Tuuli vei mukanaan tämänkin päivän
-kiitollisuus-
hengitä syvään ja sulje silmäsi
rentoutuen yön syli hellien lempiköön
herkkää runolasta
-levätään-
tuokoon lempeä tuuli aamu auringon valon
ryöppyämään yllesi
kimaltelevan vesiputouksen tavoin
-kirkkauden-
Hyvää yötä
10
446
Vastaukset
- Lio-na
tämä mukanaan tulee unikin...
- Ansku-angel
kiitokseni kauneimman Sulle lämpimän halin ja hymyn kera :))),,,kauniita unosia ja enkelien lempeää siipien havinaa yöhösi,,,
Rakkauvella :)
Kaunis hyvän yön toivotus..
Tuli hyvä olo, kiitos :)- Ansku-angel
Voih, kiitos ja niiaus,
Oikein kauniita unia
ja enkelin kuvia :)
Runoilemisiin,,,
Huutaa yötä hyvää.
Taivaan tummalle pilvelle.
Sinulle siivelle kultaiselle.
Hyvää yötä.
Tummuva taivas, hyvää yötä.
Levätään.
Saadaanko sittenkään?
Unessakin ratsastaa runojen ratsu.
Kiitää aamua kohden.
Hyvää yötä.
Tummuva maa.
Siivelle kultaiselle.
Toivottaa.
Ystävä.- Ansku-angel
Voih kiitos Margitta kauniista
vastausrunostasi :))
Yön hiljaisuudessa runojen ratsu kun laukkaa,
syntyy parhaimmat runot,
vihreän sielun syvyydestä kumpuaa,,,
*törmäillään taas joku päivä tääl, mul alkaa vapaat ja nyt weekend mennään jässikän kaa
luontoretkelle,,,huom, jässikkä, eix oo ihana lempinimi,*wirn* hän on mulle koko maailma :))
Nautinnollisia mansikanmakuisia kesäpäiviä :)
- Rellu
kauniiseen aamuun.
Runosi siivittämänä olisi ollut hyvä
käydä nukkumaan, vaan nyt sen vasta
luin.
Todella kaunis runo, kiitos siitä.
Ja huomenii, ko taas yötyön jälkeen
kömmit ylös :D- Ansku-angel
Kaunis kiitsa lämpimän halin ja hymyn kera :))
semmonen se runo oli,,,kiva josko pidit,,,:)
Tulin piipahtaa tääl, päivittämään,,,
Ilo pursuaa sisältäin, oli i-h-a-n-a weekend
jässikän kaa,,, "on niin helppoo olla onnellinen,,," *wirn*
Kaikkee hyvää Sulle enkuliini
rakkauven pipanoita, enkelien lempeää siipien havinaa,,, Pidä ittestäs ja rakkaistas hyvää huolta :)
- kesätyttönen
Oli tosi hieno runo...sinä se osaat:)
- Ansku-angel
Paljon kiitoksia KESÄTYTTÖNEN,,,*wow* Sullapas on hieno nikki :))
Päivääsi paljon iloa ja rakkautta :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427