Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

VINKKI ! ! !

mmmmm....

Itse vietän välivuoden ja haluan lähteä ulkomaille "laajentamaan maailmankuvaa" ;)

Jos et vieläkään tiedä, mitä haluaisit tehdä seuraavana vuonna, harkitse lukuvuoden kestävää espanjankielenkurssia Málagan yliopistossa! ! !

Linkki: http://www.uma.es/ofertaestudios/iextranjeros.html

Perustiedot kurssista
Hinta: 1696€
Kesto: 2.10.2006 -18.5.2007

Kurssiin osallistuva saa osallistua kaikkeen yliopiston järjestämään toimintaan ja luennoille. He järjestävät myös erilaisa matkoja kaupungissa yms...

Asumisen saa helpoiten järjestettyä jossain yliopiston asuntolassa luulisin.

Ilmottakaa jos olette kiinnostuneita, ok?? Olisi mukava tietää onko muita suomalaisa lähdössä :)

5

1603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjepjep

      Kurssi päättyy juuri oikeaan aikaan -jää hyvin aikaa lukea pääsykokeisiin, jos sellaiset ovat vielä vastassa!

    • minää

      Paljonkohan asuntolassa asuminen tulisi maksamaan tuon vuoden aikana?

      Kuulostaa kivalta, mutta väkisinkin tulee mieleen se huikea rahanmeno... Millä tuon rahoittaisin? O__o

      • mmmm...

        Niin, minäkin kauhistelen sitä rahankulua. Eläminen on kuitenkin kallista kaikkialla. Ihan samalla tavalla joutuisin Suomessa maksamaan asumisesta ja ruoasta. Erona tässä on tietenkin se, että kelalta ei taida paljon tukea saada. Työttömyyskorvausta tietenkin, mutta se on niiiin pieni summa. En usko, että ulkomailla asumiseen saa tukea?? En ole ottanut selvää vielä.

        Olen tehnyt töitä ja säästöistä liikenee rahaa kurssiin ja lentolippuihin sekä osaan elämisestä. Vanhempani lupasivat auttaa ruoan ja asumisen kanssa, jos eivät rahat riitä.

        Otan selvää noista majoituksista ja informoin sitten!!!!!!

        En tule erityisen varakkaasta perheestä, mutta olen ajatellu asian näin -Raha on vaan rahaa. Sitä ei pysty vertaamaan niihin kokemuksiin, joita reissulta saa. Nyt mulla on täydellinen mahdollisuus tehdä jotain ihan erilaista, miksi en sitä käyttäisi?

        Rahoituksen saa aina jotenkin hoidettua. Voihan sitä ottaa vaikka lainaa. Itse en ehkä siihen ryhtyisi, mutta ei mikään mahdoton idea.


      • dudededed
        mmmm... kirjoitti:

        Niin, minäkin kauhistelen sitä rahankulua. Eläminen on kuitenkin kallista kaikkialla. Ihan samalla tavalla joutuisin Suomessa maksamaan asumisesta ja ruoasta. Erona tässä on tietenkin se, että kelalta ei taida paljon tukea saada. Työttömyyskorvausta tietenkin, mutta se on niiiin pieni summa. En usko, että ulkomailla asumiseen saa tukea?? En ole ottanut selvää vielä.

        Olen tehnyt töitä ja säästöistä liikenee rahaa kurssiin ja lentolippuihin sekä osaan elämisestä. Vanhempani lupasivat auttaa ruoan ja asumisen kanssa, jos eivät rahat riitä.

        Otan selvää noista majoituksista ja informoin sitten!!!!!!

        En tule erityisen varakkaasta perheestä, mutta olen ajatellu asian näin -Raha on vaan rahaa. Sitä ei pysty vertaamaan niihin kokemuksiin, joita reissulta saa. Nyt mulla on täydellinen mahdollisuus tehdä jotain ihan erilaista, miksi en sitä käyttäisi?

        Rahoituksen saa aina jotenkin hoidettua. Voihan sitä ottaa vaikka lainaa. Itse en ehkä siihen ryhtyisi, mutta ei mikään mahdoton idea.

        Kyllä espaniassa on hintataso huomattavasti alhasempi kun täällä suomessa, koska ihmiset myös tienaavat vähemmän rahaa espaniassa kuin suomessa, että ei ole eläminen ihan niin kallista kuin suomessa.


      • mmmm... kirjoitti:

        Niin, minäkin kauhistelen sitä rahankulua. Eläminen on kuitenkin kallista kaikkialla. Ihan samalla tavalla joutuisin Suomessa maksamaan asumisesta ja ruoasta. Erona tässä on tietenkin se, että kelalta ei taida paljon tukea saada. Työttömyyskorvausta tietenkin, mutta se on niiiin pieni summa. En usko, että ulkomailla asumiseen saa tukea?? En ole ottanut selvää vielä.

        Olen tehnyt töitä ja säästöistä liikenee rahaa kurssiin ja lentolippuihin sekä osaan elämisestä. Vanhempani lupasivat auttaa ruoan ja asumisen kanssa, jos eivät rahat riitä.

        Otan selvää noista majoituksista ja informoin sitten!!!!!!

        En tule erityisen varakkaasta perheestä, mutta olen ajatellu asian näin -Raha on vaan rahaa. Sitä ei pysty vertaamaan niihin kokemuksiin, joita reissulta saa. Nyt mulla on täydellinen mahdollisuus tehdä jotain ihan erilaista, miksi en sitä käyttäisi?

        Rahoituksen saa aina jotenkin hoidettua. Voihan sitä ottaa vaikka lainaa. Itse en ehkä siihen ryhtyisi, mutta ei mikään mahdoton idea.

        Et taida saada työttömyyskorvausta kun olet ulkomailla. Tuolloinhan et olisi työmarkkinoillakaan Suomessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe