naisille

kysymys....

No mikä siinä Deppissä niin kiehtoo kun aina kehutte sitä ja sen ulkonäköä? Naiset jotka ihailette Deppiä kertokaa ikänne. Pitäisikö minunkin kasvattaa tuollainen takkuparta leukaan ja hankkia paksusankaiset rillit...?

54

5993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku

      Okei ei se ulkonäkö oo nii tärkeetä. VAa kuinka hyvin se näyttelee, mutta kyll' johnny on komee

      • ...

        mut eihä se ees näyttele hyvin. charlie tai jac sparrow: samanlaisia hahmoja, ylinäyteltyjä.

        oha se jossain iha ookoo, mut en ymmärrä Hehkutusta.


      • nainen 20 vee
        ... kirjoitti:

        mut eihä se ees näyttele hyvin. charlie tai jac sparrow: samanlaisia hahmoja, ylinäyteltyjä.

        oha se jossain iha ookoo, mut en ymmärrä Hehkutusta.

        Depp näyttelee jumalattoman hyvin, vrt. esim. Saksikäsi Edwardia, Jack Sparrowta, Gilbert Grabea ja niitä gangsta-rooleja: älyttömän harva pystyy venymään noin hyvin noin erilaisiin rooleihin! Ja millaisia persoonia hänen roolinsa yleensä ovatkaan, eivät mitään latteita "the perfect man"-rooleja niin kuin esim. Orlando Bloomilla.

        Ja onhan se ihan jumalaisen komeakin vielä, ei mikään persoonaton playboy-tyyppi vaan kiehtova, värikäs ja hurmaava renttu, joka on sangen onnistuneesti onnistunut antamaan itsestään sellaisen kuvan, että sisältöäkin löytyy! Että kukapa nainen voisi vasatustaa!


      • Paras näyttelijä!!!

        Rakastan johnnya koska sen näyttely on huikeaa katottavaa!! ja sen komeus sulattaa jalat alta:3!!!! Olen ollut jo 5 vuotta johnnyn suurimmista faneista :) olen itse 13 nyt...joo tajuan todella nuori :Dmutta elämäni isoin toive olisi nähdä johnny! :3


    • fani forever

      0on 27v.se on vaan niin täydellinen,ei siihen rillit tai sänki vaikuta.Ruskeet silmät,täydellinen kroppa,hieman ujo.Fiksu tyyppi ku ei anna ihmistan pompottaa,tekee sellaisia rooleja ku huvittaa.Oon katsonu varmaan hänen kaikki leffat.Johnny Depp -Ja luoja loi miehen...Täydellinen mies.

      • just sama ku edel.

        Sehän siinä just onkin et roolihahmot on omituisia-siis mielenkiintoisia.ja osaa valita roolinsa -just perfekt.


      • - 22 v
        just sama ku edel. kirjoitti:

        Sehän siinä just onkin et roolihahmot on omituisia-siis mielenkiintoisia.ja osaa valita roolinsa -just perfekt.

        Ja sillä on vielä kaiken lisäksi pysynyt jalat maassa ja vaikuttaa sellaiselta sopivan "vaatimattomalta"! :) Kyllä se vaan on unelmamies..


    • vaniljahh

      No jos tässä on ulkonäöstä kyse niin:
      Ne sametin ruskeat silmät ja tummat kulmakarvat,oih. Tumman ruskeat hiukset,oli pitkät tai lyhyet,sotkussa tai laitettuna,niin ne on hienosti. Hyvä kroppa,ja tatuioinnit,betty sue-äitinsä tatska käsivarressa,söpöä:) ja johnnylla on todellakin omatyyli vaatetuksessa.


      Lista ois pitkä,tuskin jaksaisitte kuunnella..
      :)

    • Tyttö -88

      Tietenkin ulkonäkö on erittäin komea,vaikka tyyli hänellä onkin mielestä vähän omituinen,mutta sopii hänelle.
      Eniten viehätyttää kuitenkin hänen karismansa jota ei voi millään hankkia,vaan se on syntymälahja.

    • *tyttönen*

      Ei pelkästään ulkonäkö, vaikka sekin on aikamoinen, vaan se karisma ulkonäköön yhdistettynä. Täydellinen paketti.

    • fayda

      olen jo 55v ja olen aina tykännyt Deppistä. hyvännäköinen kuin mikä eikä ihan tyhjäpäinenkään.

      • deppfan

        Johnny on älyttömän hyvä näytteleen !!!
        En kyl tuollasii näytteliöitä tunne paljonkaa ja Johnny voittaa aina. Ei ulkonäkö aina vaikuta kaikkeen. Onhan se komee. Mut ei tarvi olla kateellinen jos Johnny olisi joku filmistara ja me ihaillaan sitä. Se on vaan hyvä !


      • -katti-
        deppfan kirjoitti:

        Johnny on älyttömän hyvä näytteleen !!!
        En kyl tuollasii näytteliöitä tunne paljonkaa ja Johnny voittaa aina. Ei ulkonäkö aina vaikuta kaikkeen. Onhan se komee. Mut ei tarvi olla kateellinen jos Johnny olisi joku filmistara ja me ihaillaan sitä. Se on vaan hyvä !

        Mielestäni Depp näyttää paremmalta Jackin roolissa, kuin oikeassa elämässä.
        Onko kukaan samaa mieltä?


      • bsrgyserd
        -katti- kirjoitti:

        Mielestäni Depp näyttää paremmalta Jackin roolissa, kuin oikeassa elämässä.
        Onko kukaan samaa mieltä?

        Olen ihastunut enempikin Jack Sparrow'hin kuin Deppiin.


      • jack<3
        bsrgyserd kirjoitti:

        Olen ihastunut enempikin Jack Sparrow'hin kuin Deppiin.

        Samoin..mun mielestä johnny depp on söpömpi jack sparrownin roolissa kun ihan tavallisesti


      • Dreamz
        jack<3 kirjoitti:

        Samoin..mun mielestä johnny depp on söpömpi jack sparrownin roolissa kun ihan tavallisesti

        Olen


    • Nainen aikuinen

      Olen 43v ja todella mielellään katsellen Johnny boyn kuvia!

      Ihq mikä ihq!!!

      • Booli

        Todellinen suklaasilmä! Renttujen karismaattinen kingi! ;D Sen oma tyyli on makee!
        Eiköhän Depin muuntauntumiskyky ole täyskymppi!
        Esim. Fear and loathing in Las Vegas, Saksikäsi Edward ja Finding Neverland kaikki ihan erilaisia rooleja! Ja Depin pitää vaan hetken tutustua roolihahmoonsa ja siinä se! Hmm.. ja sitte vielä Depin ulkonäöstä ja tyylistä se täyskymppi ;D


      • se joka............
        Booli kirjoitti:

        Todellinen suklaasilmä! Renttujen karismaattinen kingi! ;D Sen oma tyyli on makee!
        Eiköhän Depin muuntauntumiskyky ole täyskymppi!
        Esim. Fear and loathing in Las Vegas, Saksikäsi Edward ja Finding Neverland kaikki ihan erilaisia rooleja! Ja Depin pitää vaan hetken tutustua roolihahmoonsa ja siinä se! Hmm.. ja sitte vielä Depin ulkonäöstä ja tyylistä se täyskymppi ;D

        heh heh mitäköhän Johnny Dep sanois jos se ymmärtäis suomee ja lukis tän keskustelun mä ainakin nauraisin tolle TODELLINEN SUKLAA SILMÄ jutulle mut onhan johnny ihan hyvä siis tosi hyvä


      • Booli
        se joka............ kirjoitti:

        heh heh mitäköhän Johnny Dep sanois jos se ymmärtäis suomee ja lukis tän keskustelun mä ainakin nauraisin tolle TODELLINEN SUKLAA SILMÄ jutulle mut onhan johnny ihan hyvä siis tosi hyvä

        Jep, suklaasilmä. Mikä muukaan? Depp tietää että sillä on maailma pullollaan faneja! Ja tämä ei voi olla ainoo "suklaasilmä" viesti maailmassa!
        Revippä siitä!


      • VLB
        se joka............ kirjoitti:

        heh heh mitäköhän Johnny Dep sanois jos se ymmärtäis suomee ja lukis tän keskustelun mä ainakin nauraisin tolle TODELLINEN SUKLAA SILMÄ jutulle mut onhan johnny ihan hyvä siis tosi hyvä

        Kaikki on sitä mieltä mitä on...... ite diggaan Johnnyst.....


    • qedqwed

      Itseäni Depp kiinnostaa ainoastaan ja vain hyvänä näyttelijänä, joka tosin on ajautunut vähän liian mainstreamiksi viime vuosina, toivottavasti palaa parempiin leffoihin takaisin.

      Depp pukeutuu törkeän huonosti, mutta ihan hyvä vaan. Toivottavasti vanhentuu nopeasti, on nimittäin typerää, että aina kun sanoo pitävänsä Deppistä näyttelijänä saa kuulla että pitää siitä sen ulkonäön takia.

      • Booli

        "Depp pukeutuu törkeän huonosti". Kaikilla on oma tyyli, ja Depillä on tosi makee oma tyyli!
        Ja sitä "törkeää" pukeutumista sanotaan resupekaksi tai rentuksi tai miten haluaa sen nyt vääntää kääntää.. mun mielestä Depin pukeutumis tyyli on huipputasoa!!


      • dddffa
        Booli kirjoitti:

        "Depp pukeutuu törkeän huonosti". Kaikilla on oma tyyli, ja Depillä on tosi makee oma tyyli!
        Ja sitä "törkeää" pukeutumista sanotaan resupekaksi tai rentuksi tai miten haluaa sen nyt vääntää kääntää.. mun mielestä Depin pukeutumis tyyli on huipputasoa!!

        Tämä boolin kuvaama "resupekka"-tyyli...sehän on tyylisuuntaus, mutta tyylitön sellainen. Olsenin siskosten kehittämä ilmeisesti.

        Depp on hyvä näyttelijä, mutta huono pukeutuja. Onhan se persoonallinen, mutta tyylitön.

        En tarkoita ettei kaikilla olisi oikeutta omaan tyyliin. Mutta voin myös sanoa, että Deppillä on törkeän huono tyyli.


      • Booli
        dddffa kirjoitti:

        Tämä boolin kuvaama "resupekka"-tyyli...sehän on tyylisuuntaus, mutta tyylitön sellainen. Olsenin siskosten kehittämä ilmeisesti.

        Depp on hyvä näyttelijä, mutta huono pukeutuja. Onhan se persoonallinen, mutta tyylitön.

        En tarkoita ettei kaikilla olisi oikeutta omaan tyyliin. Mutta voin myös sanoa, että Deppillä on törkeän huono tyyli.

        No sano mitä sanot! Mutta toi tyyli ei todellakaan ole peräisin olsenin diiva kaksosilta! Pitäiskö Depin pukeutuu aina esim. smokkeihin? Mä en ainakaan kestäisi nähdä sitä hienohelmana. Depille ei edes sovi "muodikkaat" vaatteet! Sllä on oma tyyli pukeutua, onneksi, erottuuoahan massasta! Depp jos kuka osaa pukeutua!
        No tämähän on mieleipide asia, mutta silti!


      • I <3 him forever!!!

        :3 samaa mieltä(osittain) johnny vanhenee mutta voin sanoa sen komeus senkuin kasvaa!! Seon jo 50 ja ihan helvetin seksikäs!!!


    • machoman

      Esiinny sinäkin maailmanluokan elokuvassa ja hanki taskut täyteen fyrkkaa, niin eiköhän sinullekin pimppaa irtoa ja vieläpä riippumatta siitä onko parta takussa vai ei.

    • huohhh

      Näyttää vähän siltä että ne ruskeat silmät tekevät näyttelijästä hyvän sekä hyvännäköisen, kun näitä keskusteluja lukee. Sama pätee myös orlandon kohdalla, tarvitaan vain ruskeat nappisilmät kun ne on naisten mielestä niin söpöjä..

    • yks..

      Olen 17 vuotias nainen ja ihailen deppiä. Se on vaan niin ihana renttu..!! =)))

    • Agathe

      Itse olen aikuinen nainen ja mielestäni Johnny Depp on lähes täydellisen "kaunis" - suu saisi olla isompi =D

      Näyttelijänä ihailen sitä eläytymiskykyä, rooli kuin rooli, hän osaa tehdä siitä uskottavan. Etenkin ohjaaja Tim Burtonin ja säveltäjä Danny Elfmanin kanssa yhteistyö on täydellistä.

      Itse en erityisemmin pidä näistä Pirates of Caribbean- alokuvista, ainakin karvat naamassa ällöttävät, vaikka kyseiselle herralle ne sopivat huomattavasti keskivertoa paremmin.

      Parasta antia edelleen Edward Scissorhands, Sleepy Hollow ....

    • cat_noir

      Olen 23-vuotias ja pidän Johnny Deppistä ennen kaikkea näyttelijänä. Uusimmat leffat, missä hänet olen nähnyt, ovat Pirates of the Caribbian 2 ja Libertine. Libertinessa Johnnya ei voi tosiaan söpöläiseksi kutsua, ensin jaaritellaan sekavia 1600-lukulainen peruukki päässä ja lopuksi kuppa pilaa kasvot ja mielen...Mutta kapteeni Jack Sparrown roolissa Johnny on yam yam! :) Mutta oli rooli mikä tahansa, Johnny hoitaa kyllä hommansa loistavasti, esim. Sparrowsta tykkään kovasti.

      Siviilissähän mies on hieman erikoinen, tukka hapsottaa ja toisinaan rillit peittää söpöt silmät, mutta silti siinä miehessä on karismaa!

    • tuolta lisää
      • nasu93

        Johnny on vaa niin karismaattinen et ku sitä kattoo suoraan silmiin ni se saa kyllä kylmät väreet pintaan ja muutenkin polvet tutisemaan!
        Johnnyn pukeutumis tyyli on aivan ihana, ja toi tyyli sopii hänelle aivan loistavasti! Minäkään en voisi kuvitella Johnnya smokeissa tai vastaavissa...
        Ja niistä silmistä vielä, ne vaan on niin iiihaanaat!! Mun mielest Johnnyn paras leffa on Saksikäsi Edward tai POTC:2..
        ...mitäköhän se nytkin tekee...
        Ps.Kannattaa käydä sellasilla sivuilla kuin www.youtube.com ja painaa sieltä oikeasta yläkulmasta "video" ja sit hakusanaks "Johnny Depp" ni sit sielt löytää läjäpäin videoita Johnnysta esim.haastatteluja...jne. ja tietenki voi hakee muidenki julkkisten videoita..=)


    • lalalalalala93la

      Johnny Depp on tosi hyvä näyttelee jne.. Eihän sitä tiiä minkälainen mies/ isä Johnny on...=)

    • &lt;3

      johnny depp on vaan yksinkertaisesti paras

    • ikä 30

      Itse en erityisemmin ihaile hänen ulkonäköään, vaan taitojaan näyttelijänä ja karismaattinen hän kyllä on. Ulkonäköhän itsessään on vähän liian babyface mutta niinpä vain taidolla siitäkin yli päästään eikä hän jää pelkäksi kauniiksi pojuksi... ;-)

    • Crazy Girls_93

      No, ainakin sen suklaasilmät (vaikka sinisilmät onkin ihanemmat

      • wjohnny

        Sillä on hyvät ilmeet se on hauska ja se on komee


    • loveDepp!!!!

      No vaikka sen luonne. ulkonäkö(varsinkin sen ruskeat söpöt silmät) se vaa on mahtavan karismaattinen henkilö. Rakastan sitä

    • -

      Upea tyyli, suklaasilmät ja sydän kultaa! :)

    • DEPP <3 <3

      se ei kopioi muita sil on hyvä luonne , söpöt silmät ja se on muutenkin niin ihana.
      se ei yritä olla sitä mitä se ei oo ja on jotenkiin vaan nii erilainen ku kaikki muut eli yksin kertaisesti PARAS !!

    • Sgaxvc

      Mahtava näyttelijä, parasta Deppissä on hänen moninaisuutensa ja venyvyytensä kaikenlaisiin rooleihin: piraatista poliisiin.

      Mutta jos ulkonäöstä puhutaan, johtaa puhe usein hänen poskiluihinsa, silmiinsä ja kroppaansa (ei liian bodattu). Myös hänen tyylinsä on tarkoin harkittu kokonaisuus.

    • failari

      tän kysymyksen pitäis mielummin olla mikä siinä ei kiehdo :)

    • ;)

      En tajuu miks melkein kaikki on sanonut jotain silmistä tai ulkonäöstä ? tai no on han se komee ja ei sen silmissäkään mitää vikaa oo mut en mä ainakaan johnysta sen ulko näön takia tykkää. Pidän hänestä koska hän on sellainen kun on esim : hän osaa myöntää virheensä , osaa olla oma itsensä ja kertoa mistä tykkää ja mistä ei ,tietty hän osaa myös näytellä minusta järkyttävän hyvin ja se kitaran soitto voiko sitä olla kuuntelematta. Mutta on han hänesäkin jotain vikaa niin kuin kaikissa ... heheh no mut jokainen tietää ne ite ku en tullut tänne toisii arvostelee ja no sit sitä rataa... :)

    • jackonihanahumalassa

      Ja Johnny Depp onkin ainoa MIES mistä TYKKÄÄN HUMALASSA, tai pitäiskö sanoo Jack, koska onha kuitenkin Depp ja JACK jotenkin kieroutuneella tavalla aivan eri henkilöitä.

    • DEPPbest

      Depp on kyllä paras näyttelijä minkä tiedän ja hirveän muuntautumiskykyinen eri rooleissa. Olen lukenut hänestä paljon tietoa Wikipediassa, mutta nähnyt vain 8 (kaikki Pirates of the caribbianit, Charlie and the choholatefactory, Finding Neverland-Tarinan lähteillä, Alice in Wonderland ja osittain Pieni suklaapuoti, hänen elokuvaansa JA HALUAISIN ITSEKIN TULLA NÄYTTELIJÄKSI! Ja onhan Depp komea vaikka poika olenkin.

      • <3

        Depp is the best! Siks kaikki sitä hehkuttaa! Se on hyvä näyttelee, se on komee, ja kaikin tavoin paras!


    • Olen miespuolinen hetero, mutta täytyy sanoa, että on se aika komee ja tietenkin hyvä näyttelee, mut joissain kuvissa se ei ole hirveen komee. Ja onka houkettelevaa pitää ihanteenaan jotain viinan ja tupakanhuuruista parasta näyttelijää.

      Sori jos loukkasin, mutta olen itsekin Depp fani.

    • Vieras37

      Johnny Deppillä on on jossain joku klubi Los Angelesissa jossa kuoli näyttelijä River Phoenix koska hän joi yliannostuksen huumeita

    • Nainen 43 vuotta

      Johnny Depp on omalla sopivan karhealla tavallaan seksikäs. Kokonaispaketti, silmät ja huulet toki kruunaavat kokonaisuuden. Hän on mielenkiintoinen persoonana, omaa hyvän ja rohkean - sopivasti oudon - mielikuvituksen.

      Jos Johnny Depp lähestyisi olis kyllä toooosi vaikene pysyä niinsanotusti housuissaan :D Sen verran paljon pelkkä kuvankin katsominen kiihottaa.

    • Jaahas!

      Johnnyn silmät on mitä ihanimpia sen kropassa!!! Sen kroppa on täydellinen :3 sen vaate tyyli ei jokaista miellytä mutta mut se hurmaa!!

    • LoveJohnny

      Rakastan Johnnya vaikka se onki nykyään 51v ja mä 11v XD se on silti niin ihana ja paras näyttelijä ja komee ja ihana ja söpö ja ihan täydellinen en jaksa ees luetella kuin monta ihanaa adjektiivia siitä sais ja mun miälestä sen parta on ihana ja sille sopii ne lasit mun serkku taas fanittaa tom feltonia mut me sovittin et Johnny ja Tom on yhtä parhaita koska kinasteltiin siitä aika kauan varmaan pari tuntia vihaan sitä Pirates of the Caribbean 2 loppua ku Jack hyppää tai silleen sen Krakenin suuhun mut muuten yks parhaista leffoista se parta on just söpö ja vähäks oon kateellinen:
      Depp oli vuosina 1983-1985 naimisissa maskeeraaja Lori Ann Allisonin kanssa. Myöhemmin Depp seurusteli muun muassa Jennifer Greyn, Sherilyn Fennin, Winona Rydenin ja Kate Mossin kanssa. Vuodesta 1998 läh. kesäkuuta tie. Depp seurusteli Vanessa Paradis'n kanssa. Parilla on kaksi lasta; Lily Rose Melody (s.1999) ja John (Jack) Christopher III (s. 2002). Nykyään Depp asuu perheineen Ranskassa, Plan de la Tour- nimisessä kylässä lähellä St. Tropezia. Lisäksi perheellä on koti Los Angelesissa ja yksityinen saari Karibialla. Vuoden 2012 alussa Deppin väitettiin eronneen, mutta Vanessa Paradis kielsi erohuhut. 19. kesäkuuta 2012 Deppin edustaja kuitenkin vahvisti parin eroavan. Deppistä tuli comanche vuonna 2012, kun alkuperäisamerikkalaisjärjestöä edustava LaDonna Harris nimitti Deppin kunniajäseneksi comanche-heimoon. Depp on kunniaintiaani, Metro-lehti kertoi. Deppin isoäiti on myös ollu comanche. Johnny Deppin mukaan nimettiin vuonna 2013 hummereille ja skorpioneille sukua oleva muinainen laji Kooteninchela deppi. Noin luki wikipediassa et vähäks oon kateellinen johnnyn vaimolle ja tyttöystäville ja lapsille ja ihan kaikille mut jossain luki et Depp osaa puhua suomea et onkohan se totta ja tajusin tänään et Johnnyn poika Jack on mun ikänen ja jos ne osaa puhua suomee nii OMG mä kuolen oikeesti oon ihan sekasin ku ajattelen et Johnnyllä on mun ikänen poika joka puhuu suomea vaikkei niin oiskaan nii ajattelen silti tiiätte muuten varmaan kuka on Tom Felton se on se Harry Pottereissa näyttelevä Draco Malfoy esim. mut kuuntelen koko ajan Sweeney Toddin biisejä ja meiän piti vuokrata mun serkun kaa Sweeney Todd mut ku ollaan 11v nii sit se myyjä ei antanu ku Sweeney Toddhan on k18 mut kuintenki katon ehkä eniten Pirates of the Caribbeania ja mulla on Jackin juliste minkä mun serkku anto pari päivää si ja oon kauheen kateellinen mun parhaalle kaverillekki ku sillä on semmonen Barbien kokonen Jack nukke, roskis missä on Jackin kuva ja siinä lukee Captain Jack Sparrow niinku sillain et se on sen nimmari ja sit sillä on viä pyyhekki missä on Jackin kuva ja siinä lukee Pirates of the Caribbean ja kerran ku olin mun kaverilla nii luulin et johnny tuli sinne ku mun kaverin iskällä on vähän samanlainen parta ja muutenki näyttää vähän samanlaiselta ja se laulaa ja soittaa kitaraa (mut Johnny on kyä komeenpi ku mun kaverin iskä ei millään pahalla)

    • kaks aina parempi

      Minä olen myös kaksosmies ja paremman näköinen kuin Depp, enemmän Charlie Cheen, olen pidempi, riskimpi ja lahjakas, älykäs, no kuka haluaa treffeille, nopein voittaa.

    • 1+14

      No hyi joku charlie cheen
      johnny on kuumin. Piste.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      85
      3617
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      572
      3397
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3229
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2132
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2031
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1908
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      149
      1574
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1331
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1322
    Aihe