Keskikesän aurinko lämmittää mukavasti kierrellessäni markkinapaikalla. Tarkastelen kiinnostuneena lavoilla myynnissä olevia orjia ja varsinkin orjattaria. Me orjalavojen ympärillä kiertelevät ostajat voimme halutessamme hakea virvoittavaa juomaa aukion laidalta, mutta lavoilla olevat orjat eivät voi uneksiakaan moisesta. Orjilla on kauloissaan rautaiset kaulapannat, joihin kiinnitetyillä paksuilla ketjuilla heidät on kahlittu tukeviin puupölkkyihin. Myynnissä olevilla miesorjilla on vartalonsa peittona vain hyvin niukka lannevaate, naispuolisilla orjattarilla sen lisäksi kankaanpalanen rintojensa peittona. Kokeneet orjakauppiaat tietävät, että lähes alaston vartalo kiinnittää parhaiten ostajien huomion. Jokaisella lavalla on myynnissä vain yksi ihminen kerrallaan.
Harhaileva katseeni pysähtyy erään lavan kohdalla. Siellä myynnissä olevan nuoren orjattaren sorja vartalo kiinnittää monen muunkin miehen huomion. Kaunis orjatar huomaa tuijotukseni. Hän painaa katseensa hetkeksi maahan hämillään, mutta nostaa sitten leukansa ylpeästi ylös ja katsoo takaisin minuun päin melkeinpä halveksuvan näköisenä. Kauppias havaitsee mahdollisen asiakkaan ja nykäisee kahleesta niin, että orjatar kääntyy paremmin näkyville minun suuntaani.
Nousen lavalle ja menen myynnissä olevan naisen luokse tutkiskellen samalla hänen vartaloaan katseellani. Kauppias alkaa kalkattaa myyntipuhettaan.
- Hyvä kaunis orjatar, ei mitään vammoja tai tauteja. Nuori ja hyvässä kunnossa. Todella hyvä kaikenlaiseen työntekoon ja palvelukseen.
- Haluaisin tutkia häntä tarkemmin.
Kauppias riuhtaisee tottuneesti orjattaren ylävartaloa peittävän kankaan tämän yltä, niin että rinnat ovat hetkessä paljaina, ja avaa sitten tämän lannevaatteen nyörit, jolloin sekin vaatekappale putoaa maahan naisen jalkojen juureen. Orjatar on nyt täysin alasti. Monet torilla kiertelevät miehet hidastavat askellustaan lavan kohdalla, useat pysähtyvät kokonaan orjattaren alastoman vartalon nähdessään.
Ojennan käteni ja alan puristella tutkivasti orjattaren paljaita rintoja. Kullini heräilee väkisinkin jalkovälissäni ja alkaa nousta nytkähdellen ylöspäin, kun sormenpääni vaeltavat tytön povella. Orjattaren kasvot punertuvat, mutta hän ei laske katsettaan, vaan katsoo minua silmät sanatonta inhoa viestittäen, kun kourin hänen terhakkaan pystyjä rintojaan yrittäen kiihottumisestani huolimatta näyttää välinpitämättömältä. Minua nuoren naisen häpeän ja suuttumuksen sekainen katse miellyttää. Useimmat orjat on perinpohjaisella ruoskimisella koulutettu täysin apaattisiksi ja tottelevaisiksi, mikä on tietenkin käytännöllistä, mutta melkoisen tylsää. Ainakin tällä orjattarella on vielä jäljellä oma tahtonsa ja ylpeytensä. Viittaan merkin kädelläni, ja orjakauppias kiskaisee rajusti kaulaan kiinnitetystä kahleesta niin, että orjatar kääntyy selin minuun päin. Tytön suusta pääsee pieni tuskaisa vingahdus, kun kauppiaan raju kiskaisun seurauksena metallipanta nirhaisee hänen kaulaansa.
Tartun orjattaren alastomiin pakaroihin ja hivelen niitä häpeilemättömästi. Kaluni jäykistyy lopullisesti ja sojottaa vaativana viittani alla. Huomioni kiinnittyy siihen, että tytön selässä näkyy vain pari punertavaa piiskanjälkeä. Kauppias huomaa kiinnostuneen katseeni.
- Hän on ollut orjana vasta suhteellisen vähän aikaa. Oli omassa kotimaassaan jonkinlainen jalosukuinen, ennen kuin styygialaiset valtasivat sen ja myivät kaikki ylimykset orjakauppiaille.
Se selittääkin paljon. Tytön vaalea iho on puhdas ja hyvin hoidettu, se ei ole korventunut raskaassa peltotyössä. Nykyisestä orjan asemastaan huolimatta hänen katseessaan on yhä ylimyksille tyypillistä ylpeyttä ja omanarvontuntoa.
- Paljonko pyydätte hänestä?
Orjakauppias ilmoittaa hinnan, joka on todella suuri yhdestä orjattaresta. Samalla hinnalla saisi hyvän ratsun, tai asunnon torin lähistöltä. Mutta tytön kauniit kasvot, naisellinen vartalo ja silmien uhmakas tuike miellyttävät minua suuresti. Kaivan rahakukkaroni esille ja lasken tarvittavan määrän kultakolikoita kauppiaan eteen. Tämä latoo ne nopeasti omaan säilöönsä ja luovuttaa minulle sitten orjattaren kahleiden avaimet.
Orjatar saa pukea vaatteensa uudelleen ylleen, minkä hän onnistuu tekemään yllättävän arvokkaan näköisenä, vaikka kymmenkunta miestä tuijottaa hänen kurvikkaita muotojaan lavan reunoilla. Kun niukka, likaiseksi tahriintunut lannevaate ja rintoja peittävä rääsy ovat taas hänen päällään, tartun kiinni kahleesta ja alan johdattaa häntä kohti merkitsemispaikkaa, jossa omistusoikeuteni tyttöön lopullisesti sinetöidään. Merkitsijä kuumentaa jo polttorautaa hehkuvassa tulipesässä. Kun saavumme paikalla, vantteran lihaksikas mies osoittaa puupölkkyyn kiinnitettyä kahletta.
- Laita kädet tuohon, orja.
Tyttö ei heti tottele. Tartun itse kiinni hänen käsistään ja vedän ne kiinni kahlepenkkiin merkitsijän auttaessa. Orjatar mulkaisee minuun silmät kiukusta säkenöiden. Merkitsijä tarttuu polttoraudan kädensijaan, nostaa hehkuvan kuuman raudan ahjosta ja painaa sen vasten penkkiin kahlitun tytön olkavartta. Tyttö parkaisee tuskasta, kun poltinrauta kärventää nimisymbolini hänen olkaansa. Merkitsijä pudottaa saman tien raudan pois ja kaataa jääkylmää vettä tytön olkapäälle lievittääkseen kipua. Tarkoitushan ei ole kiduttaa orjaa, vaan ainoastaan varmistaa, että hän itse ja kaikki muut tietävät, kenen omistama hän on. Ikävä mutta välttämätön toimenpide. Merkitsijä vapauttaa tytön toisen käden, ja tämä painaa sen välittömästi polttomerkin päälle, joka on lopullisesti tehnyt hänestä minun yksityisomaisuuttani. On aika lähteä kotiin.
Saavuttuamme kaupungin laidalla sijaitsevaan suureen talooni johdatan uuden leikkikaluni suoraan makuuhuoneeseen. Orjattarella on toki paljonkin tehtävää: siivousta, ruoan laittamista ja sen sellaista. Mutta ensin tytölle on muuta käyttöä.
- Ala riisuuntua. Kaikki vaatteet pois.
Haluan tarkastella sitä, mikä nyt kuuluu minulle. Orjattareni tarttuu vaatteidensa nyöreistä alkaen vastentahtoisesti ja hidastellen riisuuntua. Ylävartaloa peittänyt kangas putoaa lattialle paljastaen nuoren naisen terhakkaat rinnat. Naisen käsi pysähtyy.
- Alaosa myös. Jalkovälisikin on nyt minun omaisuuttani. Haluan sen paljaana eteeni katseltavaksi.
Nainen tuhahtaa hiljaa, mutta ei voi muuta kuin tarttua lannevaatteensa nyöristä ja vetää sen auki niin, että vaate tipahtaa lattialle. Alaston nuori naisvartalo näyttää niin kiihottavalta makuuhuoneeni himmeässä valaistuksessa. Irrotan hänen kahleensa, mutta jätän paikoilleen orjatytön kaulan ympärille lukitun rautaisen pannan.
Alan vuorostani riisua omia vaatteitani. Varallisuudestani huolimatta en ole koskaan antanut itseni laiskistua, kuten niin monille menestyneille miehille käy. Sotatantereilla ja raskailla metsästysretkillä raudanlujiksi muovautuneet ylävartaloni lihakset vetävät väkisinkin naisen silmiä puoleensa, kun pudotan omat vaatteeni lattialle. Orjatar ei tietenkään haluaisi paljastaa kiihtymystään, mutta kuulen silti hänen hengähtävän hieman nopeammin, kun pudotan housuni alas ja jalkovälissäni jäykkänä pystyssä seisova suurikokoinen kullinvarsi piirtyy hänen silmiensä eteen. Käännyn hetkeksi ympäri ripustaakseni vaatteeni seinäkoukkuun, ja samalla esitelläkseni naiselle tiukkoja pakaroitani. Nautin itsekseni aistiessani hänessä nousevan kiiman. Orjatar ei ole varmasti ollut miehen kanssa sen jälkeen, kun hänen makea ylimyksettären elämänsä vaihtui alistettuun orjuuteen.
- Mene vuoteelle ja levitä jalkasi valmiiksi herraasi varten.
Tyttö epäröi jälleen hetken, mutta ymmärtää, ettei hänellä ole vaihtoehtoja. Eikä hän ehkä haluakaan olla tottelematta. Kun asettaudun vuoteelle hänen jalkojensa väliin ja alan työntää jäykkänä seisovaa kaluani häneen, tunnen orjattareni jalkovälissä sykkivän pillun kiihottuneen märkyyden. Sitä hän ei voi mitenkään peitellä, vaikka ei varmastikaan olisi halunnut minun tietävän asiasta.
- Sinähän taidat pitää tästä. Orjattaren tussusi on aivan kostea...
Työnnyn väkevästi tytön sisään. Kovana seisova sauvani painautuu syvälle tytön jalkovälin märkään vakoon, kun alan nussia orjatartani. Hänen märkä pillunsa on nyt minun henkilökohtaista omaisuuttani ja käytän sitä suurella mielihyvällä.
Orjatorilta ostamani nartun ensimmäisen käyttökerran jälkeen on tarpeen saada hieman virvoittavaa juotavaa. Orjatar palvelee minua kaulapantaansa lukuun ottamatta alastomana tarjoillen käskyni mukaisesti viiniä. Nautiskelen orjattaren alastomuuden suomasta näkymästä samalla, kun siemailen juomaani.
- Seuraavaksi saat esiintyä minulle, huora.
Tyttö katsoo minua silmät loimuten.
- Vaikka minut on väkipakolla myyty teille orjaksi, en ole huora enkä koskaan tule olemaan.
Heilautan muka välinpitämättömästi kättäni.
- Alat nyt kuitenkin tanssia herrasi iloksi. Se kuuluu jokaisen orjattaren velvollisuuksiin, kuten varmasti tiedät.
Tyttö kääntyy selin minuun päin ja alkaa pyörittää hitaasti alastonta takamustaan. Hän kumartuu hieman ja antaa pakaroidensa keinua kiihottavasti, ja levittää jalkojaan niin, että saatan nähdä tussun vilaukselta jalkovälissä. Kaluni seisoo pian aivan jäykkänä katsellessani orjatytön viettelevää liikehdintää samalla, kun siemailen viiniä pikaristani. Hän kääntyy takaisin minun suuntaani, lantio keinahtelee tarjoten pillua katsottavakseni. Kiinteät paljaat rinnat värähtelevät vartalon liikkeiden tahdissa.
Orjattaren eroottinen tanssi silmieni edessä näyttää kiihottavan häntä itseäänkin ja tytön nänninnypykät kovettuvat. Työnnän käteni jalkoväliini ja sormeni hakeutuvat kullin kovettuneelle rungolle. Alan sivellä sitä ensin kevyesti. Tartun sitten kiinni kalustani kunnollisella otteella, ja alan liikuttaa kättäni sen vartta pitkin hitaasti ihaillen tytön kiihottavasti kiehnäävää notkeaa vartaloa. Orjatar työntää oman sormensa jalkoväliinsä. Hänen kiemurtelunsa muuttuu entistäkin kiihkeämmäksi sormen liikahdellessa pilluvaossa. Laukeamme melkein yhtä aikaa omien käsiemme tarjoamaan euforiaan.
Palauduttuani tähän maailmaan tarkastelen uudelleen orjattaren alastonta naiseutta. Hän katsoo muualle, ehkä vähän häpeissäänkin siitä, miten kiihottui esiintyessään isännälleen. Kaluni nytkähtelee jo uudelleen ylöspäin. Orjatar punastuu silmäillessäni häntä avoimen röyhkeästi.
- Sinä taisit nauttia siitä, huora. Pillusi kastui oikein kunnolla siitä ilosta, että sait esitellä sitä uudelle herrallesi.
Tytön punastuminen syvenee. Olin siis oikeassa. Nousen ylös tuoliltani.
- Nyt saat antaa minulle lisää nautintoa. Tule tänne ja polvistu tuohon eteeni.
Tyttö tottelee nöyrästi. Kun hän laskeutuu polvilleen eteeni ja katsahtaa varovaisesti ylöspäin minuun päin, kaluni on noussut taas seisomaan kovana sauvana.
- Ota kullini suuhusi ja ala imeä sitä.
Tämä on tietenkin pieni riski. Tytöllä on sentään hampaat suussaan. Mutta orjakauppiaat ovat tehneet työnsä hyvin, ja tyttö on jo omaksunut uuden asemansa orjattarena, jolle valtiaan jokainen toive on laki. Tyttö työntää päätään eteenpäin ja kaluni on pian hänen suussaan. Orjatar alkaa palvella minua. Hän imee suuhunsa työnnettyä isokokoista kalua palvoen huulillaan sen kivenkovaa vartta. Korahtelen mielihyvästä pehmeiden huulten ja kerkeästi liikahtelevan kielen kiihottaessa kulliani. Lopulta paine sisälläni käy sietämättömäksi ja purkaudun osittain orjattaren päälle.
-Hienoa, sinähän imet miehen kalua yhtä innokkaana kuin kaupungin kalleimpien huoratalojen naiset. Saisin hyvän hinnan, jos möisin sinut johonkin bordelliin käytettäväksi.
Tyttö katsoo minua silmissään jälleen tuttu itsetietoinen katse.
- Minusta voidaan tehdä orja, mutta ei ikinä huoraa.
Katselen tyttöä mietteliäästi. Tytön itsepäisyys on kiihottavaa. Hänen taltuttamisensa tulee olemaan nautinto. Oikealla käsittelyllä vikuroiva hevonenkin muuttuu tottelevaiseksi ratsuksi. Tietenkin kouluttajan on silloin oltava valmis käyttämään myös piiskaansa.
Lähden kohti asuntoni kellaritiloja antaen orjattarelle käskyn seurata mukanani. Avaan paksun puisen oven ja johdatan hänet ikkunattomaan kellarikammioon, jonne lepattavat kynttilät luovat hämärän, melkeinpä aavemaisen valaistuksen. Huoneen seinille kiinnitetyissä koukuissa on erilaisia käyttökelpoisia esineitä, joilla voin opettaa hänelle tarvittavaa tottelevaisuutta. Huoneen keskellä katosta roikkuu kaksi vankkaa kahletta. Ohjaan tytön suoraan niiden alapuolelle. Sitten tartun riuskasti kiinni orjattaren ranteesta ja kiskaisen hänen vasemman kätensä ylös. Pian ranne on kiinni katosta roikkuvassa metallikahleessa. Toinen käsi saa saman kohtelun. Säädän kahleet sopivaan asentoon, niin että tyttö riippuu kahleissa jalat juuri ja juuri maata koskettaen, vartalo täysin avuttomana ja suojattomana.
Tyttö seisoo huoneen keskellä alastomana kädet ylhäälle lukittuina, jalat hädin tuskin maahan koskettaen. Rimpuilu on täysin hyödytöntä, lujat ja paksut rautakahleet eivät anna senttiäkään periksi, ja hän tietää sen itsekin. Otan käteeni seinällä kerällä roikkuvan piiskan ja tuon sen rauhallisesti kävellen huoneen keskelle. Näytän sitä tytölle lähes juhlallisesti. Piiskassa on hopeoitu kahva, joka on muotoiltu juuri käteeni sopivaksi. Mustaan nahkaruoskaan on nyöritty pieniä solmukohtia kivun maksimoimiseksi. Piiskan taipuisa siima on valmiina rankaisemaan tottelematonta narttua. Heilautan piiskaa kerran orjattareni silmien edessä, ja se halkoo ilmaa ilkeästi suhahtaen. Hänen kasvonsa kalpenevat. Kumarrun naisen puoleen.
- Sinä hemmoteltu pikku narttu et ole tainnut vielä kertaakaan elämässäsi maistaa kunnolla piiskaa. Se mitä koit orjakauppiaiden taholta ja orjamarkkinoilla, oli pelkkää puolivillaista läpsyttelyä. Tämä on aito styygialainen kurituspiiska. Sen avulla sinulle opetetaan nyt orjattarelle soveliasta nöyryyttä ja kuuliaisuutta, ja ennen kuin olemme lopettaneet, sinä vielä rukoilet, että voisit kutsua itseäsi huoraksi. Tämä on omaksi parhaaksesi. Kiitä minua mielessäsi jokaisen iskun jälkeen.
Siirryn tytön selän taakse. Hän jännittää vartaloaan ja puree hampaansa yhteen valmistautuen vastaanottamaan sen, mihin ei voi valmistautua. Nuori orjatar on suojattomana edessäni, kädet korkealle pään yläpuolelle kahlittuina ja nuori solakka vartalo aivan alastomana. Heilautan piiskaa vielä kerran ilmassa harjoitusmielessä. Piiska suhahtaa vihaisesti ja tyttö värähtää kahleissaan, mutta rentoutuu sitten hieman, kun ruoskanvarsi ei lävähdäkään hänen selkäänsä vasten. Puristan tiukasti piiskan kädensijasta, ja lähetän sen rivakalla kädenheilautuksella uudelleen ilmojen halki nopeaan, julmaan iskuun ja nautin täysin siemauksin, kun piiska iskeytyy armottoman rajusti tytön paljaaseen selkään äänekkäästi mäjähtäen. Kipu on varmasti raastava. Tyttö nytkähtää voimakkaasti kahleissaan iskun voimasta ja hänen suustaan pääsee tuskaisa ynähdys. Mutta ei huutoa, siitä minun on pakko kunnioittaa tyttöä.
- Oletko huora?
Tyttö vastaa urheasti, vaikka ääni vavahtaa hänen puhuessaan.
- En ikinä!
Kullini seisoo kovana sadistisesta nautinnosta, kun heilautan piiskan uudelleen matkaan. Se viuhuu myrkyllisesti ilmojen halki ja sivaltaa suoraan naisen paljaille pakaroille. Orjattaren suusta pääsee edellistä kovempi tuskan ähkäisy. Punoittava juova jää pakaroille merkiksi osumasta, aivan kuten tytön selkäänkin. Kolmannen raipaniskun suuntaan oikeaan kylkeen. Iskuihin ei voi tottua. Ne eivät helpotu, vaan pahenevat sitä mukaa, kun ne raiskaavat suojatonta vartaloa. Kahta edellistäkin iskukohtaa kirveltää varmasti pahasti ja orjatyttö vinkaisee äänekkäästi tuskaisena. Neljäs isku vasempaan kylkeen pakottaa hänet lopulta huutamaan ääneen.
- Oletko huora?
Tyttö yrittää säilyttää ylpeytensä rippeet. Näen miten tuskan kyyneleet virtaavat vuolaina hänen poskillaan. Vastauksessa ei ole enää mitään uhmakkuutta, se on pelkkä nyyhkäisy.
- ...En...
Lähetän matkaan lisää ruoskaniskuja, jotka lävähtelevät pitkin orjattaren selkään, takamusta ja kylkiä. Tytön iholle piiskaamisen aikana kihoava suolainen hiki tekee hänen alastoman vartalonsa liukkaaksi, mutta ruoska ei erehdy tai lipsu kertaakaan armottomassa työssään. Tyttö huutaa, melkeinpä kirkaisee nyt tuskissaan jokaisen iskun jälkeen. Hän yrittää epätoivoisesti kiskoa ranteitaan pois kahleista, jotka eivät tietenkään hievahdakaan. Orjatar kiemurtelee ja vääntelehtii avuttomana kahleissaan ruoskan sivaltaessa yhä uudelleen hänen paljasta selkäänsä ja takamustaan. Epätoivoiset yritykset välttää piiskaniskut ovat täysin hyödyttömiä. Jokainen isku aikaansaa lisää tuskanhuutoja. Lopulta kuulen orjattareni huulilta heikon, anelevan äänen.
- Älä enää, se sattuu. Sattuu...
- Oletko huora?
Hetken hiljaisuus, sitten vastaus tulee hyvin hiljaa.
- Olen.
- Mikä sinä olet, kerro herrallesi.
- Minä... minä olen huora.
- Uudelleen. Vastaa kunnolla.
Tytön ääni kohoaa. Hiljainen nyyhkyttävä ääni muuttuu melkeinpä kiljaisuksi, joka nousee kyynelten tahrimilta kasvoilta.
- Minä olen huora, minä olen huora, huora, huora...
Lasken uuteen lyöntiin valmistautuneen piiskakäteni alas ja hymyilen.
- Kyllä minä sinua uskon. Odotapa hetki, niin päästän sinut alas siitä, pikku huora.
Nyyhkytys loppuu hiljalleen, ja tyttö kuivaa kädellään silmänalusiaan, kun annan hänen toipua hieman kidutuksestaan.
- Piiskan heiluttaminen on kovaa työtä. Kaada minulle hiukan lisää viiniä, huora.
Tyttö tottelee välittömästi. Hän on nyt todella nöyrä ja tottelevainen huora. Piiskan pelko on viisauden alku.
Kaluni on mieltäni kiihottavan julman piiskaamisen ansiosta noussut kovana sojottaen pystyasentoon. Osoitan kellarin lattiassa olevaa metallirengasta.
- Käy tuon ylle kontallesi.
Orjatar tottelee niin kuin hänen kohtalonsa on. Työnnän naisen pään puoliväkisin lähemmäs lattiassa olevaa metallirengasta, ja kytken sitten hänen kaulapantansa lattiarenkaaseen. Tytön pää on näin kahlittuna vain muutaman sentin päähän lattiasta hänen ollessaan siinä polvillaan, eikä hän pysty nostamaan päätään ylöspäin, vaan voi vain katsella lattiaa silmiensä edessä. Kiinnitän myös hänen nilkkansa jalkoja levittäviin kahleisiin niin, että tytön jalat ovat harallaan ja hän on lattialla kontallaan, pylly pystyssä ja pillu niin alttiina käytettäväksi. Tartun kiinni hänen takapuoleensa molemmin käsin hänen pyllistäessään edessäni. Hivelen kiinteitä, täyteläisiä pakaroita, puristan käteni niiden päälle ja tunnustelen omaisuuttani.
- Jalat leveämmälle ja tussu paljaaksi nyt heti.
Orjatar levittää jalkojaan niin paljon kuin nilkkoihin kiinnitetyt kahleet sallivat, ja hänen pillunsa tarjoutuu minulle entistäkin paremmin. Työnnän etusormeni tussuvakoon ja alan liikutella sitä siellä. Pyöritän sormeani hetken aikaa kuumana käyvässä tussussa ja vedän sen sitten ulos. Naisen kasvoja ei näy kaulapannan kiinnitettyä hänen päänsä melkein lattianrajaan kiinni. Näen edessäni vain piiskaniskujen jäljiltä mukavasti punoittavat pyöreät pakarat naisen odottaessa peppu pystyssä, sekä raippani niinikään rankaiseman selän. Tyttö joutuu nukkumaan vielä monena yönä vatsallaan, ajattelen tyytyväisenä kurituksen jälkiin.
Pudottaudun polvilleni tytön taakse. Kaluni seisoo niin kovana, isona ja vaativaisena, kun alan hitaasti työntää sitä naisen jalkovälissä sykkivään pilluvakoon, joka on valmiina tarjoamaan herralleen ja valtiaalleen nautintoa. Työnnän mulkkuni syvälle nuoren orjattaren tussuun. Tunnen miten kaluni varsi työntyy yhä pidemmälle samalla, kun naisen pillun seinämät puristavat sitä joka puolelta. Vedän lantiotani hieman taaksepäin ja sitten työnnyn uudelleen sisään. Nussiessani naista takaapäin rajuilla, voimakkailla työnnöillä hieron samalla hänen ruoskittuja pakaroitaan ja puristelen niitä himokkaasti. Nainen voihkii tuskan ja mielihyvän sekoittuessa hänessä.
Orjattareni yrittää vaistomaisesti nostaa päätään pystyyn pannessani häntä, mutta armoton rautakahle pysäyttää yrityksen. Kaulan ympärille lukittu rautapanta pitää tytön pään nöyrästi lähellä lattianpintaa. Kumarrun hieman lähemmäksi ja melkeinpä murahdan nartulle nussiessani häntä.
- Tästähän sinä pidät, kuumapilluinen huora.
Nainen inahtelee työntöjeni tahdissa vastaamatta mitään.
Lopulta olen valmis ja purkaudun orjattaren sykkivään jalkoväliin. Rojahdan melkein itsekin lattialle ja joudun toipumaan hetken aikaa hänen takanaan polvistuneena. Kun voimani ovat palanneet, astelen kammion ovelle ja katselen vielä hetken lattianrajassa kyyhöttävää leikkikaluani. Tyttö on edelleen polvillaan lattialla, kaula tiukasti lattianrajaan kahlittuna ja takamus pystyssä, valmiina pantavaksi niin halutessani.
- Minä menen nyt peseytymään. Sinä saat luvan olla siinä polvillasi odottamassa. Ehkä nussin sinua pian uudelleen, tai sitten saat lisää piiskaa pakaroillesi, mikä minua nyt sattuukin miellyttämään.
Hymyilen tyytyväisenä lähtiessäni kammiosta ja jättäessäni tytön odottamaan seuraavaa kertaa, jolloin hän saa palvella minua. Ei mies lopultakaan niin paljoa tarvitse ollakseen onnellinen: katon päänsä päälle, hyvää ruokaa ja juomaa eteensä, ja nöyrän orjattaren alleen.
Orjatar
Armoa tuntematta
5
9739
Vastaukset
- Vau2
Huh..
- pii
Jatkoa tälle, pelasti päiväni...
- lisäää
mahtava tarinan alku jatkoa vaan, kirjoita ryhmässä, toisen naisen kanssa, anaalia piiskaamista...yms.
- sinä siis
Kuulostitpa vähän tutulta kaverilta... ollaanko ehkä juteltu??
- K..
Tämä oli kieltämättä paljon keskimääräistä parempi! Plussaa ja sympatiapisteet "historiallisesta" viitekehyksestä! :) Ja tarkasta asentojen kuvailusta. Ei muuta kuin lisää piiskaa ja tyylikästä nöyryytystä, sanon minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241