hyvä mieli
kommenteistasi.
Hyvä on huomata, että nousin uudelleen
ja pystyn kirjoittamaan, se on terapiaa
sekin, kun saan jotenkin itseäni ilmaistua.
Suuren suuri halaus ja lämmin kiitos,
aurinkoista päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419